Mitä olette saaneet töistä joululahjaksi?
Itse sain 50€ lahjakortin K-ryhmälle ja herkkukassin. Mies sai 100€ lahjakortin K-ryhmälle ja herkkukassin. Ihan kiva, joulun ruoat melkein kustantaa jo noilla.
Kommentit (54)
Joululounas ja Fazerin sininen suklaalevy.
Kertokaa nuorelle vastavalmistuneelle ja työt aloittaneelle, saako ihmiset töistä usein joululahjoja? Työpaikkani olisi kyllä tarjonnut joululounaan työpaikalla, mutta minulla oli silloin vapaapäivä, joten en saanut mitään lahjaa, enkä kyllä siis olettanutkaan saavani mitään.
Työnantaja tarjosi riisipuuroa joululahjaksi. Tämän sai syödä päiväkotiryhmässä auttamalla samalla ryhmän 12 alle 3 v. lasta ruokailemaan. Joulubonuksena kaikki pärskeet, yskäisyt ja räät.
Näin meillä varhaiskasvatuksessa. Ihme ettei ole tunkua alalle.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja tarjosi riisipuuroa joululahjaksi. Tämän sai syödä päiväkotiryhmässä auttamalla samalla ryhmän 12 alle 3 v. lasta ruokailemaan. Joulubonuksena kaikki pärskeet, yskäisyt ja räät.
Niin, kai nämä on niitä ammatinvalintakysymyksiä.. mutta ikävää tietysti, ettei työnantaja tarjonnut edes mitään pientä lahjaa ja näin muistanut työntekijöitä. Itse olen aina saanut kaikista työpaikoista lahjat, aina vieläpä melko hyvät ja arvokkaat lahjat verrattuna moniin tarinoihin joita kuulee (saadaan esimerkiksi joulutorttu tms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kai nämä on niitä ammatinvalintakysymyksiä..
Ilmeisesti toivoisit, ettei Suomessa työskenneltäisi esim. sote-alalla?
No, ainakin saat olla omalla alallasi kaltaistesi ilkeiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nuorelle vastavalmistuneelle ja työt aloittaneelle, saako ihmiset töistä usein joululahjoja? Työpaikkani olisi kyllä tarjonnut joululounaan työpaikalla, mutta minulla oli silloin vapaapäivä, joten en saanut mitään lahjaa, enkä kyllä siis olettanutkaan saavani mitään.
Riippuu työpaikasta. Yksi pörssiyhtiö jossa olin (palveluyritys, joka tekee kiertotaloutta käytännössä) ei tarjonnut rivityöntetekijöilleen mitään. Muuten olen aina saanut jotakin, vaihtelevasti, mm. vapaapäiviä, lahjakortteja, herkkukoreja. Tänä vuonna oli kyllä vähän pohjanoteeraus lahjassa, sain pipon (työnantajan logolla vielä), glögipullon ja suklaata. En edes muista milloin olen saanut noin halvan&pienen lahjan. Mutta olenkin taas pörssiyhtiössä töissä.
Vierailija kirjoitti:
En kovin usein, yleensä vain kerta vuoteen.
En tiedä saako paremmissa firmoissa useammin?
Käytäntö vaihtelee firmoittain, verottajan sallima maksimiarvo on satasen, mistä johtuen sitä monet käyttää. Toki kalliimpaakin saa antaa mutta sillä on verotuksellinen merkitys.
Toisissa firmoissa et saa mitään, joissain saat suklaakonvehdin ja joulukortin.
Raksalla pörssiyhtiössä kaikki toimihenkilöt sai satasen lahjakortin urheiluhierontaan.
Joululounas ja konsertti, rentoutus ja toinen joululounas, lisäksi jouluateria ja joulupuuro asiakkaiden kanssa. Lisäksi muutaman kympin lahjakortti ravintolaan. Minusta kivat muistamiset!
En mitään, kuten en edellisinäkään jouluina. Soteala.
Kolme tuhatta euroa joulubonusta. Vähemmän kuin vuosi sitten.
Konsertti ja jouluruokailu, lahjakortti.
Tuubihuivin firman logoilla varustettuna. Viime vuonna liian pieni pipo.
Antaisivat rahat mieluummin hyväntekeväisyyteen.
Joululounas henkilöstöravintolassa, joulutorttu ja 70€ arvoinen lahjakortti kiitoskauppa.fi
Sote alalla