Kehtaanko minä N54 kutsua mökkinaapurini M35 lasilliselle?
Katselin tuota jo viime kesänä kun teki polttopuita ilman paitaa ja tykästyin 😁 Tiedän että on sinkku.Miten tekisin aloitteen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tekemään joku pikkutyö, jota et itse "osaa". Sitten kiitokseksi voit tarjota lasillisen. Varo vaan, että sitten kun romanssi on ohi niin se on edelleen sun mökkinaapuri.
Niin tai pyydät avuksi sellaiseen hommaan, jota ei yksi käsipari riitä hoitamaan.
Sanot, että tarttisit apua toisen käsipatin vaikka laiturin nostoon, ison kiven vieritykseen, terassin nurkan nostoon rautakangella jne.Sitten pyllistelet edessä ja paidaksi sellainen antava-aukkoinen. Tiedät kyllä.
Ja kun homma on ohi, kysyt maistuisiko kylmä olut ja lämmin lihapiirakka.
Lihapiirakka ei kyllä kaikille maistu.
Tässä on suuri vaara itsensä nolaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on suuri vaara itsensä nolaamiseen.
Mut jos ei kokeile, ei voi voittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tekemään joku pikkutyö, jota et itse "osaa". Sitten kiitokseksi voit tarjota lasillisen. Varo vaan, että sitten kun romanssi on ohi niin se on edelleen sun mökkinaapuri.
Niin tai pyydät avuksi sellaiseen hommaan, jota ei yksi käsipari riitä hoitamaan.
Sanot, että tarttisit apua toisen käsipatin vaikka laiturin nostoon, ison kiven vieritykseen, terassin nurkan nostoon rautakangella jne.Sitten pyllistelet edessä ja paidaksi sellainen antava-aukkoinen. Tiedät kyllä.
Ja kun homma on ohi, kysyt maistuisiko kylmä olut ja lämmin lihapiirakka.
Lihapiirakka ei kyllä kaikille maistu.
Ei ainakaan, jos on ketsuppia
Totta kai voi pyytää. Minua on pyydetty monta kertaa just samassa tilanteessa. Olen käynyt, mutta olen vetänyt sen rajan ihan vaan juttelun ja pariin lasilliseen. Joskus on toki mielessä kummitellut että pitäiskö naida kun nyt on tosiaan tyrkyllä, mutta olen jättänyt sen ihan vaan ajatuksen tasolle.
Syystä että me ollaan vain naapureita tästä etenkin päin. Vois ehkä aiheuttaa joskus tulevaisuudessa vähän kiusallisia tilanteita? Vaikka se jäis ihan meidän keskeiseksi salaisuudeksi. Kun ei vaan anna oma luonto periksi.
Ei toimi noin. Nainen saa tehdä miehelle mitä vaan.