Mitä sinä teet nyt tänään perjantaina, joka et juo alkoholia
Me mennään puolison kanssa keilaamaan ja elokuviin. Kotona lautapelejä ja karkkia.
Huomenna hän joutuu iltavuoroon ja minä menen Löylyyn ja avantoon.
Kommentit (85)
Kuuntelen sveriges radio finska lähetystä.on yhteislähetys radio Suomen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.
Minä ostan hyvän alkoholittoman oluen ja nautin sen illalla hyvän ruuan ja snäksien kanssa. Toimii hyvin, eikä väsytä tai pilaa unia. Toinen on vichy, sekin on kylmänä raikasta ja hyvää kuplivaa juomaa.
Makaan toista päivää koronassa ja menkat alko. Hyvin lystikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.
Minä ostan hyvän alkoholittoman oluen ja nautin sen illalla hyvän ruuan ja snäksien kanssa. Toimii hyvin, eikä väsytä tai pilaa unia. Toinen on vichy, sekin on kylmänä raikasta ja hyvää kuplivaa juomaa.
Ja siis joku hyvä leffa katsottavaksi suoratoistopalvelusta.
Olen vaan, selaan puhelinta ja vilkuulen tv:tä.
Syötiin juuri päivällinen. Seuraavaksi lapsen iltatoimet ja nukkumaanmeno. Sitten ruokin kissat ja koirat, käytän ulkona. Laitan ehkä saunan lämpenemään. Loppuillan katselen telkkaria ja selaan nettiä. Aloittelen ehkä yhtä ompeluprojektia jos jaksan. Nukkumaan noin 23.30. Hyvin tavallinen ilta minulle. En ole ollut humalassa/krapulassa melkein 10 vuoteen. Joskus otan yhden oluen.
Harrastamme kuumaa seksiä mieheni kanssa.
Käyn kaupassa, teen ruokaa, roikun koneella aamuyöhön ja menen nukkumaan. Ei alkoholia.
Sali ja kohta sauna on ollut tänään ohjelmassa. Illalla poppareita ja leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itken, ehkä syön ja ktson sarjaa.. sitten nukun.
Voidaanko me itkijät muodostaa joku kerho, olen myös itkuinen.
Täällä on myös yksi itkijä
Hoidan lapsen koiraa. Tehtiin pitkä,reipas kävelylenkki. Kävin suihkussa ja keitin iltakahvit. Koira köllöttää jaloissa. Luen kirjaa ennen nukkumaanmenoa ja odotan jo mielessäni huomista koiran ulkoilutusta ennenkuin koira haetaan kotiin.
Huvittavaa, kun joku alkkis käynyt alapeukuttamassa lähes kaikkia kommentteja. xD
Kävin päivällä salilla, paistoin hetki sitten pizzan ja taidan hetken pelailla pleikkarilla. Aikasin nukkumaan. M-32
Syön Alku-karkkeja ja Kohta menen kauppaan
Viikonlopun yli yövuorot. Vaikka olisi vapaata, en juo.
Lenkkeilemään kai on lähdettävä kun on niin ihanat säät vielä. Jotenkin sen verran tyyntä ettei tänään tuntunut yhtään kylmältä vaikka aamulla oli -17c, tai sitten on vaan jo tottunut pakkasiin
Surffailen ja Netflixiä. Kaapissa on kyllä viime viikonloppuna avattu viinipullo, mutta eipä just nyt tee mieli.
Kohta laitetaan elokuva c moresta. Jotain pikkusyötävää alan just laittamaan. Huomenna touhun päivä, pestään saunaa, leivotaan.
Katsomme miehemme kanssa elokuvan ja syömme jälkkäriksi jäätelöannokset.
Se on meidän herkkumme kesät ja talvet.