Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
4821/5302 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä väärässä. Meitä miehiä on edelleen olemassa jotka todella rakastavat naisia. Ongelma vaan on siinä ettemme ole jännittäviä pahoja poikia tai edes suuria seikkailijoita. Vaan ihan tavallisia miehiä joita monet naiset pitävät tylsänä. 

Tuhannennen kerran: Luetuta otsikko jollakulla _lukutaitoisella_ ja tunge umpinuppiisi, että lapsia haluamaton = lapsia haluamaton = ei halua lapsia KENENKÄÄN KANSSA.

Rautalankaa varmuuden vuoksi: Ei halua lapsia = ei halua lapsia = ei halua lapsia yhtään mistään ja keidenkään pronatalistipropagandasata huolimatta = eikä tee omia lapsia.

Älä puhu muiden puolesta. Esim minä en halua lapsia koska koen että miehet eivät rakasta naisia. Jos olisi toisin, luultavasti haluaisin perhee

En ole muuta väittänytkään. Silti ne sinun syysi eivät ole sen parempia, (varsinkaan jos riippuvat vain miehestä/miehistä) kuin muidenkaan syyt ja sinäkään et voi puhua muiden puolesta. Jossittelu on turhaa.

No väitithän että lapsia haluamaton ei halua niitä kenenkään kanssa. Se ei pidä paikkaansa. Minä haluaisin lapsia jos maailma ja miehet olisivat toisenlaisia, mutta tässä tilanteessa en halua lapsia. Se ei ole parempi eikä huonompi syy kuin kenen tahansa syy, korjasin vain väitteesi siitä että lapsia haluamaton on lapsia haluamaton kaikissa tilanteissa ja kaikkien kanssa.

Vierailija
4822/5302 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitkään kun raskaus, synnytys, lasten ja kodinhoito, eläkkeen pienentyminen ja urakehityksen tyssäys kaatuu kompensoimatta naisen niskaan niin kenenkään ei tulisi hankkia lapsia.

Tämän kaiken vapaamatkustajamiehet odottavat naisten tekevän marttyyreina ja kompensaatiotta. Tästä syystä on kehitelty mm. "biologinen kello" = kiihtyen tikittävä aikapommi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/5302 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä väärässä. Meitä miehiä on edelleen olemassa jotka todella rakastavat naisia. Ongelma vaan on siinä ettemme ole jännittäviä pahoja poikia tai edes suuria seikkailijoita. Vaan ihan tavallisia miehiä joita monet naiset pitävät tylsänä. 

Tuhannennen kerran: Luetuta otsikko jollakulla _lukutaitoisella_ ja tunge umpinuppiisi, että lapsia haluamaton = lapsia haluamaton = ei halua lapsia KENENKÄÄN KANSSA.

Rautalankaa varmuuden vuoksi: Ei halua lapsia = ei halua lapsia = ei halua lapsia yhtään mistään ja keidenkään pronatalistipropagandasata huolimatta = eikä tee omia lapsia.

Älä puhu muiden puolesta. Esim minä en halua lapsia koska koen että miehet eivät rakasta na

Niinpä niin. Lapsia haluava haluaa lapsia, mutta nyt aiheena on velaelämänvalinnan tehneet eli lapsia haluamattomat ja lapsia haluamaton ei halua lapsia.

Vierailija
4824/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska, köyhtyvä maa joka ei tarjoa mitään tulevaisuutta lapsille tai muillekaan, pelkkää pahoinvointia. Sääliksi hieman käy niitä kavereita jotka ehtivät hankkia lapsia ennen kun menosta tuli ihan hullua. 

Lähialueilla pyyhkii hyvin. Jos en olisi korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa, muuttaisin Norjaan. Ruotsissakin menee paljon paremmin kuin Suomessa. Olen asunut neljässä eri maassa, nyt toistaiseksi Suomessa, mutta en pysyvästi.

Vierailija
4825/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä lapsia. Erosin, koska mies ei halunnutkaan lapsiperhe-elämää ja elatusmaksut on niin pienet, että olen joutunut ottamaan velkaa lasten elatukseen. On valtava taloudellinen riski naiselle Suomessa tehdä lapsia. Keneenkään mieheen ei voi luottaa täysin. Jos voit, niin sitten. 

Puolisoni on aina ollut kotona hoitamassa lapsia. Olen elättänyt perheen. Entä sitten?

Vierailija
4826/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot tulot, määräaikaiset työsuhteet ja jatkuva huoli rahojen riittävyydestä jo nyt, maailman tulevaisuus. Siinä riittävästi syitä.

Vierailija
4827/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt yhtään hyvää syytä hankkia lapsia. En ole koskaan uneksinut äitiydestä, painajaisia näin siitä kyllä.

Lopullinen kuolinisku oli karsea anoppi. Siitä olisi tullut lapseni mummo! 

Nyt olen 50+ ja tyytyväinen valintaani.

Vierailija
4828/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvät tuet

Millä tavoin ja missä nimenomaan lapsettomia naisia mitenkään "tuetaan" kun sitä valintaansa ei vieläkään edes täysin (_naisilta_) hyväksytä/suvaita?

Vierailija
4829/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä lapsia. Erosin, koska mies ei halunnutkaan lapsiperhe-elämää ja elatusmaksut on niin pienet, että olen joutunut ottamaan velkaa lasten elatukseen. On valtava taloudellinen riski naiselle Suomessa tehdä lapsia. Keneenkään mieheen ei voi luottaa täysin. Jos voit, niin sitten. 

Puolisoni on aina ollut kotona hoitamassa lapsia. Olen elättänyt perheen. Entä sitten?

Niin? Miksi vastaat kysyttyyn kysymykseen, kun et ole mitenkään päin väännettynä kohderyhmää: Te naiset, jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
4830/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtana on se, että ei elämä niin auvoista ole, että tänne kannattaa uusia ihmisiä pusertaa kärsimään. Joo, voi moni viettää onnellisenkin elämän, mutta sekin on vähän tuurista kiinni. En halua olla raskaana, en jaksa oman työpäivän päälle mitään ylimääräistä häslinkiä ynnä muuta. Suvun jatkamisessa en näe mitään arvoa.

Niin, tietysti ei ikinä voi tietää. Jos olis valmiiks onnellinen suhde ja hyvät vanhemmat, hyvä elintaso niin silloin olis parhaat mahdollisuudet edes kokeilla. Mutta lapsesta ei voi tietää, millainen siitä tulee, miten paljon ongelmia jne. Mutta eihän kukaan tekis ollenkaan, jos jäis noita asioita vaan vatvomaan.

Vierailija
4831/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä verran kaikki niitä lapsia hankkisivat. Jos kaikki hankkisivat vain yhden, väestö puolittuisi, jos kaksi, pysyisi se ennallaan ja jos taas kolme tai useamman kasvaisi se nykyisestään. 

Vierailija
4832/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kohta voi irtisanoa helposti kenet tahansa ja lapsikorotukset poistetaan työttömyystuista. 

Vierailija
4833/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kohta voi irtisanoa helposti kenet tahansa ja lapsikorotukset poistetaan työttömyystuista. 

Syntyvyys vähenee entisestään ja kohta saadaan irtisanoa ala-asteen opettajia.

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. 

Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä. 

Onneksi olkoon. 

Vierailija
4834/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempaniko minun lapseni tekevätkin? Ja elättävät, kasvattavat? Ei heillä ole asiaan paljoa sanomista.

Vierailija
4835/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden puolesta. Esim minä en halua lapsia koska koen että miehet eivät rakasta na

Oletko sinä sitten sellainen, joka ei halua lapsia? Et halua lapsia nyt, koska nykyinen elämäntilanteesi ei ole sellainen kuin haluaisit lapsiperheelle. Annat kuitenkin ymmärtää että haluaisit lapsia sikäli kun ympäristö olisi siihen soveltuva. Ergo, et ole henkilö joka ei halua lapsia.

Vierailija
4836/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hurmaava. Harvinaisen älykäs.

Onni on, ettet jaa geenejäsi.

Kai olet piuhat leikkauttanut? Toivottavasti.

Vierailija
4837/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut koskaan tunnetta haluta lapsia. Äitiyyden tunne puuttui. 

Vierailija
4838/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin asenteellinen ja lapsi vihaa täynnä oleva maa eikä varmaan ihmiset halua lapsia senkään takia kidutus koneistolle antaa.

Mielummin muuttaa muualle jossa lapsia ja nuoria arvostetaan kun rakenteellisesti häiriintyneen joukkotuho koneiston eli viranomaisten ym kiduksen ammattilaisille lastensuojelun ja koulujen turvattomuuden takia jota monialainen yhteistyö aiheuttaa Suomessa.

Vierailija
4839/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jotenkin innosta ollenkaan. Pidän kyllä lapsista mutta jostain syystä ei vain inspiroi. Olen kyllä köyhäkin. Osa-aikaisessa työssä. Joten varmaan parempi etten lähde kasvattamaan lapsia.

Vierailija
4840/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran sanottu, ettei nainen ole nainen ellei synnytä lapsia. Siis olen epäkelpo. Olen kuitenkin verovaroillani rahoittanut aikamoista sakkia. Exästä ei olisi ollut isäksi. Ei mitään hinkua uhrautuvaksi yksinhuoltajaksi. Paheksukoot ne jotka haluavat paheksua. Elän omaa elämääni, johon olen tyytyväinen.

Mikään lapsille lepertelijä en ole koskaan ollut. Joku joskus todennut, etten tykkää lapsista. Mikä on tämä yleismassa, josta pitää tykätä? Lapsia on mukavia ja kertakaikkisen kamalia, kuten aikuisiakin. Kaikista ei tarvitse tykätä. 

Ei ihmisen arvo ole lisääntymisestä kiinni 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän