Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä teet nyt tänään perjantaina, joka et juo alkoholia

Vierailija
16.12.2022 |

Me mennään puolison kanssa keilaamaan ja elokuviin. Kotona lautapelejä ja karkkia.

Huomenna hän joutuu iltavuoroon ja minä menen Löylyyn ja avantoon.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn varmaan ensin viikko-ostoksilla, kun en eilen jaksanut. Sitten fiiliksen mukaan joko salille tai kaivelen kitaran ja harjoittelua. Loppuillaksi hyvä kirja ja kissojen kanssa käperrytään sohvannurkkaan möllöttämään kunnes nukahdetaan siihen.

Työviikon ja reissussa olon jälkeen väsyttää ja tekee mieli vaan olla omissa oloissaan.

Vierailija
2/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jointtia ja bändiharjoitukset.

Vierailija
4/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n katsomista ja ulkoilua sekä kaupassa käyntiä ja siivousta. Illalla sit saunaan ja vielä hyvää ruokaa....😋

Vierailija
5/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaveri tulee kohta kylään. Mies käy hakemassa Prisman noutotilauksen ja minä pesen kuopuksen kanssa jääkaapin, että saa laittaa ruuat puhtaaseen kaappiin. Jos ehdin, käyn hiihtämässä. Saunotaan kun lapset on nukkumassa, ajoissa nukkumaan.

6/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään harrastanut liikuntaa sekä syönyt terveellisesti. Illalla luultavasti katson elokuvan ja syön eilen leipomiani mokkapaloja kaakaon kera. Ihan perus perjantai-illan settiä siis. Tv:stä tulee tänään kolme elokuvaa joiden väliltä valitsen: Room (2015), Zodiac (2007) ja Spotlight (2015). Viimeksi mainitun olen jo nähnytkin.

Vierailija
7/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paketoinut lahjoja ja huomannut, miten lahjapaperi on nykyään huonoa - ainakin lähikaupassa.

Vierailija
8/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi kuukautta juomatta alkoholia. Ennen olin aika kova viikonlopputissuttelija. Nyt tuli ekan kerran mieli korkata olunen. Eli antakaa vaan vinkkejä raittiista puuhastelusta jotta vältän kiusauksen.

Minäkin olen ollut suunnilleen yhtä pitkään juomatta. Pari kertaa on tullut houkutuksia ja ne meni itsellä ainakin yllättävän helposti ohi, kun vaan päätti että not today, satan. Muista ja todella tunne miksi lopetit ja ohjaa ajatukset lempeästi toisaalle.

Nämä tunteita täytyy oppia käsittelemään, mikäli mielit elää terveellisesti. Ja parhaiten oppii juurikin silloin kun on ns tosi kyseessä.

Vierailija
9/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin menkkakivuista, itken ja piereskelen.

Vierailija
10/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaan klubilla. Vedän kokkelia nokkaan ja nappeja naamaan.

Vierailija
11/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin menkkakivuista, itken ja piereskelen.

Oma vika, mitäs synnyit naiseksi.

Vierailija
12/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden koronaa ja juon Coke Zeroa. Selaan Tinderiä.

Vierailija
13/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia vaan pari Urkkia saunan jälkeen.

Vierailija
14/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kirjaa.

Vierailija
15/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan pianoa.

Vierailija
16/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan kirjaa.

Aijai tsemppiä! Raskasta mutta antoisaa. Hienoa. T. Kollega

Vierailija
17/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin ruokaa, syönnin jälkeen tietokoneelle pelaamaan, sen jälkeen myöhemmin joko suoratoistosta jotain sarjaa tai kirjaa lukemaan. Nukkumaan varmaan 23-24 välillä. Tällainen perjantai tänään ja aika tyypillinen, työviikon päälle en jaksa mitään aktiivisempaa.

Vierailija
18/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötiin juuri, nyt sohvalla peiton alla koitetaan katsoa kiintoelvyltä tallenteita, jotta saadaan sinne lisää tilaa. Maksoin yhden unohtuneen laskun, tein vedonlyönnin, mies imuroi kodin ja laittoi sängyn kuntoon: käänsi patjat, vaihtoi vuodevaatteet, peitot ja tyynyt ulos raikastumaan. Mietittiin että tekisi mieli lämmittää sauna, mutta ei nyt vielä ainakaan ole sitä tehty.  Kohta haetaan jääkaapista valmiiksi tehdyt voileivät. minä kävin kaupassa ostamassa ruokaa, piti ostaa pepsiäkin, mutta ei vaan sitten huvittanut kun näin hinnat vaikkei meidän hinnoista tarvitsekaan välittää. Ei tuo mieskään ole niitä kaivannut. Juotiin ruoan kanssa kivennäisvettä. EI jakseta mennä minnekään, on ollut aika kiireinen viikko.

Vierailija
19/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kutoa joululahjalapaset loppuun samalla kun katson telkkua. Pojalle laitan iltapalan, kun tulee illemmalla. Nukkumaan menen 22-23 maissa ja luen hyvää kirjaa ennen nukahtamista. Aamulla kiitän taas itseäni krapulattomasta aamusta. 

Vierailija
20/85 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla Afrikassa, illalla syömään perheen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi