Olipa kyllä ahdistava jouluaatto uudessa anoppilassa
Ensimmäinen joulu laatuaan ja täytyy kyllä sanoa, että ei ollenkaan minun tyyppinen joulu porukasta puhumattakaan. Tunsin olevani kuin jossain näytelmässä, jossa vedin koko illan roolia joka ei ollut oma itseni. Se koko tunnelma ja ihmiset edustivat juuri jotain sellaista, joka ei todellakaan ole minun maailmani. Oli kuin vihreä olisi istutettu persujen pöytään, tai persu vihreiden pöytään. Tai kokoomuslainen kommunistien porukkaan, tai kommunisti kokoomuspippaloihin.
Vaikka tämän uuden seurustelukumppanin kanssa menee ihan hyvin, niin tämä joulunvietto sai minut epäilemään jopa koko homman tulevaisuutta.
Kommentit (269)
Jospa siellä oli joku kiusaaja ja ilkeilijä? Ei kovin nautittavaa joulujuhlaa sellainen, jos ei löydä ketään ystävällistä ihmistä tai ei uskalla/halua sanoa omia ajatuksiaan julki kun koko ajan mätetään sellaista ilkeää juttua, minkä ihan oletetaankin kiusaavan toista?
Mutta, tämä nyt oli vain minun kuvitelmaani. Silti jos siellä oli joku sellainen, hänet olisi pitänyt muun perheen osata vaientaa. Huono fiilis seuraa kaikille jonkun itsekkään suunsoiton halun takia.
Taisi olla miniä Rastilasta ja appiväki Hakunilasta. Vähemmästäkin sitä pasmat mänöö sekaisin!
"Kuule, kaikki ei tarvitsekaan olla SINUN tyyppistäsi. Painu matkoihisi!"
Ymmärrän pettymykset. Juhlapäiviin voi liittyä isoja odotuksia ja toiveita että ne olisivat mahdollisimman onnistuneita ja mukavia. Se voi olla pettymys jos se onkin jotain ankeaa pönötystä, mikä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa täysin. En minäkään niitä paskan tärkeitä kokoomusmielisiä persläpejä jaksaisi katsella. Todella vastenmielistä seuraa. Katsotaan nokanvartta pitkin muita ihmisiä ja ollaan muka niin hienoja sen kuselle maistuvan viinilasin ääressä. Täysin ap:n wagonissa olen.
Olet moukka
Tarjosiko anoppi vain 100 g makaronilaatikkoa per henkilö?
Oisko kuitenkin parempi pysyä vanhassa tutussa anopissa kuin vaihdella anoppia?
Ei olla sukurutsaajia.