Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö joku oikeasti halua joululahjaa?

Vierailija
22.12.2022 |

Mä odotan jotain pakettia kovasti, oisin tosi pettynyt jos en sitä keltään saisi.
Nainen 43 v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lahjoja ystäviltä tai sukulaisilta. Osa antaa silti ja ne on onneksi yleensä kivoja lahjoja eli kirjoja. Mies ostaa mulle muutaman lahjan ja osaa aina valita jotain, mistä ilahdun, niissäkin on sovittu hintakatto sinne joihinkin kymppeihin yleensä.

Vierailija
22/24 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ostaa muille, mutta itse en kaipaa lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirveän kiittämätön, mutta en arvosta yhtään läheisteni antamia lahjoja. Kerroin jo vuosia sitten että lahjojen osto aikuisille voitaisiin minun puolestani joko lopettaa tai sitten ostaa kaikille yhteislahja muilta. Silloin aikuisetkin saisivat yhdet paketit, mutta jotain kunnollista. Ei kukaan suostunut.

Pari joulua meni niin, että tämän ilmoitukseni jälkeen minä en ostanut muille mitään, mutta he ostivat minulle. Niinpä nöyrryin nyt ja ostan heillekin jotain. Koska se ostaminen on pikkujuttu. Inhoan kaikkea sitä p a s k a a mitä saan. Ostan itselleni aina pari hyvää lahjaa. Jotain sellaista, mitä en arjessa raaski ostaa.

Vierailija
24/24 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ostaa lahjoja pelkästään sen takia että on pakko. Silloin tulee ostettua jotain krääsää, jolla saaja ei tee mitään. Jos tiedän tarkkaan, mitä saaja haluaa ja tarvitsee, voin ostaa. Itselleni en lahjoja kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän