Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1301/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tyhmät ihmiset, jotka annatte muiden määritellä ikänne "minä olen vielä nuori" -tyyliin, ansaitsette kaiken vittuilun mitä vaan maailmasta löytyy.

Ihan aloittajapellestä lähtien.

Minä ainaki oo jo iha valamis eläkkeelle ja kiikkustuoliin. Joka paikka romuna ja naamaki menny sen näköseksi ettei pildeä saanu enää vuosiin. Vielä 10 vuotta sitte oli vientiä naisten kanssa ja kestävyyttä oli vaikka usiamma kanssa samana päivänä. 

M40

Vierailija
1302/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ihminen, tuo tyhmin eläin maailmassa. Kuvittelee olevansa ikinuori, limaisessa kropassaan.

Sori faktoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH, vanhenemiseen voi itse vaikuttaa, jo 4-kymmpinen tukeva mies tai nainen voi näyttää jo 6-kymppiseltä. Syökää vehnää ja paljon sokeria, ja huonoa ravintoa, älkääkä missään nimessä harrastako liikuntaa, niin näytätte läskeiltä vanhuksilta nopeasti. HAH olen reippaasti yli 5-kymppinen mies, ikäni arvioidaan usein noin 40-vuotiaaksi. Itse voi paljon vaikuttaa, urheilen, ja olen perehtynyt ravintoasioihin. Tuuheat hiukset on päässä täydellinen hiusraja otsalla, naama ei roiku ja lihakset on kunnossa! Nykyinen 5-kymmpinen voi olla aikaisempien sukupolvien 4-kymmpinen, ja nykyinen 6-kymmpinen voi olla aikaisempien sukupolvien 5-kymppinen jne. Hyvin paljon voi itse vaikuttaa asiaan! Tietysti geenit säätelee. 

Vierailija
1304/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAH, vanhenemiseen voi itse vaikuttaa, jo 4-kymmpinen tukeva mies tai nainen voi näyttää jo 6-kymppiseltä. Syökää vehnää ja paljon sokeria, ja huonoa ravintoa, älkääkä missään nimessä harrastako liikuntaa, niin näytätte läskeiltä vanhuksilta nopeasti. HAH olen reippaasti yli 5-kymppinen mies, ikäni arvioidaan usein noin 40-vuotiaaksi. Itse voi paljon vaikuttaa, urheilen, ja olen perehtynyt ravintoasioihin. Tuuheat hiukset on päässä täydellinen hiusraja otsalla, naama ei roiku ja lihakset on kunnossa! Nykyinen 5-kymmpinen voi olla aikaisempien sukupolvien 4-kymmpinen, ja nykyinen 6-kymmpinen voi olla aikaisempien sukupolvien 5-kymppinen jne. Hyvin paljon voi itse vaikuttaa asiaan! Tietysti geenit säätelee. 

No ei oo mulla auttanu vaan nöytän mun mummolta

N28

Vierailija
1305/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1306/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se Kemin juntti on täällä kertomassa valheitaan?

Vierailija
1307/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Pullea maha, kalju pää, roikkuva iho, lähinnä pullataikinaa muistuttavat kädet, vatsamakkarat näkyvät paidan alta. Naisten päät kääntyvät pois päin kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan väsyny ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tuoppeja olutta illassa. Enkä ole ulkonäköni vuoksi syönyt ja juonut vaan masennuksen, iso ruumisarkku tulee sivutuotteena.

Vierailija
1308/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko se Kemin juntti on täällä kertomassa valheitaan?

Kumin jentti?

Vierailija
1309/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todellakin oot pappa. Älä muuta kuvittelekaan.

Vierailija
1310/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä kokeeko joku 48 vuotiaan miehen (tai naisen) vanhaksi vai ei. Kyseessähän on asianomaisen oma kokemus.

Vierailija
1311/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, ky

Vierailija
1312/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä kokeeko joku 48 vuotiaan miehen (tai naisen) vanhaksi vai ei. Kyseessähän on asianomaisen oma kokemus.

Niin, no ehkä juntin ei pidä sitten kertoa näistä fantasioistaan, koska saattaa tulla kommenttia takaisin. :)

Toki sinäkin jostain korvesta olet.

Vierailija
1313/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntin fantasiat! :D

Vierailija
1314/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä juntti lähinnä hakkaa hanskaansa junttilassaan?

Vierailija
1315/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.

Vierailija
1316/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylläkin ukki eikä pappa. Terveisin mummo.

Vierailija
1317/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää vain hyväksyä, että nuoret pitää itseään vanhempia tosi vanhoina. Jonkun teinin mielestä jo kolmekymppinen on hirveän vanha, kun kuusikymppisen mielestä kolmekymppiset ovat vielä lapsia. Kolmekymppinen itse tuntuu nykyään pitävänsä itseään nuorena, vaikka ei kyllä enää ole. 

Vierailija
1318/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 on 20 vuotiaan silmissä pappa. Eli taas yksi joka lähestyy reilusti tuplat itseään nuorempia ylittää jo melkein pdrin rajat. Mikään ei ole nolompaa kuin tuon ikäinen äijä joka yrittää pukeutua 20 vuotiaiden "trendi asuihin". Kohta varmaan jos ei ap ole jo mennyt niin sekaisin niinkuin se 40 vuotias nainen joka tekeytyi 13 vuotiaaksi et rupeaa hengailemaan teinejen kanssa, on varmaan yläasteelaisittain pukeutuneena ja parta ajeltu ja hiukset kammattu nuorten muodin mukaan:D

Vakavasti puhuen, on näitä miehiä jotka luulee aikuisten  oikeasti että kun leikkaa hiukset ja parran et "näyttää nuorelta ja nuorentaa"! Kenenkään kasvot tai iho ei nuorena vaikka kuinka käyttäisi voiteita, kävisi parturissa/kampaajalla,meikkaisi  tai pukeutuisi kuin nykynuoriso.

Vierailija
1319/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo mulla auttanu vaan nöytän mun mummolta

N28

Sama. N33

Vierailija
1320/1383 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli pappa 42-vuotiaana niin hyvinkin voit olla pappa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi