Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä teet nyt tänään perjantaina, joka et juo alkoholia

Vierailija
16.12.2022 |

Me mennään puolison kanssa keilaamaan ja elokuviin. Kotona lautapelejä ja karkkia.

Huomenna hän joutuu iltavuoroon ja minä menen Löylyyn ja avantoon.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken, ehkä syön ja ktson sarjaa.. sitten nukun.

Voidaanko me itkijät muodostaa joku kerho, olen myös itkuinen.

Vierailija
42/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sudokuja ja pelannut shakkia. Illasta luen kirjoja (mangaa) ja taustalla pyörii vaikuttajan stream. Normaalisti katsoisin illasta jalkapalloa, mutta seurajalkapallo on tauolla World Cupin takia. M27

Ne ovat suomeksi jalkapallon maailmanmestaruuskilpailut.

So? Suomennatko sinä La Ligan Liigaksi? Super Bowling Super Kulohoksi? Kait tajuat, että sudoku ei ole suomea, vaan japania? Kuin myös manga.

Kieli muuttuu. Joten turhaan iniset siitä, jos ihmiset käyttävät englantia, kun se on nopeampaa kirjoittaa. M27

Ei ole nopeampaa kirjoittaa. Sen voi myös lyhentää muotoon mm-kisat.

Oikea syy taitaa olla se, että kielelliset kykysi eivät ole kehittyneet kovinkaan korkealle. Niin voi käydä, jos ei lue muuta kuin mangaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken, ehkä syön ja ktson sarjaa.. sitten nukun.

Voidaanko me itkijät muodostaa joku kerho, olen myös itkuinen.

Joo pitäis varmaan.. tosin inhottaa itkeä kun siitä tulee ryppyjä :( mutta välillä ei vaan pysty hillitä.

Vierailija
44/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan pianoa.

Jos olet mun naapuri, niin lopeta. Yritän lukea.

Lukemisen lisäksi olen ulkoillut ja jutellut puhelimessa kaukana asuvan ystävän kanssa. Jotain dekkarisarjaa katselen illemmalla (tai ihan kohta jollei tuo naapuri lopeta). Niin, ja on mulla onnekkaalla mieskin. Sen kainalossa kuluukin sitten loppuilta.

Vierailija
45/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen näistä, kunhan työkkärikorvaus kilahtaa niin verkko-ostoksille

https://tinyurl.com/2p8wbdve

Vierailija
46/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitan pianoa.

Lukemisen lisäksi olen ulkoillut ja jutellut puhelimessa kaukana asuvan ystävän kanssa. Jotain dekkarisarjaa katselen illemmalla (tai ihan kohta jollei tuo naapuri lopeta). Niin, ja on mulla onnekkaalla mieskin. Sen kainalossa kuluukin sitten loppuilta.

Yrität lukea mitä, Vauva-palstaa??

Vierailija
47/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sudokuja ja pelannut shakkia. Illasta luen kirjoja (mangaa) ja taustalla pyörii vaikuttajan stream. Normaalisti katsoisin illasta jalkapalloa, mutta seurajalkapallo on tauolla World Cupin takia. M27

So? Suomennatko sinä La Ligan Liigaksi? Super Bowling Super Kulohoksi? Kait tajuat, että sudoku ei ole suomea, vaan japania? Kuin myös manga.

Kieli muuttuu. Joten turhaan iniset siitä, jos ihmiset käyttävät englantia, kun se on nopeampaa kirjoittaa. M27

Oikea syy taitaa olla se, että kielelliset kykysi eivät ole kehittyneet kovinkaan korkealle. Niin voi käydä, jos ei lue muuta kuin mangaa.

Kirjoitin äidinkielestä M:n. I win.

Ja on nopeampaa.

Ja vastaa kysymyksiini.

Also, luen mangaa japaniksi ja englanniksi. En ikinä suomeksi. M27

Vierailija
48/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perjantai, joka juo alkoholua

Vierailija
49/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen opiskelujuttuja. 5 sivua, jos saisi kirjoitettua raporttia niin olisin onnellinen. 

Paskahan tästä tulee, kun en osaa asiaa, mutta tavoitteeni on vain päästä läpi kurssista.

Vierailija
50/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitan pianoa.

Yrität lukea mitä, Vauva-palstaa??

Kirjaa yritin lukea, mutten pysty keskittymään kun pianonsoitto häiritsee. Niinpä tartuin puhelimeen ja plärään nyt palstaa.

Onhan se vähän niin, että kun ei juo, niin usein elämä tuntuu tylsemmältä. Pitemmän päälle se on silti parempi, että ei juo. Yöunet paranee, on energisempi ja rahaa ehkä säästyy. Täysin absolutistiksi en ole alkanut, mutta kaikki tissuttelu on loppu. Se on niin tyhjänpäiväistä turrutusta.

Vierailija
51/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin äidinkielestä M:n. I win.

Ja on nopeampaa.

Ja vastaa kysymyksiini.

Also, luen mangaa japaniksi ja englanniksi. En ikinä suomeksi. M27

Ei ole nopeampaa. Käytän aina vieraskielisten sanojen suomenkielisiä vastineita. Jos sellaista ei ole, niin sitten käytän vieraskielistä sanaa. Niin kielet toimivat.

Miksi muuten kirjoitat viesteihin aina ikäsi ja sukupuolesi?

Vierailija
52/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen, paljon, ihan hirvee olo ja mega-päänsärky.

Ei helpota ennen huomista, voi olla sunnuntai ennenkun on "terve",

voi kun vois olla juomatta kun ei näköjään enää kestä näitä krapuloita, mut täysin alkoton elämä on taas aivan sietämätöntä, rutiköyhällä työkyvyttömällä totaalisen yksinolevalla ihmisellä.

Pakko on päästä säännöllisesti mielikuvitusmaailmaan ja unohtamaan tämä todellisuus.

Vierailija
53/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo saunassa, ja makaan sohvassa, Led-kynttilöitä ym.jouluvaloja ihastelen. Kohta syön jotain. Kasilta katson Kalle Rovanperän juhlien ilotulitusta parvekkeelta. Aikaisin nukkumaan.

En käytä alkoholia kuin muutaman kerran vuodessa. Kaipaan tervettä, rauhallista, säännöllistä elämää.

Vierailija
54/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelua, telkkarin äärellä rentoilua ja seksiä luvassa iltaan.

Vierailija
55/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Fat Lizardin herkkupizzaa ja juon Dr Pepperiä & vietän rauhaisaa hetkeä yksin. :)

Mies on viemässä lasta harrastukseen.

Vierailija
56/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siivoan, huomenna pesen pyykkiä ja su lähdetään reissuun

Vierailija
57/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä, elämäni ei ohjaa alkoholi, eikä muutkaan päihteet.

voin ottaa joskus kyllä, etten loukkaa näitä alkoholin orjia, mutten saa siitä mitään ihme kiksejä, osaan kyllä selvinpäin olla onnellinen, tosin monet ystävät taistelee ollakseen raitiita ja drendikkäitä, alkoholi on keski-ikäisten ja vanhusten jutska.

Vierailija
58/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jouluaskarrella ja paketoida lahjoja.

Vierailija
59/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailen Ruikkarii, harjoitan masterointii.

Vierailija
60/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden koronaa ja märehdin rakkausasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan