Kehtaanko minä N54 kutsua mökkinaapurini M35 lasilliselle?
Katselin tuota jo viime kesänä kun teki polttopuita ilman paitaa ja tykästyin 😁 Tiedän että on sinkku.Miten tekisin aloitteen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mies tuskin himoitsee kiviaikaasi
Ei ole kivijalkaa, mökki on pilarien päälle rakennettu.
Eikös hänen lanssaan voisi ensin olla asiallisissa väleissä? Ei mitään flirttiä eikä vähäpukeisuutta, ne on naapurista naurettsvia, jos ei ole yhtään kiinnostunut. Anna miehen tehdä aloite.
Voi onnistua jos näytät Jennifer Lopezilta.
Kyllä mulle pano kelpais ja vaikka toinenkin, kunhan en saa sinusta riippakiveä.
Kuvitelkaa jos sukupuolet olisi toisinpäin. Mies haukuttaisiin pervoksi setämieheksi.
Älä nolaa itseäsi. Vaikka pukeudut revittyihin farkkuihin ja tatuoinnit ovat mielestäsi itselläsi hienoja niin aika on ajanut jo ohitsesi.
On todennäköisesti raitis eikä viihdy juoppojen seurassa.
Suuri osa miehistä menisi.
Se naisia keljuttaa.
Pettää suuri osa, ajattelee lähes kaikki.
Puolet liitoista loppuu, suurin osa saisi loppua ,.yhdessä ollaan vaan jonkun syyn vuoksi.
Ei saa vampata miehiä, esineellistämistä.
Seksuaalista häirintää. Voi tulla syytteet ja lähestymiskielto.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa jos sukupuolet olisi toisinpäin. Mies haukuttaisiin pervoksi setämieheksi.
Ei vaan mies kehuttaisiin upeaksi hopeaketuksi. Korkeintaan kyseltäisiin pike silmäkulmassa, onko farkkuasua. Kehoitettaisiin jatkamaan ja kerrottaisiin ikäeron olevan sopiva.
Tottakai. Noin nuorella miehellä seisoo vielä terhakkaasti. Ja hänhän on itse tehnyt itseään tykö paljastelemalla pintaa ulkotöiden varjolla.
Liikuskele pihalla bikineissä ja nuoleskele puoliksikuorittua banaania. Eiköhän se naapuri hoksaa.
BJ on parempi jos otat tekarit pois.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi esimerkki naisten hypergamista.
Mutta jos vanhempi mies on nuoremman naisen kanssa niin se on ok?
Mulla oli sutinaa 27v. miehen kanssa kun olin 50v. Olen ollut nuorempana mua nuorempien kanssa. Myös parisuhteessa.
Kutu vaan, mutta elä kehtaa ruveta sitten vehtaan!
Mee terasille alasti ja levitä revaa. Jos on kiinnostunut niin tulee, jos ei niin sitten ei. Älä ny ittees kuitenkaan munaa, vanha kurppa.