Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan äitienpäivälahjaksi viikon oman loman (oma toive). Matkakohde hukassa. Auttakaa!

Vierailija
02.05.2023 |

Pääsen kesäkuussa viikoksi yksin lomalle. Tämä on vuosien haave, en siis tälle matkalle kaipaa kaveria tai perhettä mukaan.

En ole rannalla makaaja, enkä bilettäjä. Eniten toivoisin, että voisin kävellä luonnossa, vuorilla, järven tai meren rannalla tuntikausia. En aio vuokrata autoa ja jos julkisia pitää käyttää, niiden pitää olla yksin matkaavalle naiselle turvallisia.

Mikä kohde olisi hyvä? Euroopassa pitäisi olla ja Oneworld-lentoallianssin lennoilla päästä (esim. Finnair), tykkään lämmöstä (+35-40 astetta ei ole mikään ongelma).

Onko mitään Euroopan kohdetta, jossa kaupungista pääsisi suoraan esim. hiking-poluille vuoristoon?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira

Vierailija
2/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeira

Madeira vaikuttaa upealta, mutta olen ymmärtänyt että siellä on ilman autoa hankalaa?

Vierailija
4/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Comossa olen ollutkin jo monta kertaa. Järven ympäri ei oikein mene kävelyteitä ja hiking-reissuille pitäisi mennä autolla pohjoisemmaksi tai Sveitsin puolelle. 

Kiitos silti, voisin tutkia, josko löytyisi sittenkin mukavasti luontotekemistä sieltäpäin.

ap

Vierailija
5/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola . Gdansk! Ssuosittelen lämpimästi!

Vierailija
6/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madeira

Madeira vaikuttaa upealta, mutta olen ymmärtänyt että siellä on ilman autoa hankalaa?

Madeiralla en ole koskaan vielä ollutkaan. Vaikuttaisi kaikin puolin kivalta kohteelta, mutta tuo autottomana oleminen mietityttää. Pitääpä tutkia.

ap

Vierailija
7/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko olla helteisen lämmin kohde niin Oslo. 

Vierailija
8/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia ja Garda-järven alue. 

Vierailija
9/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse Madeiralla autoa. Funchalista pääsee lyhyemmille reiteille suoraan kävellen kaupungista ja halutessaan pidemmille paikallisbussilla tai voi ottaa opastetun kierroksen, johon saa kuljetukset. Luonto on hieno!

Vierailija
10/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiova

Vierailija
11/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wien

Voit vaeltaa viinitilalta toiselle

Vierailija
12/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kävelemään Santiago de Compostelan pyhiinvaellus. Tsoin yksi siellä tuskin pääset olemaan juurikaan.

Vierailija
13/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gardajärvi tuli ensimmäisenä mieleen tai Lago Maggiore ... Innsbruck tai joku muu paikka Itävallassa (esim. Zell am See) tai Bodensee Etelä-Saksassa ...

Vierailija
14/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin Japaniin. Tuskin Tokioon, katsoisin jonkun pienemmän paikan, missä ajattelisin viihtyväni.

Vierailija
15/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeiralla olen osallistunut pienille ryhmäkävelyille, kun yksin olin reissussa. Ihan hyvin pärjäsin ilman autoa. Alpit on yksi kohde, mutta siellä olen ajanut autolla, että pääsee eri reiteille helpommin.

Vierailija
16/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madeira

Madeiralla en ole koskaan vielä ollutkaan. Vaikuttaisi kaikin puolin kivalta kohteelta, mutta tuo autottomana oleminen mietityttää. Pitääpä tutkia.

ap

Madeiralla hyvä paikallisliikenne. Bussiin voi ostaa matkakortin esim. viikoksi tai tietty yksittäisiä matkoja. Ruoka ja viini on hyvää ja edullista. Ja madeiraviinihän on sieltä.

Vierailija
17/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin Japaniin. Tuskin Tokioon, katsoisin jonkun pienemmän paikan, missä ajattelisin viihtyväni.

Nyt tuli myös mieleen, että jos on silleen, että et ole kauhean hyvässä kunnossa, mutta kuitenkin tahdot vähän reippailla, niin mene Puolan Zakopaneen. Ihan paras paikka.

Vierailija
18/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa on näitä alppikyliä, joista voi lähteä luontoon.

Itse olin Ischglissä, jossa oli hyvin reittejä ja hiihtohisseillä pääsi ylemmäksikin kävelemään. Siellä ei niinkään vettä paitsi puroja vaan kauniita luonnonkukkaniittyjä.

Vierailija
19/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo.

Vierailija
20/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ehdotuksia, kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi