Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VARMATIETO:
Tämä uhriutunut nainen oli vihreitä äänestävä lesbon näköinen intersektionaalinen feministi niittinaama, jolla on lapsia useamman eri kansallisuuksien edustajien kanssa. Ihan perussuomalainen mies antoi vaan rehellistä palautetta tälle maanpetturille ja siitähä piti mennä tietysti heti ulisemaan lehtiin.Eli lehmä sai sen minkä ansaitsi
Olet sairas pas kiainen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naiset tehdä niin, että jatkossa pyydetään apua vain toisilta naisilta ja jätetään nämä "miehet" rauhaan ettei niiden tarvitse uhriutua täällä netissä ja hokea, kuinka eivät aio auttaa suomalaisia naisia, koska w o k e ja vihreät ja pahat f e m i n i s t i t
Jännästi jos mies vastaan kritiikkiin niin se naisten mielestä aina uhriutumista.
Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä oli ilmiselvästi kyseessä sellainen korkeampi junanvaunu josta on pari porrasta osastolta välikköön. Joku mies istui noilla portailla ja välikkö oli muutenkin täynnä (n. 15 henkilöä). Tämä nainen halusi ulos juuri siitä väliköstä jonka portailla mies istui, vaikka olisi voinut mennä toisestakin päästä. Nainen pyysi miestä väistämään vaikka asemalle oli vielä matkaa ja aikaa reilusti.
Parempi vaihtoehto olisi ollut mennä tosiaan toista kautta ulos tai sitten vain hivuttautua miehen ohi kun juna on pysähtynyt. Ei hän koko varmstikaan koko portaiden leveydellä istunut. Kaikki eivät kestä sitä että heitä pyydetään väistämään ja antamaan tietä. Yleensä sen näkee jo olemuksesta.
Mutta mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, mies soitti suutaan ja töni naista takaisin selällään. Kuitenkin tämä pääsi ulos junasta haluamallaan asemalla, eli tilaa oli kuin olikin riittävästi.
Ai niin, lisäksi nainen ehti toistuvasti kysyä miksi kukaan ei auta häntä. Miten olisi pitänyt auttaa? Juna ei ollut vielä pysähtynyt eikä tarina kerro jäikö kyseinen mies myös pois tuolla asemalla.
Miten vaihdat täydessä junassa ovea? Ja jos ollaan tulossa asemalle, niin vajaassa junassakin on mahdotonta vaihtaa toiselle ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä
Eikös ole hyvä ettei miehet nyt olleet ahdistelemassa naista joukolla?
Tämmöisiinkin tilanteisiin voisi mielikuvaharjotteet auttaa. Käydä läpi tilanteita kuten Patrick jälkiviisaasti on käynyt. Hyvä edes niin.
Niitä kun tekee päänsä sisällä, niin kynnys puuttua madaltuu huomattavasti.
IRL olen ujo ja suht tuppisuu. Silti olen onnistunut puuttumaan pariinkin tilanteeseen ohikulkijana.
Pöljältä nua mielikuvaharjotteet kuulostaa, mutta monen kohdalla ne toimii. Hankaliin tilanteisiin voi valmistautua, vaikka ei kaikkiin just niineen. Aina on joku sananokkelampi tms. mutta edes saisi puolustettua uhria. Etenkin jos ovat lapsia.
nimim yhtäkään lasta ei enää aikuinen hauku mun ollessa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja
Miehet ja naiset ovat yhtä väkivaltaisia toisiaan kohtaan parisuhteissa. Puskaraiskaukset ovat erikseen, mutta tuossa on sitten etninen tausta pääsääntöisesti profiloiva tekijä.
Ketjuun tuli miehiltä paljon kauniita sanoja naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiinkin tilanteisiin voisi mielikuvaharjotteet auttaa. Käydä läpi tilanteita kuten Patrick jälkiviisaasti on käynyt. Hyvä edes niin.
Niitä kun tekee päänsä sisällä, niin kynnys puuttua madaltuu huomattavasti.
IRL olen ujo ja suht tuppisuu. Silti olen onnistunut puuttumaan pariinkin tilanteeseen ohikulkijana.
Pöljältä nua mielikuvaharjotteet kuulostaa, mutta monen kohdalla ne toimii. Hankaliin tilanteisiin voi valmistautua, vaikka ei kaikkiin just niineen. Aina on joku sananokkelampi tms. mutta edes saisi puolustettua uhria. Etenkin jos ovat lapsia.
nimim yhtäkään lasta ei enää aikuinen hauku mun ollessa liikenteessä.
Parhaiten auttaisi tasa-arvoinen asevelvollisuus jossa saisi ihan lähitaistelukoulutustakin. Ainiin tasa-arvo ei Suomessa tarkoita muuta kuin rusinoita pullista naisille niin ei käy sekään.
Vierailija kirjoitti:
VARMATIETO:
Tämä uhriutunut nainen oli vihreitä äänestävä lesbon näköinen intersektionaalinen feministi niittinaama, jolla on lapsia useamman eri kansallisuuksien edustajien kanssa. Ihan perussuomalainen mies antoi vaan rehellistä palautetta tälle maanpetturille ja siitähä piti mennä tietysti heti ulisemaan lehtiin.
Sitten ymmärrän miksi mies (perusmies) ohermostui ja antoi vähän auktoriteettia.
Mutta oikeasti se oli mies joka lehdessä avautui.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puuttua. Suomiaiset ovat jankuttaneet iät ja ajat miten pystyvät siihen mihin miehetkin, niin hoidelkoot ahdistelijansa itse. Ei ole nakkikioskitappeluissakaan juuri naisia näkynyt auttamassa miehiä. Lisäksi nuo bussiahdistelijat on pk-seudulla pääosin tuontiporukkaa jota naiset nimenomaan äänestyskäyttäytymisellään ja puheidensa mukaan ovat halunneet maahan.
Yleistä nyt vielä vähän lisää...Kuvitteletko oikeasti että kaikki suomen naiset ovat vihreitä ja vasemmistoa äänestäviä intersektionaalisia feministejä? Minä olen perussuomalaisia äänestävä normaali nainen enkä ole tähän maahan halunnut mitään tuontiporukkaa. Harmillista että sinä mielessäsi kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia. Maailmankuvasti on siltä osin aika vääristynyt
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puuttua. Suomiaiset ovat jankuttaneet iät ja ajat miten pystyvät siihen mihin miehetkin, niin hoidelkoot ahdistelijansa itse. Ei ole nakkikioskitappeluissakaan juuri naisia näkynyt auttamassa miehiä. Lisäksi nuo bussiahdistelijat on pk-seudulla pääosin tuontiporukkaa jota naiset nimenomaan äänestyskäyttäytymisellään ja puheidensa mukaan ovat halunneet maahan.
En ole sanonut noin ja en ole äänestänyt viherpiipertäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Itse täällä vuosia haukutte miehiä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten koko palstalle naisilta paljon kauniita sanoja miehistä. Hyvä vaan että tasa-arvo alkaa toteutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistä nyt vielä vähän lisää...Kuvitteletko oikeasti että kaikki suomen naiset ovat vihreitä ja vasemmistoa äänestäviä intersektionaalisia feministejä? Minä olen perussuomalaisia äänestävä normaali nainen enkä ole tähän maahan halunnut mitään tuontiporukkaa. Harmillista että sinä mielessäsi kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia. Maailmankuvasti on siltä osin aika vääristynyt
Ei nyt aleta ratkoon puolueen sisäisiäasioita julksilla palstoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Itse täällä vuosia haukutte miehiä kaikesta.
En muuten ole haukkunut miehiä. Älä yleistä.
Ja nyt poistun tästä paskaketjusta.
En ole kenellekkään naiselle suojelua velkaa.
Helsinkiläisiähän ei jutussa ollut ainuttakaan.
Keravalainen oli haastateltava ja Vantaan Tikkurilassa jäi uhrikin pois.