Onko tällä palstalla onnellisesti naimisissa olevia miehiä?
Kun siis ei sisällön perusteella oikein osaa päätellä.
On jotenkin outoa kirjoitella täällä kun ainoat jotka tunnustautuvat miehiksi ovat aika ikävän oloisia.
Vähän semmonen faith in humanity - gone fiilis.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta yhdessä. Vaimoni luonne ja persoona ovat uskomattomat. Lisäksi hän on jumalainen kaunotar. Nyt siis 60-kymppisenä edelleen katseenkääntäjä, missä liikkuukin. Ei voi valittaa. Tokihan ikä näkyy ihmisessä. Olen aina vähän ihmetellyt kun ryppynen pappa sanoo ryppystä mummukkaansa maailman kauneimmaksi naiseksi. Nyt ymmärrän, näen vaimossani kaiken sen kauneuden ja hehkeyden edelleen joka ollut kautta vuosikymmenten, toki on siis edelleen kuten sanottu katseita kääntävä kaunotar.
60-kymppinen eli 600-vuotias. Tapasit siis hänet hänen ollessaan 565-vuotias. Täytyy olla jumal-olento, kuten vihjaatkin jumalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellisesti kaksi kertaa naimisissa. Naiset eivät vaan olleet onnellisia, mutta sillä ei niin väliä.
-Mies
Ossiko se siellä?
Olen onnellinen ja naimisissa. Tosin minun onnellisuus ei riipu siitä että olen naimisissa vaan olen muutenkin onnellinen. Menin naimisiin v 2009 heinäkuussa. Elämä ollut mukavaa pääasiassa, meillä ei ole riitoja vaimon kanssa uskokaa tai älkää koska kiellän riidat.
En luota onnellisuustutkimuksiin. Havaintojeni mukaan monessa maassa ollaan onnellisempia kuin täällä.
Suomalaisista miehistä iso osa on hukassa roolinsa kanssa, ehkä he eivät ole sopeutuneet maailman ja naisten ja miesten roolien muutokseen.
Olen naimisissa ja tyytyväinen.
Tuossa se istuu vieressä:) Katsotaan ällöimelää joululeffaa kun kaikki britboxin dekkarit on kahlattu läpi.
Kämpä siivottu ja huomenna tulossa lapset perheineen meille jouluaterialle, kuopus tuli jo viikoksi.
Olen pnnellinen, kunhan ei vietetä liian paljon aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, jos miestä etsit, sellaista et täältä löydä.
Tavalliset terveeseen ihmissuhteeseen kykenevät miehet eivät päivystä täällä. Eikä muillakaan vastaavilla palstoilla. Täällä on itseensä pettyneet, katkerat, naisvihamieliset sekä he jotka eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen ja suhteeseen naisen kanssa.
Jos näitä luet, saat tosi suppean kuvan miessukupuolesta. Oikeita miehiä on, minäkin tunnen monta vaikka parisuhteessa en olekaan. Jos jäät tänne roikkumaan näköalasi ja käsityksesi kutistuu varsin suppeaksi ja alat uskoa että muunlaisia ei edes ole.
Alat katkeroitua itsekin ja muutut samanlaiseksi kuin nämä. Pelkkää haukkumista ja solvaamista, kuka haluaa sellaisen kumppanin?
Ei niitä ole tosielämässäkään, eikä missään. Jos miehet olisivat hyviä tai millään tapaa hyveellisiä, he puolustaisivat heikompiaan, myötäeläisivät ihmisinä, olisivat empaattisia eivätkä mitään pelkureita ja egomaanikkoja.
Minä sen sanon, ei ole sellaista kuin hyvä mies.
Mitä sinä höpötät?
Minä olen lapsesta asti puolustanut esimerkiksi kiusattuja ja ollut heikomman puolella. En ole missään tapauksessa naisvihamielinen, koska ei sukupuoli tee kenestäkään parempaa.
Siitä huolimatta minä olen onneton suhteessani, koska vaikka meillä muutoin juttu sujuu, meidän seksielämä on hänen haluttomuutensa vuoksi täysin olematonta ja seksi on kuitenkin minulle erittäin tärkeä osa suhteessa. Ero on siis edessä. Ystäviä minulla on, ja meidän parisuhde ei ole parisuhde, vaan se on pelkkä ystävyyssuhde. Voimme olla ystäviä vaikka olisin jonkun toisen kanssa onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset terveeseen ihmissuhteeseen kykenevät miehet eivät päivystä täällä. Eikä muillakaan vastaavilla palstoilla. Täällä on itseensä pettyneet, katkerat, naisvihamieliset sekä he jotka eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen ja suhteeseen naisen kanssa.
Jos näitä luet, saat tosi suppean kuvan miessukupuolesta. Oikeita miehiä on, minäkin tunnen monta vaikka parisuhteessa en olekaan. Jos jäät tänne roikkumaan näköalasi ja käsityksesi kutistuu varsin suppeaksi ja alat uskoa että muunlaisia ei edes ole.
Alat katkeroitua itsekin ja muutut samanlaiseksi kuin nämä. Pelkkää haukkumista ja solvaamista, kuka haluaa sellaisen kumppanin?
Ei niitä ole tosielämässäkään, eikä missään. Jos miehet olisivat hyviä tai millään tapaa hyveellisiä, he puolustaisivat heikompiaan, myötäeläisivät ihmisinä, olisivat empaattisia eivätkä mitään pelkureita ja egomaanikkoja.
Minä sen sanon, ei ole sellaista kuin hyvä mies.
Mitä sinä höpötät?
Minä olen lapsesta asti puolustanut esimerkiksi kiusattuja ja ollut heikomman puolella. En ole missään tapauksessa naisvihamielinen, koska ei sukupuoli tee kenestäkään parempaa.
Siitä huolimatta minä olen onneton suhteessani, koska vaikka meillä muutoin juttu sujuu, meidän seksielämä on hänen haluttomuutensa vuoksi täysin olematonta ja seksi on kuitenkin minulle erittäin tärkeä osa suhteessa. Ero on siis edessä. Ystäviä minulla on, ja meidän parisuhde ei ole parisuhde, vaan se on pelkkä ystävyyssuhde. Voimme olla ystäviä vaikka olisin jonkun toisen kanssa onnellisesti naimisissa.
Olet palstan naisten mielestä huono mies, kuten aloituksessa todettii , ja vika seksittömyyteen on pakko olla sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tåällä keskustelevat naiset eivät mielestäsi ole mitään edellä mainitusta, vaan kaikin puolin positiivisia ja valoisia kumppaneita?
No minun mieheni ei ikipäivänä kirjoittaisi mihinkään vauvapalstalle. Sanoo olevansa onnellinen.
Pointti onnellisuudessa on se, että olette riittävän samanlaisia ja samoilla linjoilla asioiden suhteen, ettei tule riitoja.
Mene vaikka futisforumille kyselemään, onko onnellisia miehiä. Siellä on Miehiä eikä neitejä. Jos siis siellä on jokin yleinen futikseen liittymätön saitti.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ihan noinkaan. Ite käyn välillä täällä lukemassa ketjuja kun on erilaisia juttui. Mitä live maailmassa kun enempi jätkien kaa höpöttelee siellä. Eikä mulla ole mitään katkeruutta naisia kohtaan. Tai pakko saada. Mä oon tottunut oleen iteksein ja tykkään paljon siitä. Voi tehdä mitä haluaa.
Täältä löytyy yksi. Naimisissa 9 vuotta. Yhdessä 13v.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vastata klassisesti: vastaan mieheni puolesta. Hän on onnellisesti naimisissa.
Niinhän sinä luulet, mutta täällä olen solvaamassa kaikkia naisia, kun kotona en saa suunvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
5 % miehistä on onnekkaita ja saavat hyvän vaimon. Muilla ei ole niin hyvä arpaonni.
T. Yksi niistä 5 %
Jos tuolla asenteella valitaan puoliso niin en ihmettele, että tulee huono vaimo.
Up. Kiinnostaa, onko tämä kattava otos palaan onnellisista miehistä.
Ap
Tämä palsta on sairas, kuten yhteiskuntakin. Onnellisuutta ei löydä siihen keskittymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnellisesti naimisissa ja yli kaksikymmentä vuotta yhteistä taivalta jo takana. Olen myös ollut aina onnellinen lapsestani ja hoitanut häntä paljon nuorempana. Nyt siis jo melkein täysi-ikäinen.
Harvoin kommentoin vaikka sivustoa seuraillut vauva-ajasta lähtien. Jos kommentoin, niin yleensä en tuo sukupuoltani esiin, koska näkyvä osa miehiksi itseään väittävistä kirjoittajista antaa aika ikävän vaikutelman itsestään, kuten nyt tässäkin ketjussa, enkä halua assosioitua kuuluvani samaan ryhmään heidän kanssaan. Eiköhän ne ilmesty tätäkin viestiä dissaamaan.
Eli et sinäkään viitsi muuta kuin passiivisesti katsoa sivusta kun muut miehet painaa menemään haukkuen naisia. Koska muut pojat vois sitten kiusata suakin.
Voi mikä unelmamies.
Kohteliaasti muistutan, että naisiin kohdistuvasta vihapuheesta 99% tulee toisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy yksi. Naimisissa 9 vuotta. Yhdessä 13v.
Täältä toinen. Kimpassa kohta 51 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No minun mieheni ei ikipäivänä kirjoittaisi mihinkään vauvapalstalle. Sanoo olevansa onnellinen.
Pointti onnellisuudessa on se, että olette riittävän samanlaisia ja samoilla linjoilla asioiden suhteen, ettei tule riitoja.
Mene vaikka futisforumille kyselemään, onko onnellisia miehiä. Siellä on Miehiä eikä neitejä. Jos siis siellä on jokin yleinen futikseen liittymätön saitti.
Niinhän te aina kuvittelette. Jostain syystä kuitenkin tämä palsta on yleinen naurun aihe miesten keskuudessa ja typerimmistä keskusteluista on tehty lukuisia laulujakin.
Aikamoista katkeraa solvaamista harjoitat tekstissäsi. Kannattaisikohan vilkaista peiliin...