Vietän yksin joulua
Näin sinkkuna sitä joutuu viettämään yksin joulua. Kukaan ei kutsu kylään koska kaikilla on kumppani ja perhe joten yksinäinen sinkku pilaisi vaan muiden tunnelman.
Kommentit (11)
Ap. Jos tuntisin sut olisit tervetullut meille.
Minä en mene mihinkään jouluna koska ei ole varaa ostaa lahjoja. En viitsi mennä ilmaista ruokaa myäskään syömään vaikka on kutsuttu sukulaisten luokse.
Niin mäkin vietän, olen viettänyt viimeiset 20 vuotta. Ihan ok se mulle on, en juhli mitenkään joulua joten on vaan ihan normi vapaapäivä. Katselen telkkaria, pelaan tietokoneella, saatan muutaman kaljan ottaa.
Ajan äidin haudalle. Kyllä siinä päivä kuluu kun 600 km ajaa.
Pubiin vaan istumaan, niin löytyy kavereita joulunakin!
Niin minäkin, mutta ihan omasta tahdostani. Haluan vain rahoittua kotona. Minut on kyllä kutsuttu kylään, mutta olen sanonut, että kiitos, mutta on jo muita suunnitelmia.
Monet viettävät yksinäisen joulun. Siitä joko pitää tai ei, on kiinni persoonasta. Plussat ja miinukset paperiin, jos ahdistaa se mitä mukamas muilla on. Minulla tulee plussia huomattavasti enemmän. Onneksi on teevee. Sitä kauttakin pääsee joulun tunnelmaan.
Mietin vain tällaisille yksinäisille, olisiko jotain lähestymistapaa olemassa, jotta tavoittaisi toisen yksinäisen, ja voisi jopa pitää yhteistä joulua...?
No minun parhaat joulut alkoi oikeastaan siitä kun joitakin vuosia sitten pääsin viettämään joulua ihan itseni kanssa.
En halua "viettää" mitään. On ihan kirosana minulle. Kun saisi yksin olla niin se olisi ihan parasta. Väsyn seurustelusta. Luen mieluummin, kuuntelen joululauluja, syön mitä mieli tekee ja milloin haluan, ehkä menen ulos tai hautausmaalle ehkä en, ihan fiiliksen mukaan. Katselen ehkä telkkua ja hyviä sarjoja suoratoistopalvelusta. Ehkä saunon tai sitten en. Olisi näin ihan parasta.
Aika moni viettää joulunsa yksin.