Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Mutta kun ne ei jätä papparaista rauhaan. Kolme lastenlasta on enkä kuvittele yhtään mitään. Olen jo vuosia kehunut olevani onnellisesti pappa. Pyöräilen joskus kesällä. Minkäänlaista liikuntaa ei ole ikinä fyysisten töiden lisäksi tarvinnut enkä halunnut harrastaa. Elämää ja erotiikkaa, se riittää. Kumppanini on huomattavasti nuorempi minua, hän löysi ja halusi minut. Minkäs minä sille voin. Kumpikin tullaan tahoillamme toimeen, ei yhdessä asuta, ehkä eräänä päivänä. Kun molemmat toisiamme halutaan niin se riittää meille. Asiasta eli ikäerosta on puhuttu ja tiedostamme sen. Yhdessä vietetään aikaa säännöllisesti, joskus lyhyempiä, joskus pidempiä jaksoja. Minä asun maalla, hän kaupungissa. Yhteisen ajan vietämme useimmiten minun luonani ja on tietysti paljon yhteistä tekemistä. Mielestäni ei toisia kannata alkaa neuvoa ihmissuhdeasioissa. No ehkä teini- ikäisiä kyllä. Ei isiä tai pappoja kannata opettaa naimaan. On niinkuin Matti Nykäsen ihmissuhdevinkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Eiköhän ne opiskelijaneitoset itse anna pakit, jos katsovat sen tarpeelliseksi.
Millainen on sitten 48-vuotias nainen?
Mummo.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen juuri sellainen 55v koiranulkoiluttaja täti, oma harmaantuva tukka, eikä juuri meikkiäkään. Aivan yksi ja sama oonko jonkun mielestä mummo tai mamma. Tässä iässä parasta on , ettei enää kiinnosta muiden mielipiteet minusta. Se on tätiyden kova ydin.
Kun naiselta katoaa naisellinen pehmeys viimeistään vaihdevuosissa jää tosiaan jäljelle vain tätiyden jänteikäs kova ydin.
Hei kaikki mummot ja papat, Yhtykää ja älkää valittako!
Sinkku ja onnellinen kirjoitti:
Jos sulla on lastenlapsia niin olet pappa. Mulla ei ole lapsia eikä lapsenlapsia, ja olen sinkku 60v, urheilullinen nainen. Miksi pitäs lokeroitua? Mä en ole ikinä mennyt massan mukana, päinvastoin.. Olen oma itseni ja teen, olen ja käyttäydyn miten minulle on parasta ja hyväksi. Muista viis, ajatelkoot mitä lystää..
Just. Minulla on lastenlapsia, olen siis pappa. En ole mielestäni urheilullinen koska en urheile. Kuntokaan ei ole niinkuin kolmekymppisenä. Ulkonäköäni ei ole kommentoitu, enkä minä kommentoi muiden ulkonäköä. Kauniille naiselle tosin saatan sanoa kohteliaisuuden. Ikääni on joskus joku kysynyt ja olen sen suoraan sanonut. Kumppanini on lapseton ja aika nuori, se ei ole haitannut. Alkuun ikäerosta keskusteltiin, sitten ei enää. Me ollaan molemmat vapaamielisiä ja avarakatseisia, siksi ehkä pärjätään hyvin yhdessä. Muiden ulkonäkö tai olemus, vaatetus tai muut mitättömät asiat elämässä ei kiinnosta juurikaan. Ei haittaa sekään jos joku kuvittelee olevansa sporttinen tai nuorekas olematta muiden mielestä sitä. Pääasia että ollaan tyytyväisiä itseemme ja tullaan toisten kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne ei jätä papparaista rauhaan. Kolme lastenlasta on enkä kuvittele yhtään mitään. Olen jo vuosia kehunut olevani onnellisesti pappa. Pyöräilen joskus kesällä. Minkäänlaista liikuntaa ei ole ikinä fyysisten töiden lisäksi tarvinnut enkä halunnut harrastaa. Elämää ja erotiikkaa, se riittää. Kumppanini on huomattavasti nuorempi minua, hän löysi ja halusi minut. Minkäs minä sille voin. Kumpikin tullaan tahoillamme toimeen, ei yhdessä asuta, ehkä eräänä päivänä. Kun molemmat toisiamme halutaan niin se riittää meille. Asiasta eli ikäerosta on puhuttu ja tiedostamme sen. Yhdessä vietetään aikaa säännöllisesti,
Miksi kerrot tätä meille? Yksityiselämäsi kuuluu sinulle. Hyvää jatkoa kuitenkin.
Hauskintahan se on, kun nykyään kolmekymppiset kertovat olevansa NUORIA.
Voivat toki lasten tasolla olla älyllisesti, mutta biologisesti keski-ikä jo lähestyy!
Itse olin 48 vuotiaana aikamoisen viriili ja juoksin miesten perässä ja miehet minun!
Moni tulee isovanhemmaksi jo nelikymppisenä. Valitettavan moni on pappamainen jo viisissäkymmenissä, vaikka ei olisi isoisäkään vielä.
mie vaan kirjoitti:
Nuoret tytöt näkevät papassa kävelevän rahapussin..rakkautta riittää siihen asti kun on rahaa kustantaa nuoren morsiammen mielihalut.......
Jaa... tottakai pappa haluaa jälkikasvuaan pitää hyvänä. Nuori "morsiameni", heh, on sensijaan itsenäinen omillaan toimeen tuleva nainen ja meillä on ihan eri mielihalut mitkä tyydytämme puolin ja toisin. Herrasmiehenä tietenkin tarjoan joskus harvoin ravintolaillan koska haluan itse sitä enemmän kuin hän mutta muuten maksellaan itse menomme. Saattaahan olla niinkin että rakkaudesta maksetaan ihan hyvillä mielin. Olen kuullut sellaisestakin. Me eletään päivä kerrallaan ja nautitaan elämästä ja toisistamme. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Mummomainen en ole, mutta lapsenlapsen sain jo 37-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naiselta katoaa naisellinen pehmeys viimeistään vaihdevuosissa jää tosiaan jäljelle vain tätiyden jänteikäs kova ydin.
Tää oli kyllä hyvä :D :D
Vierailija kirjoitti:
48-v voi olla erittäin puoleensavetävä, tai toinen ääripää. Mutta jos 48-v jahtaa ja vilkulee lastensa ikäisiä, on hän täysi nolla.
Voisiko Sauli olla täysi nolla? Ai, sehän olikin niin että Jenni jahtasi Saulia ja sai satimeen. Niin myös minulla. Jollain treffipalstalla nuorehko nainen alkoi pikkuhiljaa tehdä tuttavuutta vaikka olen paljon vanhempi. Sanoin hänelle kerran että kun töitä ei aina ole niin sinä voit käydä töissä jos haluat, minä voin hoitaa yhteiset lapsemme. Hän totesi että miksipä ei, katsotaan sitten. Itse olin treffipalstalle laittanut etsimäni kumppanin iäksi muistaakseni 40v.- . Katselen kyllä nuoria, he ovat aina kauniita. En tosiaan ajatellut että alkaisin suhteeseen nuoren naisen kanssa mutta sopiihan se minulle. Noilla deitti- tai treffi- tai seuralaispalstoilla huvittaa luonnehdinnat nuorekas, sporttinen, huumorintajuinen ym. tosi kulahtaneet kliseet. Keksikää jotain omaperäisempää, se toimii. Jos ette keksi niin kertokaa rehellisesti itsestänne ja elämästänne jotain oleellista. Kannattaa.
Minä olen 66volttinen miäs, mutta en kyllä tunne itseäni vanhaksi, rippikoulupuku sopii edelleen, kaikki lihakset on tallella, jaksan lapioida lunta ja soraa, juoksen parkkipaikalla autolle, voisin hiihtää kilpaakin, mutta kilpakaverit alkaa olla haudassa :D ym. ym. En koskaan ole kasvanut aikuiseksi muutenkaan.
Onnittelut, olet siis normaali 48-vuotias. Vautsi.
Vierailija kirjoitti:
Moni tulee isovanhemmaksi jo nelikymppisenä. Valitettavan moni on pappamainen jo viisissäkymmenissä, vaikka ei olisi isoisäkään vielä.
Aika harva on nelikymppisenä isovanhempi nykyaikana Suomessa. Toki niitäkin löytyy, mutta ei nyt niin "moni".
Jos on 48-vuotias mies, niin silloin on. Voisi sitä kait pikkuhiljaa hyväksyä, että kohta on viisikymppinen. Ei siinä se nuorempi nainen kelloa taaksepäin käännä, kuin ehkä hetkellisesti.
Olen 66-vuotias enkä minäkään ole pappa : )
Menkää vit... nuoret kaikkitietävät.
Mä olen juuri sellainen 55v koiranulkoiluttaja täti, oma harmaantuva tukka, eikä juuri meikkiäkään. Aivan yksi ja sama oonko jonkun mielestä mummo tai mamma. Tässä iässä parasta on , ettei enää kiinnosta muiden mielipiteet minusta. Se on tätiyden kova ydin.