Onko tällä palstalla onnellisesti naimisissa olevia miehiä?
Kun siis ei sisällön perusteella oikein osaa päätellä.
On jotenkin outoa kirjoitella täällä kun ainoat jotka tunnustautuvat miehiksi ovat aika ikävän oloisia.
Vähän semmonen faith in humanity - gone fiilis.
Kommentit (68)
Mulla on ollut suhde miehen kanssa, joka sanoi olevansa onnellisesti naimisissa. Jännä silleen, että siihen onneen mahtui kuitenkin myös sivusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut suhde miehen kanssa, joka sanoi olevansa onnellisesti naimisissa. Jännä silleen, että siihen onneen mahtui kuitenkin myös sivusuhde.
Mä tiiän kans yhden onnellisen isin joka olis valmis vilkuilemaan vaikka 17v. nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on käärme.
Kiinalaisessa horoskoopissa.
Oliko Eeva se käärme joka houkutteli Aadamin syntiin? Minä uskon että oli. Tiesittekö että Raamatussa latinan kielen sana Lusifer tarkoittaa planeetta Venusta. Ja Venus on naispuolinen. Saatana on kusettanut koko maailmaa. Hydra.
Mä oon onnellisesti naimisissa ja yli kaksikymmentä vuotta yhteistä taivalta jo takana. Olen myös ollut aina onnellinen lapsestani ja hoitanut häntä paljon nuorempana. Nyt siis jo melkein täysi-ikäinen.
Harvoin kommentoin vaikka sivustoa seuraillut vauva-ajasta lähtien. Jos kommentoin, niin yleensä en tuo sukupuoltani esiin, koska näkyvä osa miehiksi itseään väittävistä kirjoittajista antaa aika ikävän vaikutelman itsestään, kuten nyt tässäkin ketjussa, enkä halua assosioitua kuuluvani samaan ryhmään heidän kanssaan. Eiköhän ne ilmesty tätäkin viestiä dissaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnellisesti naimisissa ja yli kaksikymmentä vuotta yhteistä taivalta jo takana. Olen myös ollut aina onnellinen lapsestani ja hoitanut häntä paljon nuorempana. Nyt siis jo melkein täysi-ikäinen.
Harvoin kommentoin vaikka sivustoa seuraillut vauva-ajasta lähtien. Jos kommentoin, niin yleensä en tuo sukupuoltani esiin, koska näkyvä osa miehiksi itseään väittävistä kirjoittajista antaa aika ikävän vaikutelman itsestään, kuten nyt tässäkin ketjussa, enkä halua assosioitua kuuluvani samaan ryhmään heidän kanssaan. Eiköhän ne ilmesty tätäkin viestiä dissaamaan.
Eli et sinäkään viitsi muuta kuin passiivisesti katsoa sivusta kun muut miehet painaa menemään haukkuen naisia. Koska muut pojat vois sitten kiusata suakin.
Voi mikä unelmamies.
Vierailija kirjoitti:
Eli et sinäkään viitsi muuta kuin passiivisesti katsoa sivusta kun muut miehet painaa menemään haukkuen naisia. Koska muut pojat vois sitten kiusata suakin.
Voi mikä unelmamies.
Noin yleisesti todettakoon vanha internetin viisaus; Älä ruoki trollia.
Ihan hyvä yritys, mutta mulla ei ole mitään mielenkiintoa lähteä tähän leikkiin.
Ainoastaan naiset on naisten puolella. Eikä aina nekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä unelmamies.
Ikään kuin tällä palstalla haukuttaisiin vain naisia. Kyllä se menee ennemminkin niin että miehiä haukutaan, ja jos joku erehtyy kritisoimaan naisia niin tiukkanutturat huolehtivat heti ilmiannoillaan että epämieluisat totuudet poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä unelmamies.
Noin yleisesti todettakoon vanha internetin viisaus; Älä ruoki trollia.
Ihan hyvä yritys, mutta mulla ei ole mitään mielenkiintoa lähteä tähän leikkiin.
Ei varmaan olekaan, nimität trolliksi kun sinun passiivisuutesi tuodaan esille.
Minusta miesten hiljaisuus puhuu yhtä lujaa kuin miesten väkivalta, enkä anna yhtäkään mitalia miehelle joka julistautuu hyveelliseksi mitään tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä unelmamies.
Ikään kuin tällä palstalla haukuttaisiin vain naisia. Kyllä se menee ennemminkin niin että miehiä haukutaan, ja jos joku erehtyy kritisoimaan naisia niin tiukkanutturat huolehtivat heti ilmiannoillaan että epämieluisat totuudet poistetaan.
Vedä itkulörtsyt kalsareihisi.
Olen ollut onnellisesti naimisissa 30 vuotta ja vaimokin on onnellinen. Salaisuus on siinä, että meillä ei ole lapsia ja vaimoni antaa minun elää kuten haluan sekä päinvastoin.
35 vuotta yhdessä. Vaimoni luonne ja persoona ovat uskomattomat. Lisäksi hän on jumalainen kaunotar. Nyt siis 60-kymppisenä edelleen katseenkääntäjä, missä liikkuukin. Ei voi valittaa. Tokihan ikä näkyy ihmisessä. Olen aina vähän ihmetellyt kun ryppynen pappa sanoo ryppystä mummukkaansa maailman kauneimmaksi naiseksi. Nyt ymmärrän, näen vaimossani kaiken sen kauneuden ja hehkeyden edelleen joka ollut kautta vuosikymmenten, toki on siis edelleen kuten sanottu katseita kääntävä kaunotar.
Olen onnellisesti naimisissa. 12 vuotta takana, 3 lasta. Vaimoni on aarre.
Harvoin kommentoin, yleensä vain luen.
Tällä palstalla on samaan aikaan kansan (melkein) koko kirjo ja samalla anonyymisti kuraa muille kippaavia. Huonovointisia ja katkeria on paljon, heillä lienee myös vähemmän sosiaalista elämää.
Täällä on myös upeita ihmisiä, jotka auttavat, neuvovat ja kertovat arvokkaita kokemuksia.
Esim. ketjj "Miten sosiaaliluokka näkyy ohmisessä?" on helmi, kannattaa lukea.
Nyt hiljennyn taas, äänekkäämmät jatkakoot.
Kohtalaisen onnellisesti olen naimisissa.
25. avioliittovuosi tulee kesällä täyteen.
Nostetaanpa. Ketjun mukaan 80/20 on dorkien ja fiksujen miesten suhde palatalla.
Moukat tietty pitää enemmän ääntä, joten ehkä niitä fiksuja hiljaisia on enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen ensimmäisen aviovuoden tai pari on monikin mies onnellinen. Sitten kun tulee lapset, asuntovelat, nalkutus ja vaimon lihominen kuvaan mukaan niin onni haihtuu äkkiä.
Mieshän onneksi on näissä tapauksissa täydellinen aviomies ja iskä?
Haukkumassa täällä 95% naisista silti.
Tosin et ole alttaria nähnyt muuta kuin sen kerran kun isäsi nai tätisi.