Onko tällä palstalla onnellisesti naimisissa olevia miehiä?
Kun siis ei sisällön perusteella oikein osaa päätellä.
On jotenkin outoa kirjoitella täällä kun ainoat jotka tunnustautuvat miehiksi ovat aika ikävän oloisia.
Vähän semmonen faith in humanity - gone fiilis.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellisesti kaksi kertaa naimisissa. Naiset eivät vaan olleet onnellisia, mutta sillä ei niin väliä.
-Mies
No just tätä tarkoitin. Onko miehet tällaista kuraa eli voinko jo luopua toivosta?
Kyllä sen ensimmäisen aviovuoden tai pari on monikin mies onnellinen. Sitten kun tulee lapset, asuntovelat, nalkutus ja vaimon lihominen kuvaan mukaan niin onni haihtuu äkkiä.
Olin onnellinen mies ennen avioliittoa. Nykyään vaimon kanssa elämä on yhtä helevttiä.
Minä. Tänään korjaamme opettaja vaimoni kanssa suulin ovea
Pitäisköhän vastata klassisesti: vastaan mieheni puolesta. Hän on onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vastata klassisesti: vastaan mieheni puolesta. Hän on onnellisesti naimisissa.
Ja sinä olet se toinen nainen.
Vaimoni on käärme.
Kiinalaisessa horoskoopissa.
Vierailija kirjoitti:
Up
Ei tätä enää ylöspäin, kadun koko aloitusta.
Pelkkää masentavaa pashaa joka todisti sen että miehet on vitunvatun velliä.
En ikinä huolisi yhtäkään niistä, en ikinä!
-ap
Mä oon. Miten niin? Enemmän kai täällä miehiä vihaavia naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Ei tätä enää ylöspäin, kadun koko aloitusta.
Pelkkää masentavaa pashaa joka todisti sen että miehet on vitunvatun velliä.
En ikinä huolisi yhtäkään niistä, en ikinä!
-ap
Ok, mutta kyllä täällä on. Otanta on tässä liian pieni.
Hyvää joulua
Kuule ap, jos miestä etsit, sellaista et täältä löydä.
Tavalliset terveeseen ihmissuhteeseen kykenevät miehet eivät päivystä täällä. Eikä muillakaan vastaavilla palstoilla. Täällä on itseensä pettyneet, katkerat, naisvihamieliset sekä he jotka eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen ja suhteeseen naisen kanssa.
Jos näitä luet, saat tosi suppean kuvan miessukupuolesta. Oikeita miehiä on, minäkin tunnen monta vaikka parisuhteessa en olekaan. Jos jäät tänne roikkumaan näköalasi ja käsityksesi kutistuu varsin suppeaksi ja alat uskoa että muunlaisia ei edes ole.
Alat katkeroitua itsekin ja muutut samanlaiseksi kuin nämä. Pelkkää haukkumista ja solvaamista, kuka haluaa sellaisen kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon. Miten niin? Enemmän kai täällä miehiä vihaavia naisia on.
Sillä erolla että me toivottaisiin teidän miesten häipyvän, kun taas naisia vihaavat miehet ei mitään muuta haluakaan kuin olla naisten lähellä, satuttaa, jahdata, kurittaa ja kiusata.
Sen takia koko sukupuolenne on todistettu läpimädäksi. Itse Jumala voisi sen hävittää!!
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset terveeseen ihmissuhteeseen kykenevät miehet eivät päivystä täällä. Eikä muillakaan vastaavilla palstoilla. Täällä on itseensä pettyneet, katkerat, naisvihamieliset sekä he jotka eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen ja suhteeseen naisen kanssa.
Jos näitä luet, saat tosi suppean kuvan miessukupuolesta. Oikeita miehiä on, minäkin tunnen monta vaikka parisuhteessa en olekaan. Jos jäät tänne roikkumaan näköalasi ja käsityksesi kutistuu varsin suppeaksi ja alat uskoa että muunlaisia ei edes ole.
Alat katkeroitua itsekin ja muutut samanlaiseksi kuin nämä. Pelkkää haukkumista ja solvaamista, kuka haluaa sellaisen kumppanin?
Ei niitä ole tosielämässäkään, eikä missään. Jos miehet olisivat hyviä tai millään tapaa hyveellisiä, he puolustaisivat heikompiaan, myötäeläisivät ihmisinä, olisivat empaattisia eivätkä mitään pelkureita ja egomaanikkoja.
Minä sen sanon, ei ole sellaista kuin hyvä mies.
5 % miehistä on onnekkaita ja saavat hyvän vaimon. Muilla ei ole niin hyvä arpaonni.
T. Yksi niistä 5 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellisesti kaksi kertaa naimisissa. Naiset eivät vaan olleet onnellisia, mutta sillä ei niin väliä.
-MiesNo just tätä tarkoitin. Onko miehet tällaista kuraa eli voinko jo luopua toivosta?
On. Mies on onnellinen kun se onnellisuus on revitty vaimon terveydestä ja jaksamisesta. Sitten kun tulee ero niin on täysi yllätys koska mies voi niin hyvin, ei sitä tippaakaan kiinnostaa laittaako toisen kärsimään sen oman hyvän olonsa takia.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt minusta tulee huono kumppani?
"Voi nainen, muista pysyä hyvänä ja lempeänä koska voit saada prinssin."
Ihan kohta se tulee, tuolta nurkan takaa! Kunhan olet hyveellinen etkä ketään solvaa. Tai suututa miesjumalia.
-Mies