Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Vierailija kirjoitti:
48v mies on horjuva pappa.
48v nainen on upea ja seksikäs ilmestys.
Terveisin 48v nainen
48 v mieskin voi olla tosi upea ja seksikäs, riippuu ihan miehestä, ja joskus katsojastakin ;-)
Naiset nyt tietysti ovat aina upeita ilmestyksiä, iästään riippumatta :-))
Nainen 49 v
Vierailija kirjoitti:
Ukoista tulee papparaisia kun ei ota kunnolla eteen tai nainti ei kiinnosta. Mulla on miehenä sellainen. Nuorena ne on liiankin kiimaisia mutta sitten kun ikää tulee niin homma ei innosta.
Johtuu ehkä sinusta : )
Jos ei ole tehnyt yhtään lasta niin ei voi olla pappa.
Olen 54-vuotias, ilmeisesti siis pappa. Samankokoiset farkut vielä käytössä kuin lukiossa, tuumakoko 32/32...
Vierailija kirjoitti:
Ukoista tulee papparaisia kun ei ota kunnolla eteen tai nainti ei kiinnosta. Mulla on miehenä sellainen. Nuorena ne on liiankin kiimaisia mutta sitten kun ikää tulee niin homma ei innosta.
No ei kai se kiinnosta, kun vanhan naisen torttu tuoksuu silakalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tuoksun? ;-)
Kyllä vaan olet. Tuossa iässä nainen tosin on kiihkeimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran 47-vuotiaaseen mieheen, vaan ennen kuin suhde ehti edes alkaa, totesin että ollaan eri sukupolvea. Olin itse tuolloin 30v. Hän ei ollut mitenkään pappa, isä kylläkin ja eronnut, mutta liian vanha minulle vaikka olikin tosi mukava ja lämmin ihminen. En nähnyt suhteelle mitään mahdollisuutta.
Oliko kuitenkin parempi pökkimään kuin nuoret kollit? Yleensä ovat kokemuksen myötä.
Jos 48-vuotias mies on pappa, niin naisillahan se parasta ennen -päivä tulee täyteen viimeistään 40-vuotiaana.
Olen 33 vuotias nainen ja olen lapsesta saakka ollut "mummomainen", ei ole koskaan kiinnostanut biletykset, yhden illan jutut,tinderit yms. Mielestäni nykyaika on kauheinta aikaa mitä eletään, tulee kauhea kaipuu tuonne 1950-1970 luvun vaihteelle, tuntuu monesti että olisin syntynyt väärään vuosituhanteen. Jopa 1800 luku olisi parasta aikaa verrattuna tähän aikaan. Harmi vaan ettei edes löydy samalla tavalla ajattelijaa, monet miehetkin pitää mua outona kun ei kiinnosta "teineillä", meikata, pukeutua "muodikkaasti", en ole kiinnostunut politiikasta enkä maailman tapahtumista (koska jatkuva pelko), ei kiinnosta kuninkaalliset,pressat yms( koska ne on samanlaisia kuin me,ihmisiä, ihan tavallisia ihmisiä jotka joku taho vaan valinnut),ei kiinnosta tittelit, ei arvonimet yms. Pyrin olemaan kohtelias kaikille eikä kiinnosta puolueriidat tai edes tämä venäjän aloittama sota.
Olen 49 ja tänä vuonna 50. OLEMME pappa ja mummo ikäsiä vaikka emme tahtoisi. Toinen asia on kun oikeesti jälkikasvu tekee papaksi. Minä aijon taantua teini tasolle ja hommaan ritsan!
Mua oksettaa jo ajatus et mun 19 vuotias sisko seurustelee 32 vuotiaan miehen kanssa. Ei kukaan normaali tuonikäinen mies seurustele nippanappa teinin kanssa. Eri asia jos 40 ja 50 tai 30 ja 40 vuotias.
On muuten järkkyä miten hoikat naiset naamasta rypistyyy ja rupsahtaa. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tuoksun? ;-)
Haisee sormelle.
papan copet t:
40v soom to be pappa
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten mielestä pappoja on kaikki joilla on selviä ikääntymisen merkkejä (harmaantuminen, rypyt). Ja harvassa on ne 48-vuotiaat joilla näitä ei olisi. Mutta semmoista se on, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Aikuiseen ikään ehtineet tietää että 48v on keski-ikäinen, ei pappa.
Nuorten , eli alle 25-vuotiaiden mielestä kaikki yli 25-vuotiaat ovat vanhuksia, pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa jo ajatus et mun 19 vuotias sisko seurustelee 32 vuotiaan miehen kanssa. Ei kukaan normaali tuonikäinen mies seurustele nippanappa teinin kanssa. Eri asia jos 40 ja 50 tai 30 ja 40 vuotias.
9 vuotias ja 80v pappa on barasta sanoo muhis
Vierailija kirjoitti:
Jos 48-vuotias mies on pappa, niin naisillahan se parasta ennen -päivä tulee täyteen viimeistään 40-vuotiaana.
Onko sinulla linkkiä tähän tieteelliseen tutkimukseen?
Nuorten naisten mielestä pappoja on kaikki joilla on selviä ikääntymisen merkkejä (harmaantuminen, rypyt). Ja harvassa on ne 48-vuotiaat joilla näitä ei olisi. Mutta semmoista se on, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Aikuiseen ikään ehtineet tietää että 48v on keski-ikäinen, ei pappa.