Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihuolehtiva mutsi

Vierailija
22.12.2022 |

Miten saisin äidilleni taottua päähän että olen jo 16-vuotias, enkä tarvitse jatkuvaa hyyystä ja huolehtimista asioistani. Äitini on erityisen villiintynyt somestani ja siitä, että en ymmärrä kuinka paljon pahoja ihmisiä siellä on. Totuudessa kyllä tiedän, mutta en ymmärrä myöskään hänen ideologiaansa ettei tuntemattomia voi lisätä, miten minä sitten luon uusia kaverisuhteita? Tai mistä hän luulee että poikaystäväni ovat. Aina saan valehdella miten olen tutustunut heihin. Lisäksi öitini käy puhelimeni viestit sun muut läpi tasaisin väliajain. En tykkää myöskään siitä, koska tuntuu ettei ole edes sitä vähää yksityisyyttä että voisin viestitellä asioista ilman että äitini lukee viestit. Muuten minus ei haittaa jos kyselee kavereita ja mihin olen menossa, mihin aikaan tulen kotiin koska yleensä itse ehdotan että tulen vaikka kahdeksaksi kotiin onko ok tyyppisesti. Meillä on edelleen nukkumaanmeno aika klo 22.00. Tuntuu vähän tyhmälle että kun kohta olen täysi-ikäinen niin tuleeko hän silloinkin määräämään että nyt valit pois japuhelin ja nukkumaan kaikki meni vain next level kun jäin sähkötupakasta kiinni, ja ymmärrän sen mutta mielestäni rajansa kaikella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä