Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Alma
23.02.2023 |

Voisiko joku siihen kykenevä katsoa tulevaisuuttani, auraani, alkavaa kirjoittajan uraani?
jos mahdollista niin saisitko jotain neuvia vaikeaan masennukseeni ja ahdistukseen?
Kiitos jo etukääteen jos tämä onnistuisi 🙏🏻
kiittelee Alma

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, näen, näen ... sinun roikkuvan narun jatkona.

Vierailija
2/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näkijä, koska sellaisia ei ole. Mutta annan sinulle täysin ilmaisia ja hyviä neuvoja masennuksen ja ahdistuksen helpottamiseksi.

- Älä usko hölynpölyyn kuten näkijöihin, vaan siihen että vain sinä itse omilla teoillasi voit muuttaa elämääsi.

- Älä kysy hölynpölyyn perustuvia ohjeita ja neuvoja Internetin foorumeilta, älä usko kaikkea lukemaasi ja vähennä netin käyttöä

- Lisää liikuntaa, mielellään hikoilua aiheuttavaa ja säännöllistä

- Nuku ja syö hyvin.

- Ole lempeä itsellesi. Ole oman itsesi paras ystävä äläkä pahin vihollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole näkijä, koska sellaisia ei ole. Mutta annan sinulle täysin ilmaisia ja hyviä neuvoja masennuksen ja ahdistuksen helpottamiseksi.

- Älä usko hölynpölyyn kuten näkijöihin, vaan siihen että vain sinä itse omilla teoillasi voit muuttaa elämääsi.

- Älä kysy hölynpölyyn perustuvia ohjeita ja neuvoja Internetin foorumeilta, älä usko kaikkea lukemaasi ja vähennä netin käyttöä

- Lisää liikuntaa, mielellään hikoilua aiheuttavaa ja säännöllistä

- Nuku ja syö hyvin.

- Ole lempeä itsellesi. Ole oman itsesi paras ystävä äläkä pahin vihollinen.

Ja sivusta vielä yksi neuvo:

Lopeta tämä typeryyksien kirjoittelu keskustelupalstoille.

Vierailija
4/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyö ei ota onnistuakseen ja hyppäät moottoritien ylikulkusillalta rekan alle.

Vierailija
5/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sinun kirjoittelevan tänne palstalle päivittäin, missä kyselet apua masennukseen ja ahdistukseen, sekä siihen, miksei kirjailijaura onnistunut

Vierailija
6/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut tänne kuin 3 viestiä enkä yhdessäkään ole aiemmin mainunnut uraani kirjoittajana.

t. Alma

Vierailija
7/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näkijä, mutta katsoin sinulle muutaman kortin:

Nyt on aika levätä. Levon kautta näet tilanteesi ja mahdollisuutesi paremmin. Kirjailijan ura näyttää erinomaiselta ja voit saavuttaa suurta menestystä siinä. Kynäsi olkoon miekkasi. Mene siis sitä kohti, mutta muista, ettei ole kiirettä. Sinun tulee säilyttää tasapaino elämässäsi.

Ahdistukseen ja masennukseen auttaa juhliminen ystävien kanssa. Ehkä sinun täytyy jättää jotain myös taaksesi voidaksesi paremmin. Suuri ja uuvuttava määrä työtä kuuluu taakse jätettäviin asioihin. Oletko kasannut itsellesi hirveästi turhia velvollisuuksia? Jotain muutakin pitäisi jättää taakse, ehkä joku mies, johon sinulla on jonkinlainen tunneside, tai jos kyse ei ole miehestä, niin ylipäätään jostain suurista tunteista. Selvästi tässä viitataan tunteiden taakse jättämiseen jolkain tavalla, ja toinen on tuo työmäärä.

Tuossa edellä joku antoi hyviä käytännön vinkkejä. Olen vain eri mieltä näkijöistä. Niitä on kyllä olemassa, mutta valitettavasti on myös paljon huijareita. Kaikilla meillä on niitä kykyjä, jos lähdemme niitä kehittämään. Itse en "näe", koska pilaan sen liialla ajattelulla. Siksi tarvitsen kortteja avuksi.

Vierailija
8/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko katsoa minullekin? Saanko ihastukseni ?

Vierailija
9/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen, että sinulla on pakkomielle näkijöitä. Enkö ole edes näkijä.

Vierailija
10/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat ovat energiaa. Hirveitä itsemurhalla ja kuolemisella peloitteluita kirjoitettu ketjuun, sekä haaveiden alaspäinpainamista. Tuollaisia ei pidä mennä kirjoittamaan, näillä asioilla ei kannata leikkiä. Se mitä toiselle manifestoi noin, se tulee takaisinpäin. Teitä on aiemminkin varoitettu, että lopettakaa pahansuopa trollaaminen ja näillä asioilla pelleileminen, se ei ole mitään leikkiä loppupeleissä, kuten sanotaan. Nyt toivon teidän valitsevan muuta kuin pas kanjauhantaa, koska teillä on mahdollisuus eteenpäin menemiseen. Mitään ininää en tarvitse takaisinpäin, suosittelen ottamaan vinkistä vaarin.

Vierailija
11/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä lisää kortteja. Luulin ensin, että viesti itselleni, mutta ehkä tämä olikin jatkoa sinulle, Alma. Päättelen siitä, kun tuli esiin ahdistusta ja edelleen liikaa työtä tai velvollisuuksia, tunne kuin olisi sidottuna, kahleissa tai häkissä. Mutta mikään niistä ei ole totta. Olet oikeasti vapaa. Sitten näkyy jonkinlainen positiivinen suhde, kyseessä saattaa olla rakkaussuhde tai esim. kustannussopimus. Sitten on vielä rahaa ja runsautta.

Eli kun ymmärrät nähdä asiat toisin, olet vapaa ja edessä on hyviä asioita ja runsautta.

Pahoittelut, mutta tällä kertaa en ehdi katsoa muille. Jonain toisena päivänä taas.

Vierailija
12/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Raamattua, jos haluaa oikeasti toimivia elämän ohjeita.

Vierailija
13/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku katsoa minulle? Olisin kiitollinen siitä

Vierailija
14/17 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tänne kuin 3 viestiä enkä yhdessäkään ole aiemmin mainunnut uraani kirjoittajana.

t. Alma

Juuri näin. Minä näen sinut kirjoittajana, vaikka itse et siihen uskokkaan

Vierailija
15/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin. Tuli pataseiska, ristikakkonen ja ruutujätkä.

Vierailija
16/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se tarkoittaa? -13

Vierailija
17/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se tarkoittaa? -13

Ei hajuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi