Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
4841/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua lapsia nykyisen kaltaiseen suomeen johon on päästetty ja päästetään kaikenlaista sakkia ja pakkosyötetään kaikenlaista vääristynyttä WOKE ideologiaa jne. Ehkä teemme lapsia jos muutamme johonkin parempaan maahan.

Vierailija
4842/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä väärässä. Meitä miehiä on edelleen olemassa jotka todella rakastavat naisia. Ongelma vaan on siinä ettemme ole jännittäviä pahoja poikia tai edes suuria seikkailijoita. Vaan ihan tavallisia miehiä joita monet naiset pitävät tylsänä. 

Tuhannennen kerran: Luetuta otsikko jollakulla _lukutaitoisella_ ja tunge umpinuppiisi, että lapsia haluamaton = lapsia haluamaton = ei halua lapsia KENENKÄÄN KANSSA.

Rautalankaa varmuuden vuoksi: Ei halua lapsia = ei halua lapsia = ei halua lapsia yhtään mistään ja keidenkään pronatalistipropagandasata huolimatta = eikä tee omia lapsia.

Olen turmaava. Harvinaisen epä-älykäs.

Onni olisi, etten jakaisi/jatkaisi geenejäni.

Olisinpa piuhat leikkauttanut. Toivottavasti oppisin olemaan näkemättä vaivaa muiden piuhoista, jotka eivät minulle kuulu?

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia (nuorena koska):

nuoruus on kerran, sitä ei takaisin saa

haluan mies seikkailuja, bilettää ja shoppailla

haluan matkustaa vapaasti ja muuttaa ilman sitoumuksia mihin vain

haluan maata rauhassa krapulassa ja nukkua yöni niin hyvin kuin mahdollista

en halua käyttää aikaa, energiaa enkä rahaa lapseen, käytän nämä itseeni

haluan rentoutua, somettaa, pelata pelejä, mikäli ylimääräistä aikaa jää

haluan säilyttää ulkonäköni ja terveyteni, erityisesti niin kauan, kuin se luonnostaan on mahdollista

näistä syistä en myöskään sitoudu mihinkään työhön tai asuntoon, niiden aika tulkoon myös myöhemmin

lapsen voin tarvittaessa vaikka adoptoida, näin ollen ei tarvitse stressata iästä, aikataulusta tai kumppanista

haluan myös, että talouteni on jossain määrin jo tasapainossa, jos ja kun lapsi kuvioihin tulee

Vierailija
4844/5302 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/sedu-koskinen-suhteestaan-lapsensa-aitiin…

https://www.seiska.fi/kotimaa/sedu-koskisen-villi-naisruletti-paljastuu…

Kaikki miesoletetut rivispedet spedeilevät tällä tavalla, jos se vain on joskus heille mahdollista "koska mä voin hähää". Miehissä ei varsinkaan seniilipappaiässä ole mitään syytä tai edes selkärankaa, jotta gaggageeniensä olisi jatkuttava.

Vierailija
4845/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa käyttäytyvät huonosti sekä lapselliset että lapsettomat. Internet taitaa tuhota sivistyksen valitettavasti. Miksi toisia ihmisiä ei voi kunnioittaa? Miksi vain MINUN valinta on ainoa oikea?

Pääsääntöisesti taitaa kuitenkin olla niin, että velat ovat enemmän kuin ok omien valintojensa kanssa ja eivät koe tarvetta erikseen puuttua muiden valintoihin, mutta lapsellisilta tämä ei millään näytä onnistuvan. Miksi?

Koska velat ovat tietoisesti ja tarkkaan harkiten valinneet tilanteensa. Osa, varmasti tosin vain vähemmistö, lapsellisista taas on vain saanut lapsen sen tarkemmin asiaa harkitsematta ja onkin sitten tyytymätön tilanteeseensa kun lapsiperhearki osoittautuukin syystä tai toisesta luultua raskaammaksi. Oma tyytymättömyys omaan tilanteeseen aiheuttaa sitten tyytymättömyyttä toistenkin valitsemiin tilanteihin. 

Vierailija
4846/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meni tasan kahdessa sekunnissa hermot, kun naapurin penikat tuli ulvomaan tuohon ikkunani alle. En siedä hetkeäkään kakaroista lähtevää täysin päätöntä, mielivaltaista älämölöä.

Vierailija
4847/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä väärässä. Meitä miehiä on edelleen olemassa jotka todella rakastavat naisia. Ongelma vaan on siinä ettemme ole jännittäviä pahoja poikia tai edes suuria seikkailijoita. Vaan ihan tavallisia miehiä joita monet naiset pitävät tylsänä. 

Tuhannennen kerran: Luetuta otsikko jollakulla _lukutaitoisella_ ja tunge umpinuppiisi, että lapsia haluamaton = lapsia haluamaton = ei halua lapsia KENENKÄÄN KANSSA.

Rautalankaa varmuuden vuoksi: Ei halua lapsia = ei halua lapsia = ei halua lapsia yhtään mistään ja keidenkään pronatalistipropagandasata huolimatta = eikä tee omia lapsia.

Älä puhu muiden puolesta. Esim minä en halua lapsia koska koen että miehet eivät rakasta na

Joo elkikkä olet lapseton, et vela.

Vierailija
4848/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia (nuorena koska):

nuoruus on kerran, sitä ei takaisin saa

haluan mies seikkailuja, bilettää ja shoppailla

haluan matkustaa vapaasti ja muuttaa ilman sitoumuksia mihin vain

haluan maata rauhassa krapulassa ja nukkua yöni niin hyvin kuin mahdollista

en halua käyttää aikaa, energiaa enkä rahaa lapseen, käytän nämä itseeni

haluan rentoutua, somettaa, pelata pelejä, mikäli ylimääräistä aikaa jää

haluan säilyttää ulkonäköni ja terveyteni, erityisesti niin kauan, kuin se luonnostaan on mahdollista

näistä syistä en myöskään sitoudu mihinkään työhön tai asuntoon, niiden aika tulkoon myös myöhemmin

lapsen voin tarvittaessa vaikka adoptoida, näin ollen ei tarvitse stressata iästä, aikataulusta tai kumppanista

haluan myös, että talouteni on jossain määrin jo tasapainossa, jos ja kun lapsi kuvioihin tulee

Minä sanoin jo viisivuotiaana etten halua lapsia, kumma kun sukulaisetkin jättäneet rauhaan eivätkä udelleet myöhemmin. He muistivat.

Vierailija
4849/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meni tasan kahdessa sekunnissa hermot, kun naapurin penikat tuli ulvomaan tuohon ikkunani alle. En siedä hetkeäkään kakaroista lähtevää täysin päätöntä, mielivaltaista älämölöä.

Asupa kerrostalossa jossa lapsia ja räkyttäviä rakkeja, elämä on yhtä he*vettiä!

Vierailija
4850/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvät tuet

Millä tavoin ja missä nimenomaan lapsettomia naisia mitenkään "tuetaan" kun sitä valintaansa ei vieläkään edes täysin (_naisilta_) hyväksytä/suvaita?

Niinpä, en ole koskaan saanut tai hakenut mitään tukia. Maksan kyllä veroistani lapsellisten koulusafkat ja lapsituet!

Vierailija
4851/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kerran sanottu, ettei nainen ole nainen ellei synnytä lapsia. Siis olen epäkelpo. Olen kuitenkin verovaroillani rahoittanut aikamoista sakkia. Exästä ei olisi ollut isäksi. Ei mitään hinkua uhrautuvaksi yksinhuoltajaksi. Paheksukoot ne jotka haluavat paheksua. Elän omaa elämääni, johon olen tyytyväinen.

Mikään lapsille lepertelijä en ole koskaan ollut. Joku joskus todennut, etten tykkää lapsista. Mikä on tämä yleismassa, josta pitää tykätä? Lapsia on mukavia ja kertakaikkisen kamalia, kuten aikuisiakin. Kaikista ei tarvitse tykätä. 

Ei ihmisen arvo ole lisääntymisestä kiinni 

Koska et synnytä eli siis tuhoa alapäätäsi et ole nainen..voi elämä sentäs.

Vierailija
4852/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus. Hyvä kun jaksan huolehtia omasta itsestäni.

Vierailija
4853/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katso nykyään mihin suomi on menossa niin minulle se on jo tarpeeksi hyvä syy olla tekemättä lapsia tähän maahan. Mietin usein mitä lapseni saisi tältä yhteiskunnalta, saati sitten jos lapsi tarvitsisi apua johonkin asiaan fyysiseen tai/ja psyykkiseen. Mistä nykyään  edes lapset saavat tarvittaessa apua jos kaikki palvelut ajetaan pikku hiljaa alas. Vanhemmatkaan eivät pysty kaikkea ratkaisemaan yksin.

Puhumattakaan koko maailmaan tilanteessa. Epävarmoja aikoja; sodat, ilmastokriisi tms. En koe, että haluaisin tuoda tämän päivän yhteiskuntaa ja maailmaan lasta tällä hetkellä.

Vierailija
4854/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla raskaana enkä synnyttää, en halua rikkoa kehoani ja huonolla tuurilla revetä persreiästä niin että ulosteen pidätys kyky menee loppuiäksi. ja pelkään että lapsellakin olisi kuitenkin joku kehityshäiriö. Jos sijaissynnytys olisi Suomessa sallittua niin käyttäisin sitä tai jos olisi rahaa mennä ulkomaille sijaissynnyttäjä hankkimaan.

Miksette voi vain adoptoida? Sijaissynnytys on kova hyväksikäyttöbisnes.

Vierailija
4855/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kuolla yksin vanhana eikä kukaan ole läsnä ja mahdollisesti vanhanapiikana?

Eiköhän kaikki kuole yksin, ellet jotain perhesurmaamista suunnittele. En minäkään ehtinyt kummankaan vanhempani kädestä pitämään kiinni kun kuolivat. Minusta hyvä parisuhde olisi oleellisempaa yksinäisyyden poistamisessa kuin lapset, jotka itsenäistyvät ja muuttavat rinnaltasi pois. Mutta ei sitä hyvää parisuhdettakaan helposti löydy ja naisena jäät todennäköisesti joka tapauksessa yksin kun mies kuolee yleensä ensin. Että kyllä elämässä joutuu sietämään yksinäisyyttä vaikka kuinka olisi perheellinen.

Ukkini oli yhdessä mummini kanssa jo myöhäisteinistä asti, mutta koska mummi kuoli jo vähän päälle 80-vuotiaana joutui ukki elämään yli 15 vuotta yksin. Koska eli melkein 100-vuotiaaksi sukunsa pitkäikäisyysgeeneistä johtuen.

Vierailija
4856/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa olisi hyvä olla ikä. Jos alle 45v, mieli voi hyvin muuttua.

Se voi muuttua myös toiseen suuntaan. Minä halusin parikymppisenä ehdottomasti lapsia ja kolmekymppisenä halu pikkuhiljaa väheni ja katosi.

Aika jännä, kaverilleni kävi noin, 20-vuotiaana tuli kova vauvakuume ja se meni ohi, nykyään ei häntä ole pitkään aikaan kiinnostanut pätkääkään, ja on 33-vuotias tällä hetkellä.

Vierailija
4857/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuksen takia. On niin heikkoa tuo itsestänikin huolehtiminen. Töissä sentään jaksan käydä koska työni ei ole ollenkaan vaativaa. En vaan ymmärrä kuinka muut jaksaa töiden jälkeen vielä sen "toisen työn" eli perheen pyörittämisen? Minusta ne on jotain yli-ihmisiä.

Ei ne ole yli-ihmisiä, vaan normaaleja. Itse en kykene edes töissä käymään ja saan tosissani taistella, että saan pidettyä edes hygieniastani huolen.

Me sairaat elämme ihan eri todellisuudessa mitä terveet ihmiset. Eikä terve voi koskaan ymmärtää miten etuoikeutettu on energioineen ja voimavaroineen.

Siksi on raivostuttavaa kuunnella vuosi toisensa jälkeen sitä terveiden ihmisten vattuilua, kuinka minä ole muka itsekäs ja paha ihminen kun en kanna korttani kekoon lisääntymällä. En minä tahallani ole tämmöinen itsemurhasta haaveileva kituva mytty. Ei minulle ole koskaan ollut mikään vaihtoehto pyöräyttää tänne lisää kärsijöitä.

Vierailija
4858/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi joku syy? Ei mulla ole mitään syytä, muuta kuin että halua omien lasten saamiseen ei ole. Vähän kuin kysyttäis mikä on syynä etten halua moottoripyörää. Eipä ole koskaan tullut halua semmoseen. Ei sitä sen enempää tarvi miettiä. Ei vanhempani ole mitään kommentoineet, kuten ei siihenkään etten ole moottoripyörääkään hankkimassa...

Vierailija
4859/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin liian myöhään ja vielä itseäni vanhemman miehen kanssa. Meillä ei ollut ollenkaan suurta intoa saada lapsi. Aiemmat miesystäväni eivät halunneet lapsia minun kanssani, koska en ollut riittävän voimakastahtoinen ja vahva. Jäivät myös itse perheettömäksi. Olisin saattanut haluta perheen nykyisen mieheni kanssa, mutta kummallakaan ei ollut vakituista työtä. Asunto olisi myös pitänyt myydä ja ostaa isompi huonommalta alueelta ja jäädä kerrostaloon kaupunkiin asumaan. Lisäksi miehelläni epäiltiin keuhkosairautta. 

Vierailija
4860/5302 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvät tuet

Millä tavoin ja missä nimenomaan lapsettomia naisia mitenkään "tuetaan" kun sitä valintaansa ei vieläkään edes täysin (_naisilta_) hyväksytä/suvaita?

Niinpä, en ole koskaan saanut tai hakenut mitään tukia. Maksan kyllä veroistani lapsellisten koulusafkat ja lapsituet!

Ja synnytykset ja neuvolat ja päivähoidot ja lasten terveydenhuollon ja hammaslääkärikäynnit ja koko koulunkäynnin ja ja... Hassu kun olen kuullut lapsellisilta, miten kiitollinen pitää olla kaikista julkisista palveluista meillä Suomessa. No lapsiperheethän niitä käyttävät, omassa elämässä ei näy mitkään julkiset palvelut lainkaan. En käytä muita julkisia koskaan kuin kirjastoa. Lääkärissäkin käyn yksityisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä