Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä
Eikös ole hyvä ettei miehet nyt olleet ahdistelemassa naista joukolla?
Et sitten osaa erottaa toisistaan ahdistelua ja auttamista? Mitähän se kertookaan sinusta? Se on selvä, että jatkossa apua pyydetään toisilta naisilta ja naisten kannattaa opetella itsepuolustustaidot jo valmiiksi, koska se on selvää, että katkeroitunut ja naisia vihaava suomimies ei missään tilanteessa auta, koska luulee kaikkien naisten olevan "vihervasemmistolaisia"
Kerran oli tosi magea tilanne. Yksi persu suomalaismiehen näköinen Kirsti alkoi haukkumaan kahtavanhempaa somal.miestä. sitten tuli pieni perus suomalaismiehen näköinen kundi haastamaan korstoa. Koko eroa oli puolet. Korsto alkoi tutisemaan ihan selkeästi ja ruikutti paikalta pois. Yksi pieni mies ratkaisi vihatilanteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kenellekkään naiselle suojelua velkaa.
Eikä yksikään nainen ole sinulle velkaa. Jos saat vaikka sairaskohtauksen ja kaadut jäiseen maahan niin siinähän sitten makaat, koska ei kukaan mies eikä nainen ole sinulle suojelua eikä apua velkaa. Voit vain toivoa, että pystyt itse soittamaan kännykälläsi hätäkeskukseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun tuli miehiltä paljon kauniita sanoja naisista.
Kuten koko palstalle naisilta paljon kauniita sanoja miehistä. Hyvä vaan että tasa-arvo alkaa toteutumaan.
Vai sillä tavalla. Muutaman haukkujan takia tyrmäätte kaikki palstan naiset.
Etuoikeutettu sukupuoli taas valittamassa kun koko maailma ei palvo häntä.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä
Niin on. Mutta se, että osa miehistä kohdistanut väkivaltaa naisiin ei mitenkään anna perustetta sille, että kenenkään miehen pitäisi väkivalloin puolustaa tuntematonta naista.
Tämä on ihan naurettavaa. Omasta elämästään katkeroituneet uhriutuvat lehtijutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun tuli miehiltä paljon kauniita sanoja naisista.
Kuten koko palstalle naisilta paljon kauniita sanoja miehistä. Hyvä vaan että tasa-arvo alkaa toteutumaan.
Vai sillä tavalla. Muutaman haukkujan takia tyrmäätte kaikki palstan naiset.
3
Vai sillä tavalla. Muutaman trollin takia tyrmäätte kaikki maailman miehet.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Et taida paljoakaan ymmärtää lukemaasi, jos koet tämän naisvihakommentoinnin nimenomaan miesvihaksi.
Ellet sitten ajattele niin edistyksellisesti, että tulkitset nuo erittäin asiattomat ja vähä-älyiset ns. mieskommentit prvokaatioksi, jolla pyritään antamaan miehistä huono kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yksikään nainen ole sinulle velkaa. Jos saat vaikka sairaskohtauksen ja kaadut jäiseen maahan niin siinähän sitten makaat, koska ei kukaan mies eikä nainen ole sinulle suojelua eikä apua velkaa. Voit vain toivoa, että pystyt itse soittamaan kännykälläsi hätäkeskukseen...
Olen eri, mutta onnettomuuteen joutuneen/sairaskohtauksen saaneen heitteillejättö on täysin eri asia kuin puuttua kahden ihmisen väliseen keskinäiseen kinasteluun.
Tämä palsta antaa miehistä ihan sairaan ja häiriintyneen kuvan...Tuntuu, että enemmistö miespuolisista kirjoittelijoista oikeasti suurinpiirtein vihaa naisia ja kokee kaikki naiset samana vihreitä äänestävänä massana ja ollaan joko välinpitämättömiä tai vahingoniloisia jos naiselle jotain pahaa tapahtuu. Pelottaa, että enemmistö normaaleistakin miehistä on oikeasti salassa samaa mieltä näiden tyyppien kanssa. En kyllä yhtään ihmettele, että netti saa sekä miehet että naiset vihaamaan toisiaan. Ennakkoluulot oikein kukoistavat tässäkin ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta onnettomuuteen joutuneen/sairaskohtauksen saaneen heitteillejättö on täysin eri asia kuin puuttua kahden ihmisen väliseen keskinäiseen kinasteluun.
Ja heitteillejättö on siis rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pisti silmään tuo, että oli lähtenyt ohittamaan väkisin portaissa, vaikka ovet aukesivat vasta tovin kuluttua. Onkohan mennyt vielä tuhahdellen ja mies siitä ärsyyntynyt. Ei silti miehenkään toiminnassa järkeä.
Niinpä, ja eteinen oli kuvauksen mukaan jo täynnä. Eli oli yrittänyt jostain syystä rynniä sinne keulille eikä malttanut odottaa ulospääsyä. Toki haistattelut saati tönimiset ovat silti täysin tuomittavia, mutta jää pieni epäilys siitä, että kuka sen tönimisen aloitti.
Itse olen lyhyt nainen ja ennen kärsinyt paniikkikohtauksista. Voisko tämä kirjoituksen tehnyt mies puolustaa minua juuri näissä tilanteessa kun ihmiset pakkautuvat monta minuuttia ennen pysähtymistä siihen eteiseen?
Se on ahdistavaa kun oma naama on muiden olkapään korkeudella ja nämä ajattelevat koska päätäni ei näy, on siinä tilaa ja tulevat aivan kiinni.
Tulen kyytiin asemalta jonka kohdalla ei ikinä ole tilaa päästä istumaan eli olen tuon naisen kaltaisten tönijöiden armoilla koko matkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi eri asia jos kerran mies ei ole naiselle eikä nainen miehelle mitään suojelua velkaa? Kahden ihmisen välinen kinasteluhan voi johtaa myös väkivaltaan mutta sekään ei ole minun ongelmani, jos lähdetään siitä, että kenenkään velvollisuus ei ole suojella ketään. Miksi minä kenellekään miehelle soittaisin ambulanssia jos miehet lähtökohtaisesti kieltäytyvät auttamasta naista hänen sukupuolensa perusteella?
Ei kiinnosta saada väkivaltaisen tai r@ziztin leimaa mistään tuomioista nyt puhumattakaan. Hyvin taas huomaa kaksoisstandardit kun olettamuksena odotetaan miesten auttavan neitoja pulassa. Naiset auttakoot toisiaan, tai jättäkööt auttamatta. Kukaan ei estä menemästä itsepuolustuskursseille ja/tai armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heitteillejättö on siis rikos.
Minä en ole naisena kenellekään miehelle suojelua velkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puuttua. Suomiaiset ovat jankuttaneet iät ja ajat miten pystyvät siihen mihin miehetkin, niin hoidelkoot ahdistelijansa itse. Ei ole nakkikioskitappeluissakaan juuri naisia näkynyt auttamassa miehiä. Lisäksi nuo bussiahdistelijat on pk-seudulla pääosin tuontiporukkaa jota naiset nimenomaan äänestyskäyttäytymisellään ja puheidensa mukaan ovat halunneet maahan.
Yleistä nyt vielä vähän lisää...Kuvitteletko oikeasti että kaikki suomen naiset ovat vihreitä ja vasemmistoa äänestäviä intersektionaalisia feministejä? Minä olen perussuomalaisia äänestävä normaali nainen enkä ole tähän maahan halunnut mitään tuontiporukkaa. Harmillista että sinä mielessäsi kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia. Maailmankuvasti on siltä osin aika vääristynyt
Ihan sama mitä sinä ajattelet tai teet. On tämä miesporukka, joille riittää tuomitsemiseen, että olet nainen. Silloin olet ihan kaikkea sitä, mitä he ovat päässään keksineet kuvitella sinun olevan. Vihervasemmistolainen wokettaja olet, vaikka olisit persujen paikallisyhdistyksen puheenjohtaja. Ei sulta kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole hyvä ettei miehet nyt olleet ahdistelemassa naista joukolla?
Et sitten osaa erottaa toisistaan ahdistelua ja auttamista? Mitähän se kertookaan sinusta? Se on selvä, että jatkossa apua pyydetään toisilta naisilta ja naisten kannattaa opetella itsepuolustustaidot jo valmiiksi, koska se on selvää, että katkeroitunut ja naisia vihaava suomimies ei missään tilanteessa auta, koska luulee kaikkien naisten olevan "vihervasemmistolaisia"
Syytit yleisesti miehiä raiskaajiksi ja ahdistelijoiksi.
Niputit minut tyytyväisenä samaan niiden kanssa jota sitä harrastavat... säästän aikaanne enkä sekaannu asioihinne missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä puolustaisin suominaista? En näe yhtään syytä. Miesten välisiin tappeluihin voin mennä jatkossakin väliin kyllä.
Miksi ihmeessä minä soittaisin ambulanssin yhdellekään pahoinpidellylle suomalaismiehelle? En näe mitään syytä. Naisten välisiin riitoihin voin kyllä mennä jatkossakin väliin
Mistä sinä sen niin varmasti tiedät? Minä olen auttanut sekä miehiä että naisia silloin, kun he ovat olleet avun tarpeessa. Ei ole edes käynyt mielessä, että apua pitäisi säännöstellä sukupuolen mukaan. Aivan samalla tavalla niin nainen kuin mieskin tarvitsee apua sairauskohtauksen sattuessa tai jos joku häiriköi.
Jatkossakin aion auttaa ihan kaikkia avun tarvitsijoita. Mutta kerrothan sitten, ellei sinulle naisen apu kelpaa, niin tiedän olla puuttumatta tilanteeseen, jos sinä osut kohdalle.