Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Itse 50v ja 170kg penkistä entä itse?
Näkeehän sen jo otsikosta, ettei pää enää toimi. Kirjaimet vaihtuu capslockiin kesken saNAN.
Tervetuloa perässä kaikki. Ei oo kukaan kolmekymppiseks jääny!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.
Ja sitä helpommin saat nuoria naisia. 48-vuotias raksaäijä ei kiinnosta ketään, mutta samanikäinen toimitusjohtaja, lääkäri tai näyttelijä kiinnostaa, samoin opetustehtävissä olevat miehet saavat nuoria opiskelijatyttöjä ja entistä opiskelijoitaan.
60 vuotiaana raksaäijänäkin saan vielä lämpimiä katseita vastakkaiselta sukupuolelta, vieläpä kohtuu nuoriltakin naisilta, tosin en tiedä mitä niitten päässä liikkuu:) toisaalta itsellä parisuhdehumppaan kiinnostus on nykyään melko alhaalla, katsotaan jospa tilanne muuttuu kevään korvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..
Tuon ikäisen miehen lapset syntyvät todennäköisesti autisteina tai kehitysvammaisina.
Riippuu pitkälle geeneistä. Joku on pappamainen/mammamainen jo 30senä, kun taas jollakin toisella olemus pysyy "iättömänä" ja nuorekkaana läpi aikuisiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..
Tuon ikäisen miehen lapset syntyvät todennäköisesti autisteina tai k
Ainoastaan jos äiti samoja ikiä ja ei silloinkaan todennäköisesti vaan riski on ainoastaan selkeästi kohonnut.
Minä olen 53vee ja alan olla jo vähän pappa. 50vee en vielä ollut yhtään.
Kun täyttää 52vee, niin alamäki alkaa jyrkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen miehen lapset syntyvät todennäköisesti autisteina tai kehitysvammaisina.
Höpsistä. Tunnen useita yli 50-vuotiaille isille syntyneitä lapsia. Kukaan heistä ei ole autistinen tai kehitysvammainen. Itse asiassa fiksuin tuntemani henkilö on syntynyt 53-vuotiaan isän ainoaksi lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsellä ainakin pysyy kanki kovana vaikka koko yön ja raketti lähtee. En usko, että muutaman kerran vuodessa otetulla burana 400 on minkäänlaista vaikutusta asiaan.
T: 53-vuotias teini
Itse tunnen useita perheitä joissa monilapsisten perheiden nuorin, iltatähti tai uusperheen yhteinen lapsi, on ollut perheen ainoa autistinen, mt-ongelmainen tai fyysisesti sairaampi kuin muut sisarensa. Näissä perheissä on isä yleensä ollut useammankin vuoden vanhempi kuin puolisonsa.
Tästä ilmiöstä on tutkimustietoakin viimeajoilta, yritän löytää nuo raportit kun ehdin...
Näitä raportteja löytyy useampikin, mutta tässä Guardianin tiedeartikkeli aiheesta (nettiselaimessa voi helposti kääntää tarvittaessa):
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/science/2014/feb/26/ch…
Käänsin osan tuosta Guardianin artikkelista, mutta kannattaa vamaan lukea kokonaan, ja muita vastaavia:
"Tutkimuksessa havaittiin, että lapsilla, joilla on vanhempi isä, diagnosoitiin useammin sairauksia, kuten autismi, psykoosi, tarkkaavaisuus- ja yliaktiivisuushäiriö (ADHD), skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. He raportoivat myös enemmän huumeiden väärinkäyttöä ja itsemurhayrityksiä, tutkijat sanoivat.
Lasten vaikeudet näyttivät vaikuttavan koulumenestykseen, mikä johti huonompiin arvosanoihin 15-vuotiaana ja vähemmän kouluvuosina.
"Olimme järkyttyneitä, kun näimme vertailut", sanoi Brian D'Onofrio , tutkimuksen ensimmäinen kirjoittaja Indianan yliopistosta Yhdysvalloissa. Mutta hän lisäsi, että oli mahdotonta olla varma, että vanhempi ikä olisi syypää ongelmiin.
Tutkijat ovat raportoineet yhteyksistä isien iän ja lasten kognitiivisen suorituskyvyn ja terveyden välillä , mutta tämä tutkimus viittaa siihen, että riskit voivat olla vakavampia kuin aiemmin uskottiin. Lisääntyneet riskit voivat johtua geneettisistä mutaatioista, jotka kertyvät siittiöihin miesten ikääntyessä."
Vierailija kirjoitti:
50+ mies on aika lailla "valmis paketti". Ei tarvitse odotella enää luonteen kypsymistä.
-mari 28v
Palstamiehet on säälittäviä, kun laittavat viestiensä perään naisen nimi x vuotta. Miin läpinäkyvää, että hävettää.
48v mies on horjuva pappa.
48v nainen on upea ja seksikäs ilmestys.
Terveisin 48v nainen
No ei 48v ole pappa. Papaksi saatetaan halventavassa mielessä kutsua silloin, jos merkittävästi vanhempi oman isän ikäluokkaa oleva mies yrittää tulla iskemään nuorta naista. Parikymppiselle 48v on auttamatta vanha parisuhde- tai seksimielessä (siis suurimmalle osalle, aina on tietysti poikkeuksia).
Ukoista tulee papparaisia kun ei ota kunnolla eteen tai nainti ei kiinnosta. Mulla on miehenä sellainen. Nuorena ne on liiankin kiimaisia mutta sitten kun ikää tulee niin homma ei innosta.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli pappa 42-vuotiaana niin hyvinkin voit olla pappa.
Mun appi oli pappa 48-vuotiaana. Ei se mitenkään tavatonta ole.
Etkö sä ikis ikinä käy töissä?
Istut netissä 10 tuntia päivässä solvaamassa miehiä?
Olen sanaton.....
Saa mitä saa ja hyvä niin. Kysymys oli kuitenkin pappamaisesta olemuksesta. 48-vuotiaassa on jo pappamsisuutta ja se ei poistu vaikka käyttäis hupparia ja lippistä.