Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tämä pappa on 66 v. Mutta yhä tytötötkin kiinnostuvat, viihtyvätkin. Osasyynä saattavat olla kaksi kookastani, pankkitili ja ja SE toinen.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sinä mikään mies ole vaan nainen. "masu" "kaunis kroppa"
Omituista papoitella tai mummotella alle viisikymppisiä. Monilla on teini-ikäisiä lapsiakin tuossa iässä.
Kummallisia nämä nykyajan kakarat kun pitävät jotain kaksikymppisiä keski-ikäisinä.
No papaksi yleensä tullaan kun saadaan lapsenlapsia. Mun lasteni pappa tuli papaksi 45-vuotiaana ja toinen 47-vuotiaana.
Ihan hyvin 44v. voi olla jo pappa. Kaikista ei tule pappoja koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pappa on 66 v. Mutta yhä tytötötkin kiinnostuvat, viihtyvätkin. Osasyynä saattavat olla kaksi kookastani, pankkitili ja ja SE toinen.
Huutista!!😂🤣 Etenkin sille toiselle lerpukalle.
Valitettavasti olet kyllä pappa
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olet kyllä pappa
Ikävä kyllä myös naisista tulee pappoja iän myötä.
Tuo papparainen jaksaa sitte länkyttää täälläki
https://www.vauva.fi/keskustelu/5413689/iltalehtien-uutisointi-ihmissuh…;
Ennen perustettiin perheet nuorella iällä. Meistä tuli isovanhempia vähän päälle 40v. Myös ystäväperheen miehestä tuli isä nuorella iällä 19v. ja pappa 39v.!
Nykyään vielä lähes 40-vuotiaina jahkataan asiaa, eikä sopivaa puolisoakaan tunnu löytyvän, vaikka on kaikenmaailman tinterit ja tonterit.
Ap:lle sanoisin, että olet jo hyvää vauhtia pappautumassa. Liian vanha isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä mikään mies ole vaan nainen. "masu" "kaunis kroppa"
Joo, naisen kirjoitusta , mut voi olla h*mokin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen perustettiin perheet nuorella iällä. Meistä tuli isovanhempia vähän päälle 40v. Myös ystäväperheen miehestä tuli isä nuorella iällä 19v. ja pappa 39v.!
Nykyään vielä lähes 40-vuotiaina jahkataan asiaa, eikä sopivaa puolisoakaan tunnu löytyvän, vaikka on kaikenmaailman tinterit ja tonterit.
Ap:lle sanoisin, että olet jo hyvää vauhtia pappautumassa. Liian vanha isäksi.
Ensin pitää funtsia vuosikausia mitä sukupuolta mahtaa olla ? Ennen oli helppoa, kun heti tiesi onko töpseli vai pistorasia. Eikä tarvinnut miettiä ja arvuutella...😄
Sukupuolia kun on vain kaksi.
Kuule aapee. Mä oon sexy nuori ja sanon sulle suoraan, että sä oot vanha boomeri. Eikä susta oo mihinkään, ainakaan sängyssä.
T.SannaM 38vee
Vierailija kirjoitti:
Tytöt Thaimaassa ottavat mielellään rahasi, varsinkin kun sinulla on niin kookas mutta impotentti kalu, ettei petihommista tule koskaan mitään ja tytöt voivat siirtyä seuraavaan pervoon vanhukseen saman illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöt kiinnostuis ja viihtyis sun kookkaan eturauhasen takia?
Kannattaa käydä näyttää sitä lääkärissä, voi olla vaarallinen. Jos et itse selviä lääkäriin niin varmasti sinulle saadaan joku saattaja.
Te tyhmät ihmiset, jotka annatte muiden määritellä ikänne "minä olen vielä nuori" -tyyliin, ansaitsette kaiken vittuilun mitä vaan maailmasta löytyy.
Ihan aloittajapellestä lähtien.
No saulihan on täysi nolla, aiheutti ysärillä paljon itsemurhia. Mutta tyhmät suomalaiset fanittaa.