Kehtaanko minä N54 kutsua mökkinaapurini M35 lasilliselle?
Katselin tuota jo viime kesänä kun teki polttopuita ilman paitaa ja tykästyin 😁 Tiedän että on sinkku.Miten tekisin aloitteen?
Kommentit (46)
Taas uusi esimerkki naisten hypergamista.
En kehtais, olis ikävää joutua myymään mökki, kun häpeä olis liian suuri.
Saat ihan yksiksesi ottaa kuppia, ellei sinulla ole n. 25 vuoden ikäistä tyttölasta!
M35
Pyydä tekemään joku pikkutyö, jota et itse "osaa". Sitten kiitokseksi voit tarjota lasillisen. Varo vaan, että sitten kun romanssi on ohi niin se on edelleen sun mökkinaapuri.
Kuulostaa tosi kiinnostavalta, ota ensimmäinen askel ja voit päästä viettämään kuumaa iltaa.
Ilman muuta kutsut, jos jo silloin viime kesänä aistit, ettei hän pidä sinua varsin vastenmielisenä. Pyydät ihan reilusti glögille tai kahville. Siitä se lähtee jos lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tekemään joku pikkutyö, jota et itse "osaa". Sitten kiitokseksi voit tarjota lasillisen. Varo vaan, että sitten kun romanssi on ohi niin se on edelleen sun mökkinaapuri.
Avun pyytäminen on hyvä vinkki. Voit siinä lasillisella sitten rauhassa tunnustella tilannetta. Jos mies selvästi pitää etäisyyttä, lasillinen oli vain lasillinen. Sen jälkeen voitte mainiosti jatkaa naapureina. Minusta hienoa, että haluat selvittää tilanteen!
Vierailija kirjoitti:
Niin tai pyydät avuksi sellaiseen hommaan, jota ei yksi käsipari riitä hoitamaan.
Sanot, että tarttisit apua toisen käsipatin vaikka laiturin nostoon, ison kiven vieritykseen, terassin nurkan nostoon rautakangella jne.
Sitten pyllistelet edessä ja paidaksi sellainen antava-aukkoinen. Tiedät kyllä.
Ja kun homma on ohi, kysyt maistuisiko kylmä olut ja lämmin lihapiirakka.
Vierailija kirjoitti:
Minua N50:tä jahtaa M:t 30-35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua N50:tä jahtaa M:t 30-35.
Lucky You!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai pyydät avuksi sellaiseen hommaan, jota ei yksi käsipari riitä hoitamaan.
Sanot, että tarttisit apua toisen käsipatin vaikka laiturin nostoon, ison kiven vieritykseen, terassin nurkan nostoon rautakangella jne.Sitten pyllistelet edessä ja paidaksi sellainen antava-aukkoinen. Tiedät kyllä.
Ja kun homma on ohi, kysyt maistuisiko kylmä olut ja lämmin lihapiirakka.
Ai hitsi, tuollaisiin talkoisiin voisin lähtee
T. M50
Älä. Saat pakit ja mies ahdistuu. Kahville voit pyytää, mutta hyvin platonisissa merkeissä.
tarjoa kalja tai pari sitten pyydä tupaan sano et saa katsotaan löytyykö lisää tarjoiluja.
Sitten kysy kiinnostaako joogaaminen. Se on niin hieno harrastus että vie miehen sydämmen.
Kysy vain. Sano että harrastat painia ja haluisit miehen kanssa matsin niin arvostaa sua.
Jos nainen 54 hyvinsäilynyt ja kaunis, niin ruma mies 35 tulee aivan varmasti.
Eikä rumalla mies35:lla ole mitään saumaa n25:sen, ellei nainen ole joku kehitysvamm.tai koditon nizti.
Kehtaa jos on tarjolla kosteaa etu/taka piparia myös.
salakatselua ja puumailua. hurjaksi on mennyt maailma. käännetäänpä asia: mies 54v. kyttäsi pusikossa vähäpukeista naista 35v. ja nyt aikoo houkutella alkoholia tarjoamalla tupaan, ties mitä "romantiikkaa" mielessä. mutta tosiaan, huudat vaan, että kelpaakos naapurin urokselle lasillinen tai kunnon känni. yleensä käy jompikumpi, ellei satu olemaan joku tärkeä homma kesken.
Et kehtaa. Anna jo olla.