Mitä sinä teet nyt tänään perjantaina, joka et juo alkoholia
Me mennään puolison kanssa keilaamaan ja elokuviin. Kotona lautapelejä ja karkkia.
Huomenna hän joutuu iltavuoroon ja minä menen Löylyyn ja avantoon.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.
Aina usein auttaa kun mässää mahan täyteen jotain.
Masturboin, kattelen telkkaria ja meen nukkumaan ennen kymmentä. Huomenna siivoan.
Opiskelen maisterivaiheen kurssia.
Siivoilen iäkkään äitini luona kun hän lähti ystävänsä luokse naapuriin pikkujouluihin. Nyt uskalsin vielä vastata, otan kohta lasin punaviiniä. Se oli äitini "käsky" ja sitä ei sovi uhmata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.
Aina usein auttaa kun mässää mahan täyteen jotain.
Ei enää tuossa vaiheessa tai muuten lihot. Alun ekat pari viikkoa voi vetää karkkia viekkareihin, mutta ei saa jättää tavaksi.
YouTubesta joku ihana jooga, kynttilät tulille ja sen jälkeen kuppi vihreää teetä ja hyvä leffa. Mika Kunisin uusin on tosi hyvä (mutta kohtuu raaka). Luckiest girl alive tms nimeltään Netflixissä
En vastaa kysymykseen, koska juon alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut suunnilleen yhtä pitkään juomatta. Pari kertaa on tullut houkutuksia ja ne meni itsellä ainakin yllättävän helposti ohi, kun vaan päätti että not today, satan. Muista ja todella tunne miksi lopetit ja ohjaa ajatukset lempeästi toisaalle.
Nämä tunteita täytyy oppia käsittelemään, mikäli mielit elää terveellisesti. Ja parhaiten oppii juurikin silloin kun on ns tosi kyseessä.
Kiitos kivasta viestistä ja tsempeistä 🙂 mukava, että tällä palstalla saa myös kannustusta ainaisen vi**uilun sijasta.
Kohta lähden varmaan prismaan.. sitten ehkä jotain iltapalaa jos on nälkä, mahdollisesti vaatehuoneen siivousta, lahjojen paketointia tai opiskelutehtävien tekoa. Voi myös olla etten käy kuin kaupassa ja muuten jumitun sitten selaamaan tätä palstaa ja zalandoa sohvalle sekä kierin itsesäälissä. Mutta toivotaan että olen hyvällä mielellä illalla. Yleensä ei ole edes tv auki vaan olen ihan hiljaisessa asunnossa.
Olen tehnyt sudokuja ja pelannut shakkia. Illasta luen kirjoja (mangaa) ja taustalla pyörii vaikuttajan stream. Normaalisti katsoisin illasta jalkapalloa, mutta seurajalkapallo on tauolla World Cupin takia. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut suunnilleen yhtä pitkään juomatta. Pari kertaa on tullut houkutuksia ja ne meni itsellä ainakin yllättävän helposti ohi, kun vaan päätti että not today, satan. Muista ja todella tunne miksi lopetit ja ohjaa ajatukset lempeästi toisaalle.
Nämä tunteita täytyy oppia käsittelemään, mikäli mielit elää terveellisesti. Ja parhaiten oppii juurikin silloin kun on ns tosi kyseessä.
Kiitos kivasta viestistä ja tsempeistä 🙂 mukava, että tällä palstalla saa myös kannustusta ainaisen vi**uilun sijasta.
Eipä mitään! Btw, 2kk raittiina oot aivan varmasti jo paremman näköinenkin kuin ennen.
Kivaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt sudokuja ja pelannut shakkia. Illasta luen kirjoja (mangaa) ja taustalla pyörii vaikuttajan stream. Normaalisti katsoisin illasta jalkapalloa, mutta seurajalkapallo on tauolla World Cupin takia. M27
Ne ovat suomeksi jalkapallon maailmanmestaruuskilpailut.
Otan alkoholia..mitä muuta tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Kärsin menkkakivuista, itken ja piereskelen.
Ihanan rehellistä
Olettepas te aktiivisia. Itse lopetin juuri työt. Pitäisi olla hereillä muutama tunti. Katson varmaankin elokuvan, sitten uutiset ja sen jälkeen luen kirjaa. Yksin asun ja ruokaa tein jo päivällä.
Perussettiä, itken itseni uneen, kun vihaan elämää ja teen suunnitelmia sen lopettamista varten (mitä en toteuta).
Ihanaa olla suomalainen! <3 Iloinen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat suomeksi jalkapallon maailmanmestaruuskilpailut.
So? Suomennatko sinä La Ligan Liigaksi? Super Bowling Super Kulohoksi? Kait tajuat, että sudoku ei ole suomea, vaan japania? Kuin myös manga.
Kieli muuttuu. Joten turhaan iniset siitä, jos ihmiset käyttävät englantia, kun se on nopeampaa kirjoittaa. M27
Valmistelen joulua ja rapsutan kissoja, kohta on kaikki valmista.
Itken, ehkä syön ja ktson sarjaa.. sitten nukun.
Mennään huomenna kaverin kanssa käymään avannossa, paketoin lahjoja ja koitan keksiä mitä veljelle. Teen vähän ruokia pakastimeen superväsyneitä päiviä varten. Pitäis jaksaa tehdä fyssarin jumppaliikkeitä. Ja sitten paljon lepäilyä ihanaaaaa