Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla onnellisesti naimisissa olevia miehiä?

Vierailija
21.12.2022 |

Kun siis ei sisällön perusteella oikein osaa päätellä.
On jotenkin outoa kirjoitella täällä kun ainoat jotka tunnustautuvat miehiksi ovat aika ikävän oloisia.
Vähän semmonen faith in humanity - gone fiilis.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Takana muutamia hyviä suhteita erilaisten naisten kanssa, mutta vasta nyt elän sopivan seesteistä perhe-elämää naisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla. Vaimoni on aasialaista syntyperää.

Vierailija
62/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun mieheni ei ikipäivänä kirjoittaisi mihinkään vauvapalstalle. Sanoo olevansa onnellinen.

Pointti onnellisuudessa on se, että olette riittävän samanlaisia ja samoilla linjoilla asioiden suhteen, ettei tule riitoja.

Mene vaikka futisforumille kyselemään, onko onnellisia miehiä. Siellä on Miehiä eikä neitejä. Jos siis siellä on jokin yleinen futikseen liittymätön saitti.

Niinhän te aina kuvittelette. Jostain syystä kuitenkin tämä palsta on yleinen naurun aihe miesten keskuudessa ja typerimmistä keskusteluista on tehty lukuisia laulujakin.

Äijät siis nauraa röllipoikien itkuvirsille, mitäs tykkäätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, jos miestä etsit, sellaista et täältä löydä.

Tavalliset terveeseen ihmissuhteeseen kykenevät miehet eivät päivystä täällä. Eikä muillakaan vastaavilla palstoilla. Täällä on itseensä pettyneet, katkerat, naisvihamieliset  sekä he jotka eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen ja suhteeseen naisen kanssa.

Jos näitä luet, saat tosi suppean kuvan miessukupuolesta.  Oikeita miehiä on, minäkin tunnen monta vaikka parisuhteessa en olekaan.  Jos jäät tänne roikkumaan näköalasi ja käsityksesi kutistuu varsin suppeaksi ja alat uskoa että muunlaisia ei edes ole.

Alat katkeroitua itsekin ja muutut samanlaiseksi kuin nämä. Pelkkää haukkumista ja solvaamista, kuka haluaa sellaisen kumppanin?

Olen terveessä ihmissuhteessa elävä mies. Olen täällä katsomassa ja toteamassa todeksi stereotypiaa naisten vihamielisyydestä toisiaan kohtaan.

Mitä tahansa täällä kirjoitetaan, se saa lähes aina negatiivista ja solvaavaa vastetta naisilta. Ikivanha sanonta, "nainen on naiselle susi", toteutuu koko ajan. Jos itse asiaan ei ole mitään sanottavaa, kuten enemmistöllä ei ole, henkilöä solvataan.

Nainen ei pysty pysty suhtautumaan toisen naisen onneen terveellä tavalla. Kateus?

Vierailija
64/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nimimerkillä erittäin tyytyväinen. Kauan piti kuitenkin odottaa, että löytyi sellainen kumppani, jonka kanssa suhde oikeasti toimii.

Vierailija
65/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti aviossa vaimon kanssa ja aion pysyäkin. Mutta tarvitsen myös miehen elämääni, ystäväksi, veljeksi ja läheisyyden antajaksi. Minulla oli upea pitkäaikainen bromance mutta päättyi jokin aika sitten. Nyt olisi uudelle tilaisuus.

Tämän suhteen olemassaolo vaikuttaa myös avioelämään positiivisesti. M32

Vierailija
66/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta naimisissa. Pari lasta. Onnellisuutta arvioin niin, että plussan puolella ollaan ja se on hyvä syy jatkaa eteenpäin.

Vierailija
67/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia et ymmärrä, että tämä on naikkosten palsta? X"""""DDDDDD

Vierailija
68/68 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Hieman yli 30 vuotta naimisissa ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Palstalla reuhkaavat teinit ja sinkut voivat antaa väärän kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä