Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1281/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-v voi olla erittäin puoleensavetävä, tai toinen ääripää. Mutta jos 48-v jahtaa ja vilkulee lastensa ikäisiä, on hän täysi nolla.

Voisiko Sauli olla täysi nolla? Ai, sehän olikin niin että Jenni jahtasi Saulia ja sai satimeen. Niin myös minulla. Jollain treffipalstalla nuorehko nainen alkoi pikkuhiljaa tehdä tuttavuutta vaikka olen paljon vanhempi. Sanoin hänelle kerran että kun töitä ei aina ole niin sinä voit käydä töissä jos haluat, minä voin hoitaa yhteiset lapsemme. Hän totesi että miksipä ei, katsotaan sitten. Itse olin treffipalstalle laittanut etsimäni kumppanin iäksi muistaakseni 40v.- . Katselen kyllä nuoria, he ovat aina kauniita. En tosiaan ajatellut että alkaisin suhteeseen nuoren naisen kanssa mutta sopiihan se minulle. Noilla deitti- tai treffi- tai seuralaispalstoilla huvittaa luonnehdinnat nuorekas, sporttinen, huumorintajuinen ym. tosi kulahtaneet kliseet

No saulihan on täysi nolla, aiheutti ysärillä paljon itsemurhia. Mutta tyhmät suomalaiset fanittaa.

Vierailija
1282/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs papan iltaan kuuluu?

Vierailija
1284/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pappa on 66 v. Mutta yhä tytötötkin kiinnostuvat, viihtyvätkin. Osasyynä saattavat olla kaksi kookastani, pankkitili ja ja SE toinen.

Vierailija
1285/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sinä mikään mies ole vaan nainen. "masu" "kaunis kroppa"

Vierailija
1286/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista papoitella tai mummotella alle viisikymppisiä. Monilla on teini-ikäisiä lapsiakin tuossa iässä. 

Kummallisia nämä nykyajan kakarat kun pitävät jotain kaksikymppisiä keski-ikäisinä. 

Vierailija
1287/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ihan pappa! 

Vierailija
1288/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No papaksi yleensä tullaan kun saadaan lapsenlapsia. Mun lasteni pappa tuli papaksi 45-vuotiaana ja toinen 47-vuotiaana. 

Ihan hyvin 44v. voi olla jo pappa. Kaikista ei tule pappoja koskaan. 

Vierailija
1289/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pappa on 66 v. Mutta yhä tytötötkin kiinnostuvat, viihtyvätkin. Osasyynä saattavat olla kaksi kookastani, pankkitili ja ja SE toinen. 

Huutista!!😂🤣 Etenkin sille toiselle lerpukalle.

Vierailija
1290/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet kyllä pappa

Vierailija
1291/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet boomeri 

Vierailija
1292/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet kyllä pappa

Ikävä kyllä myös naisista tulee pappoja iän myötä.

Vierailija
1293/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo papparainen jaksaa sitte länkyttää täälläki 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5413689/iltalehtien-uutisointi-ihmissuh…;

Vierailija
1294/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen perustettiin perheet nuorella iällä. Meistä tuli isovanhempia vähän päälle 40v. Myös ystäväperheen miehestä tuli isä nuorella iällä 19v. ja pappa 39v.! 

Nykyään vielä lähes 40-vuotiaina jahkataan asiaa, eikä sopivaa puolisoakaan tunnu löytyvän, vaikka on kaikenmaailman tinterit ja tonterit. 

Ap:lle sanoisin, että olet jo hyvää vauhtia pappautumassa. Liian vanha isäksi. 

Vierailija
1295/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mikään mies ole vaan nainen. "masu" "kaunis kroppa" 

Joo, naisen kirjoitusta , mut voi olla h*mokin.

Vierailija
1296/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen perustettiin perheet nuorella iällä. Meistä tuli isovanhempia vähän päälle 40v. Myös ystäväperheen miehestä tuli isä nuorella iällä 19v. ja pappa 39v.! 

Nykyään vielä lähes 40-vuotiaina jahkataan asiaa, eikä sopivaa puolisoakaan tunnu löytyvän, vaikka on kaikenmaailman tinterit ja tonterit. 

Ap:lle sanoisin, että olet jo hyvää vauhtia pappautumassa. Liian vanha isäksi. 

Ensin pitää funtsia vuosikausia mitä sukupuolta mahtaa olla ? Ennen oli helppoa, kun heti tiesi onko töpseli vai pistorasia. Eikä tarvinnut miettiä ja arvuutella...😄 

Sukupuolia kun on vain kaksi.

Vierailija
1297/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule aapee. Mä oon sexy nuori ja sanon sulle suoraan, että sä oot vanha boomeri. Eikä susta oo mihinkään, ainakaan sängyssä.

T.SannaM 38vee

Vierailija
1298/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt Thaimaassa ottavat mielellään rahasi, varsinkin kun sinulla on niin kookas mutta impotentti kalu, ettei petihommista tule koskaan mitään ja tytöt voivat siirtyä seuraavaan pervoon vanhukseen saman illan aikana.

Vierailija
1299/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytöt kiinnostuis ja viihtyis sun kookkaan eturauhasen takia? 

Kannattaa käydä näyttää sitä lääkärissä, voi olla vaarallinen. Jos et itse selviä lääkäriin niin varmasti sinulle saadaan joku saattaja.

Vierailija
1300/1383 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tyhmät ihmiset, jotka annatte muiden määritellä ikänne "minä olen vielä nuori" -tyyliin, ansaitsette kaiken vittuilun mitä vaan maailmasta löytyy.

Ihan aloittajapellestä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä