Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
281/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus olisi voinut vähän valmistella ja tunnustella asiaa edeltäkäsin.

Jos vasta tavatessa aikoo paljastaa asian, niin se ei vaan tuntuisi oikealta tavalta kertoa asiasta.

Sinä voit jo ennen deittailun aloittamista ITSE ilmoittaa ettet hyväksy toisessa mitään poikkeavaa ruumiinvammaa, fyysistä tai psyykkistä taustaa ja että sairauksia et tule sietämään. Sullahan se ongelma on, ei vastapuolella.

Vierailija
282/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöstä asiaa joutuu edes miettimään niin et ole miehelle se oikea.. vaan hän tarvitsee paremman ihmisen elämäänsä kuin mitä sinä olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse toivoisit miehen reagoivan jos hän saisi tietää, että se avannepussi olisi sinulla ja miltä sinusta tuntuisi, jos saisit tietää että hän lopetti yhteydenpidon kyseisen asian takia?

Vierailija
284/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 90-luvulla syntynyt avuton ja ilkeä helsinkiläinen nainen, lopeta trollailusi tällä palstalla.

T. Moderoija nro 6

Vierailija
285/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota nyt vähän joutuisi sulattelemaan. Ei se nyt niin helppo vaiva tai vajavuus ole. Onhan niitä sellaisiakin, jotka skippaa pelkkien silmälasien takia. Miehissä varsinkin. Lasit ei sentään haise ja ne voi ottaa helposti poiskin.

Vierailija
286/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muuten hyvä nainen, niin ei sitä avanne pilaisi.

Vierailija
287/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota nyt vähän joutuisi sulattelemaan. Ei se nyt niin helppo vaiva tai vajavuus ole. Onhan niitä sellaisiakin, jotka skippaa pelkkien silmälasien takia. Miehissä varsinkin. Lasit ei sentään haise ja ne voi ottaa helposti poiskin.

Typerä kommentti. Ei avannepussi haise kuin tyhjentäessä, ihan samalla tavoin kuin sinäkin, kun käyt kakkosella pytyllä.

Vierailija
288/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä . Miksi mietit liikaa. Sukuvika? Sulle käy yksinelo. Ei kai sulla ole lapsia? Kerrot olevasi 33. Pinnallista ihastumista. Kirjoitat jos mies kuolee, eli vanha?

Sekava olet. Ja olet 90-luvulla synytynyt säälittävä trolli hesasta. Eikö vain.

En ole läheltäkään pääkaupunkiseutua, sekoitat minut nyt johonkin toiseen. Olen syntynyt -89, en 90-luvulla. Tulkitset kirjoituksiani todella oudosti, taidat itse olla trolli...?

Ei mulle käy yksinelo, haluan parisuhteen. Ei ole lapsia, mutta haluan niitä. Kerroin olleeni aiemmin pinnallisesti ihastunut, tähän mieheen syvästi - missasit tämän kohdan. Ei kai kuolla voi vain vanhana, joten mistä päättelit miehen olevan vanha? Sinä olet tässä nyt kyllä se sekava.

Toivoisin myös että kaikki nämä ilkeäksi ja ahdasmieliseksi haukkumiset loppuisivat. En ole missään mielestäni kirjoittanut ilkeyksiä vaan ollut vain rehellinen siitä miten koen asian. Ihan ilman sarvia ja hampaita.

Ap

Jäin miettimään, että jos ap haluaa lapsia ja inhoaa eritteitä, niin kuka vaihtaa vauvan vaipat ja siivoaa puklaukset? Meinaan että ipana voi jopa kaivaa sitä ruskeaa vaipastaan ja levitellä vähän kaikkialle, ja jonkun muu se on siivottava.

Vierailija
289/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleni jouduttiin leikkaamaan avanne melkein heti syntymän jälkeen. Avanne pelasti lapsen hengen. Olen itse herkkä veren näkemisen suhteen eli en oikein kestä nähdä verta. Tästä huolimatta avannepussin hoitaminen ei tuntunut pahalta eikä pussi täytenäkään inhottanut, kun ajattelin sitä elämän pelastaneena pussina. Mieshän tietysti hoitaa avanteen itse eli tätä puolta sinun ei tarvitse edes miettiä!

Lapseltani avanne saatiin suljettua 1,5 vuoden iässä eli ehdin siis hoitaa avannetta 1,5 vuotta, eikä se ollut lainkaan niin paha kuin ensiksi voisi kuvitella. Lapsi ei voisi olla rakkaampi - avanteella tai ilman ja sanoisinkin, että jos rakastat miestä tarpeeksi, ei avanne ole mikään este millekään!

Vierailija
290/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako avannepussi persoonaa johon olet ihastunut tai vaikuttaako se suhteeseenne jollakin lailla? 

Ei hän ollut ihastunut persoonaan vaan ilmeisesti jonkinlaiseen mielikuvaan jossa iso osuus tulee seksuaalisesta vetovoimasta.

Vierailija
291/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa jolla oli avanne. Mies oli aikamoinen k**ipää, mutta ei se siihen avanteeseen liittynyt.

Vierailija
292/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avanteellinen nuori nainen täällä. Ymmärrän että deittailussa monille avanne on uusi asia, enkä pidä ihmistä pinnallisena jos se säikäyttää.

Mielestäni olisi hyvä idea että puhuisit miehen kanssa aiheesta.

Nostit esille esimerkiksi sen, että pelkäät että miehellä on kipuja tai avanteesta haittaa läheisyydessä. Hän todennäköisesti osaa kertoa sinulle elämäntilanteestaan, ja ehkä jopa rauhoittaa mieltäsi kun ennakkoluulot vähenevät.

Omassa elämässäni avanteesta ei ole ollut haittaa.

Ennen seksiä vaihdan useimmiten uuden pussin (pussi vaihdetaan päivittäin) tai tyhjennän pussin. Välillä laitan pussin pienempään kasaan vaikka pinnillä. Joskus käytän vähän seksikkäämpiä asuja jos tuntuu itsestä ettei halua nähdä pussia.

Avanne ei haittaa seksin aikana, mies voi olla päällä eikä riskejä avanteen vahingoittumiselle ole kovemmassakaan menossa. Itse avanteessa ei ole hermoja, eli en tunne kipua vaikka siihen osuu.

Käyn viikottain uimahallissa, kuntosalilla, ja harrastan ratsastusta. Pussi on kovilla, mutta kolmen vuoden aikana ei ole tapahtunut yhtään onnettomuutta.

Saunominen onnistuu hyvin, ja uskon että vaellusreissulla avanne on melkein vaivattomampi kuin ns. normaali perseen kautta paskominen. Vaihdan pohjalevyn noin viiden päivän välein, ja sen vaihtaminen on onnistuu myös luonnossa pullotetulla tai keitetyllä vedellä.

Kiitos kun jaoit tämän. Olen jo keski-iässä ja aiemmin kommentoin, että tällainen asia olisi hyvä kertoa heti alkujaan. Nyt kun oikein mietin itseänikin niin tuntuu, että olenpa ollut itsekin todella kapeakatseinen. 

Kaikki mistä ihminen ei tiedä mitään, voi pelottaa. Oon ihan varma, että ap voisi olla sen tyypin kanssa, kun antaa ajan vähän kulua. Hirveää, jos ihmiset sanovat no thänx avanteen takia. 

Hyvää joulua!

Vierailija
293/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniskin ihminen joutuu laskemaan rimaa melkoisesti, jos on joku ikävä vamma kuten avanne tai joku selkeästi näkyvä tai rajoittava haitta esim. sydän ei kestä jännitystä tai silleen, näkyy leikkausarpia, pyörätuoliin sidottu, jne jne.

Sellaisen ottaa joku säälistä. Ei muusta. Mies saattaa ottaa panoleluksi ja elää sitten jonkun toisen kanssa salaa.

Miksi pitäisi laskea rimaa?

Vierailija
294/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se paskantaako pussiin vai pönttöön ihmistä määritä, mutta jos tämä on sinulle kynnyskysymys, niin parempi lopettaa suhde, kuin jatkaa, jos joku piirre toisessa inhottaa.

Vierailija
295/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla helpotus kun tajusit ettei se käytäkään vyölaukkua.

Vierailija
296/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten. Jokainen on yksikö, jokaisella on omat juttunsa, oli se sitten vaikka tämä avannepussi tai sitten legokokoelma kellarissa. Ehdottomasti jatkaisin! 

Vierailija
297/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erikoinen keskustelu. En ole lukenut kuin sieltä täältä, vaikka olen ap:n tarkoittama tyyppi. Ollut sitä jo yli 40 vuotta.  Ensinnäkin toteaisin, että elämäni ei ole sen vaikeampaa kuin teillä muillakaan. Se on itse asiassa helpompaa. Jostain sen on ulos tultava, niin minulta kuin teiltäkin. Eroja on tietysti: minulla ei ole ripulia eikä kovaa vatsaa kuten teillä. En piereskele. En vietä pöntöllä aikaa minuuttia enempää. Muutosta huonompaan suuntaan ei ole tapahtunut kuten täällä joku "sisuskalujen muuttumisesta" huomautti. Kaikki elimistön myrkyt poistuvat kehosta monta kertaa nopeammin. Ja se suosituin pohdiskelujen aihe: olen saanut lapsia ja lastenlapsia "tämän" aikana. Eikä yksikään lapsenlapsistani tiedä "tästä" mitään. Se ei ole asia josta tarvitsisi kellekään kertoa. Joten sinä joka saat "tämän" saman: älä huolestu. 

Vierailija
298/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselleni jouduttiin leikkaamaan avanne melkein heti syntymän jälkeen. Avanne pelasti lapsen hengen. Olen itse herkkä veren näkemisen suhteen eli en oikein kestä nähdä verta. Tästä huolimatta avannepussin hoitaminen ei tuntunut pahalta eikä pussi täytenäkään inhottanut, kun ajattelin sitä elämän pelastaneena pussina. Mieshän tietysti hoitaa avanteen itse eli tätä puolta sinun ei tarvitse edes miettiä!

Lapseltani avanne saatiin suljettua 1,5 vuoden iässä eli ehdin siis hoitaa avannetta 1,5 vuotta, eikä se ollut lainkaan niin paha kuin ensiksi voisi kuvitella. Lapsi ei voisi olla rakkaampi - avanteella tai ilman ja sanoisinkin, että jos rakastat miestä tarpeeksi, ei avanne ole mikään este millekään!

Eihän tuon ikäisen uloste muutenkaan ällötä vanhempaa. Varmaan joku biologinen juttu. Vaippaiän jälkeen voi sitten alkaa yököttää. Että en ehkä vertaisi vauvan ja toisen aikuisen ulosteiden epämiellyttävyyttä keskenään.

Mutta olen samaa mieltä, että jos ap tykkää miehestä oikeasti, ei pitäisi olla ongelma. Itselleni ei ainakaan olisi.

Vierailija
299/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännittäisin, koska ne isot viat paljastuu uudesta miehestä.. tuohan on miinuksista pienin mahdollinen.

Vierailija
300/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut putsaamaan pussin ja kakkaa valuu. Oma asiasi, itse en jaksaisi.

Joudut sä kans yleensä pyyhkiin sun partnerisi takapuolen mistä myös säännöllisesti kakkaa valuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi