Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli käydä nuolemassa ostoskeskuksen lattiasta joku virus, ettei tarvitsisi lähteä jouluna vanhemmille käymään.

Vierailija
20.12.2022 |

Olen huonoissa väleissä vanhempiini enkä ole nähnyt heitä vuosiin. Nyt lupasin käydä heidän luonaan kylässä joulun aikaan ja haen samalla lapsuuden muistot itselleni. Tuleva vierailu on ahdistanut jo pari viikkoa ja perjantain lähestyessä olen koko ajan pahalla päällä ja ahdistunut. Tiedän että heti kun astun sisään ovesta, alkaa arvostelu ja vitsailu minun kustannuksellani. Olen sanonut etten enää kuuntele sitä, mutta eipä se auta. Huonon kohtelun takia olen laittanut välit melkein kokonaan poikki. Mikään rajojen veto ei mene heille perille. He eivät kykene muuttamaan tapojaan piiruakaan vaikka tietävät loukkaavansa.
Tämä saattaa jäädä hyvin viimeiseksi kerraksi kun näen heitä, enkä odota sitä yhtään. Odotan vain sitä, ettei tarvitse enää koskaan käydä heidän luonaan ja voin lopultakin unohtaa heidän olemassaolonsa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tunne kuin ap:lla, mutta syynä anoppi eikä omat vanhemmat. En myöskään voi esittää sairasta, koska kuviossa on mukana mies ja lapset, jotka tietäisivät asioiden oikean laidan.

Mulla on ihan hirveä olo, kun pitää mennä anopille ja vielä olla yötä. En tajua miten selviän.

Jäät kotiin, perheen kanssa tai ilman. Äkkimigreeni on kaikkien pakko uskoa. Ensi vuodeksi sitten parempi suunnitelma.

Vierailija
62/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen olet? Jätä tuollaiset vanhemmat jo mätänemään itsekseen. Ei joulua tarvitse viettää noin sinua halventavien vanhempien kanssa.

Avaudu heille heidän käytöksestään. Ei vanhemmilta tai sisaruksilta tarvitse sietää sontamaista käytöstä.

Aseta itse arvostettavat rajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluosastolla käyt kaikki taaperoiden ääni/valolelut läpi testaamassa ja nuolaiset sormen. 97%:n todennäköisyydellä tulet saamaan jonkun taudin.

Vierailija
64/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta tuntuu todella oudolta aloittajan käytöskin. Ensimmäisenä haluaa jonkun taudin, niitä riittää kyllä. Toisena tulee tuo marttyyri asenne, vanhemmat vitsailee ja moittii, niin kaikkien vanhemmat moittii lapsiaan vaikka olisi juuri sellaisia kuin vanhemmat halusi aina löytyy jotain. Mietin vain kuka oikeasti edes kuuntelee mitä vanhemmat höpöttää. Voin kertoa että anopilla on Alzheimer ja se miten lapsilleen puhuu on aivan hirveää kuunneltavaa, mutta kun sille ei voi mitään. Ja aikuinen ihminen täällä kitisee kuinka on vaikeaa.

Vierailija
65/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne muistot pitää hakea juuri jouluna ja pilata joulu?

Tässä on jotain mätää. Toivot sairastumista ettei tarvi lähteä ja silti pitäis ne muistot saada ja vielä jouluna. Unohda ja pitää kiva joulu.

Vierailija
66/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää käymästä ostarin lattiaa nuolemassa?

Vierailija
67/67 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko sanoa sisään astuessasi että vierailu loppuu siihen paikkaan jos vittuilu alkaa , että mukavassa hengessä voit vierailla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme