Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovikuusi vai aito kuusi

Vierailija
18.12.2022 |

Mikä teillä on?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat, muovikuusi yläkerrassa ja aito kuusi alakerrassa.

Vierailija
2/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Ihan älytöntä palvoa nurkassa muovihärpäkettä ja aitokin on kauniimpi metsässä.

Ajatelkaa ilman tunnehöyryjä, joulukuusi on oikeasti älyttömyyden huipentuma joulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kuusi ehdottomasti

Vierailija
4/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusessa palovaara. Ihmisillä voisi olla pihassa kuusi, keskikokoinen.

Vierailija
5/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut aito, mutta ensi vuonna ostan kyllä muovisen.

Vierailija
6/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi tänä vuonna kun en ole vieläkään päässyt eroon jostain pirun vihannespunkista tai vastaavasta ötökästä joka levisi huonekasveihin viime vuoden aidosta kuusesta.

Vierailija
7/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kuusi ehdottomasti

Juuri näin, oikea kuusi nyt ja aina ja ikuisti

Vierailija
8/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei mahdu kumpikaan, mutta jos mahtuisi, aito Salen olla pitäisi.

Vierailija
9/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Ihan älytöntä palvoa nurkassa muovihärpäkettä ja aitokin on kauniimpi metsässä.

Ajatelkaa ilman tunnehöyryjä, joulukuusi on oikeasti älyttömyyden huipentuma joulussa.

josko lääkkeet auttaisivat?

Vierailija
10/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito mänty.

Vierailija
11/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä pistäisin nurkkaan muovisäkin, jonka koristaisin kultaisin nauhoin sekä valoin ja vertailisin sitä samoin ajattelevien ystävien kanssa, pitäisit mua hulluna ja käskisit myös ottaa lääkkeet.

Perinne jossa ei ole mitään järkeä, muuta kuin tunneihmisille tiedostamaton pakko toimia jonkun ihmeellisen perinteen mukaan, jota yläluokka on harrastanut.

Vierailija
12/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kuusi ehdottomasti

Puissa on henki, luonnonhenki. Mutta se katkaistaan vain yhden juhlaillan vuoksi ja pari päivää päälle. 

Vierailija
13/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnehöyryihin auttaa kyllä.

Vierailija
14/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekuusi. Toivottavasti kestää useamman vuoden. Aito kuusi on ulkona, jossa on valot koristeena

Vierailija
16/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon korkealuokkainen muovikuusi, sillä on nyt 29. joulu ja edelleenkin yhtä hieno, nykyään ei enää edes valmisteta tuon luokan kuusia. Minulla se toimii tavallaan kausivalona, koska laitan sen jo 1. adventiksi ja sitten se saa loistaa sammuttamatta loppiaiseen asti, nautin siitä valtavasti. Itse en kaipaa ötököitä ja irtoavia neulasia aidosta kuusesta ja koska olen pedantti myös koristelussa, symmetrisellä, mutta todella aidolta näyttävällä muovikuusella se onnistuu parhaiten, kauniimpaa kuusta saa etsiä.

Vierailija
17/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kuusi ollut joka joulu lapsuudenkodista alkaen tähän asti. Niin tänäkin vuonna, siitä ei ole tingitty.

Nyt olen tutustunut tarjontaan ja ensi jouluksi aion hankkia laadukkaan tekokuusen, jossa on ledit valmiina. Olen tarkka kuusen ulkonäöstä. Alkaa olla liian työlästä hankkia kuusi, saada se roudattua kotiin, sulattaa, asentaa suorana jalkaan, viritellä valot ym. Koristella kyllä jaksan, ihania koristeita on kertynyt vuosien varrella etenkin Saksasta.

Entäs kuusen purkaminen, kova homma siinäkin, miten sen rangan saa kunnialla ulos. Neulasia saa imuroida vielä kesäkuussakin jostain listan raosta, joten omaksi ihmetyksekseni, ensi vuonna valinta on tekokuusi.

Vierailija
18/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissa aina ollut muovikuusi. Tosin sekin on nyt mökin terassilla yövalona.

Vierailija
19/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kuusi on ehdoton. Muovikuusta ei tule meidän kotiin, niin kauan kun olen emäntänä talossa, ennemmin olen vaikka ilman. Vihaan muutenkin ylikaiken kaikkeja feikkimuovihärpäkkäkkeitä

Vierailija
20/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Aitolehti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi