IS: Wille Rydman on syytön
Kommentit (687)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttömyyteen tuskin kukaan uskoo! Napoleon-syndrooma on vakava sairaus!
Ei savua ilman tulta, sanotaan. Se tulee Ryydmannin kohdalla mieleen. Entä, jos sittenkin...?
No sitä on nyt virkavastuulla monta kuukautta tutkittu eikä mitään löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on useimmissa väitetyissä raiskaustapauksissa, että mies on oikeasti syytön ja että se väitetty raiskaus on tapahtunut vain naisen pään sisällä. Nainen ja mies ovat harrastaneet seksiä yhteisymmärryksessä keskenään, jos siis ovat sitä ollenkaan harrastaneet, mutta sitten nainen on jostain syystä keksinyt, että mies on muka raiskannut hänet.
No nyt kyllä siellä ihan vaan sun "pään sisällä" keksitään ihan absurdeja tilastoja "ihan itse keksin kun mutu........." voi v*ttu mitä shaissea kehtaat tulla suoltamaan. Eikö edes vähän hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryydman halusi nuorta lihaa.kaikki muu on lässytystä ja uhriutumista.
Narukädet puolustaa idoliaan.Kuka mies ei haluaisi nuorta lihaa? Ei keski-ikäisiä naisia kukaan halua.
Ne keski_ikäiset on vain parempia nuoret vasta opettelee.
Ei todellakaan.
Vanhat akat on itsekkäitä laiskoja ylipainoisia ja haluttomia yhteistyöhön miehen kanssa, laiskoja seksissä ja muutenkin hankalia ja itsepäisiä tahallaan.
Nuori nainen on parasta mitä mies voi saada elämäänsä, näin miehenä kerron sen teille naisille, joille on valehdeltu, että olette kaikki prisessoja, vaikka ikääkin on jo niin että on maho ja mies on kiinnostunut lisääntymiskykyisistä ja sen näköisistä naisista.
Vanhempi nainen, sorry vaan, mutta aikasi meni jo.
SIlverFox.
Ihan kuinka vaan. Vanhasta munasta voi saada salmonellan. 😅
Kyllä se enemmänkin siellä hikisessä reiässä viihtyy, kuten hiivatkin ja bakteerit ja taudit, vanhempien naisten alapäät haisee joskus jopa töissä, kun istuu päivän siinä vieressä, sellainen hiivan, hien ja kusen hajun sekoitus.
-Vanhalla naisella vagina ei enää puhdista itseään, varsinkaan kun tulee toppi kuukautisille ja hedelmällisyydelle.
Nainenhan on aika turhake vanhana ja mahona, eli nelikymppisenä, jolloin suuri osa miehistä parhaimmillaan.
Sinulla haisee paskainen heppi.
Eikun se on sen vihreiden H.Pekalla.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran nähtiin että ei ole rikos jos henkilö on mieltynyt nuorempiin naisiin.
Se että asiaa joku paheksuu, ei oikeuta julkiseen ajojahtiin. Hesari joutuu varmaan hieman taas selittelemään juttujaan.
Rydman-causti muistuttaa hieman tapausta "metsäpeto".
Ei syytteitä. Eikä ilmeisesti mitään rikosta.Se on aika sairasta jos partnerin tärkein kriteeri on se että hän on yli 16v mikä on suojaikäraja!
Vaikka olen hopeakettu niin joku roti pitäisi olla siinä miten käyttäytyy ja mitä seuraa hakee!
Kenellä näin muka on, ei ainakaan Rydmanilla, jonka naisystävä oli noin kolemkymppinen?
-Keksit olkiukkoja, olet itse selvästi joku kateellinen peedo, joka haluaa itse alle 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on useimmissa väitetyissä raiskaustapauksissa, että mies on oikeasti syytön ja että se väitetty raiskaus on tapahtunut vain naisen pään sisällä. Nainen ja mies ovat harrastaneet seksiä yhteisymmärryksessä keskenään, jos siis ovat sitä ollenkaan harrastaneet, mutta sitten nainen on jostain syystä keksinyt, että mies on muka raiskannut hänet.
Allekirjoitan tämän sataprosenttisesti! Suurin osa tapauksista on naisten keksimiä. Naisille pitäisi antaa tuntuvat rangaistukset tällaisesta käytöksestä.
Mitkä raiskarit täällä oikein kirjoittelee, toinen ääliö tulee vielä komppaamaan...Tuliko kovakin tuomio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta, sanotaan. Se tulee Ryydmannin kohdalla mieleen. Entä, jos sittenkin...?
Eikös Hesari kertonut useista naisista, jotka sanovat Ryydmannin ahdistelleen? Eikös niitä naisia ollutkaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on wokeilun ja canceloinnin uhri. Vähintä mitä kokoomus voi tehdä on asettaa hänet presidentti ehdokkaaksi.
Mun mielestä on esim.vähän eri asia sanoa sana n**keri telkkarissa esimerkin yhteydessä (ei kutsua ketään sillä nimellä) telkkarissa. Ja kauhee haloo ja möykkä aivan tyhjästä ,täysin asiallisesti keskustelleen tähtitieteiijä Vataojan osaksi.
Kuin vrt. Rydmanin juttu, jossa on paljon erilaisia todistajia ja todisteita vähintäänkin asiattomasta ja vastenmileisestä käytöksestä. Ok, ei ehkäpä täyty rikoksen määritemä, tai on asiat jo vanhentuneet osaksi, mutta ei näitä juttuja kyllä nyt ole ihan tyhjästä repäisty. RIikosasiat tässä yhteydessä on vain yksi osa asiaa, ja poiisi tutkii sen puolen. Mun mielestä on kyllä osoitettu tarpeeksi isolla todistemäärällä, millainen niljake kuitenkin tyyppi on, ei ehkä sitten ihan rikollinen, mutta niljake kuitenkin. Mun mielestä ainakin, ja jokaisella saa olla mielipide kyllä kenestä haluaa. Mun mielestä ihan oikein, että nämä asiat tuli julki, on kuitenkin kyse kansanedustajasta. Miten hän on itseään puolustanut, ei kyllä minua ainakaan yhtään vakuuta.
Minun mielestäni sinä olet niljake, nönnönnönnönööö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nyt on, lähteenä Rydmanin Twitter.
https://pbs.twimg.com/media/FkFbNDDWAAEyVBZ?format=jpg&name=900x900
Eli voitte lopettaa sen "ei vaan 7 vuoden jälkeen pysty todistamaan" -huutelun. Syyttäjät löysivät ristiriitaisuuksia uhrin kertomuksen ja muiden seikkojen välillä ja todisteita Rydmanin syyttömyydestä.
Ja tosiaan, kun tuossa jutussa viitataan tapaamisessa nauhoitettuun keskusteluun, joka tuki Rydmanin syyttömyyttä, niin Rydman on kirjoittanut tuosta tapaamisesta näin blogissaan:
"Adelella, vuoden 2016 naisystävälläni sekä HS-jutussa omalla nimellään esiintyneellä Adelen ystävättärellä Carolina Nysténillä on ollut maaliskuusta alkaen todistettavasti monenmoista yhteydenpitoa. Se on saanut alkunsa näiden kolmen naisen yhteisestä kahvilatapaamisesta lauantaina 19.3. Nykyisin tiedän sanasta sanaan, mitä kyseisessä tapaamisessa on puhuttu, ja siksi tiedän myös, miten kyseiset kolme naista ovat tuolloin yllyttäneet toinen toistaan minua vastaan HS-juttua varten.
Ja mistäkö tämän sitten tiedän? No, koska mainittu entinen naisystäväni salaäänitti kyseisen kahvilakeskustelun. Jokainen voi itse arvioida motiivia tällaisen toiminnan taustalla. Motiivia voi arvioida erityisesti sitä taustaa vasten, että kyseinen nainen myöhemmin toimitti kyseisen äänitteen myös poliisille. Sitä kautta äänitteen litterointi päätyi minunkin haltuuni. On näköjään olemassa ihmisiä, jotka hupsuimmillaan todistavat myös itse itseään vastaan."
Jos tuo on totta, niin on kyllä aivan uskomatonta, että tällaista voi oikeusvaltiossa tapahtua, ja että joku toimittaja lähtee tuollaiseen mukaan. Tai kenen idea nyt alun perin sitten onkaan. Noiden kolmen naisen tarinat olivat ainoita, joissa oli jotain konkreettisempia väitteitä. Loput olivat sitä "minulle tuli outo olo ja olen kuullut huhuja" -osastoa. Lukekaapa koko juttu vaikka uudestaan ennen kuin voivottelette että "miten muka 9 toisistaan riippumatonta naista voisi...", tuotahan joka paikka oli pullollaan silloin jutun ilmestyessä.
Huh huh, minä putosin kärryiltä. Onkohan tässä vielä joku kissatappelu/naisten välinen kostojuttu sopassa mukana, vai miksi joku salanauhoittaisi kavereitaan? Sinällään kyllä hassun pienet piirit, että kolme kaverusta on kaikki tapailleet samaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran nähtiin että ei ole rikos jos henkilö on mieltynyt nuorempiin naisiin.
Se että asiaa joku paheksuu, ei oikeuta julkiseen ajojahtiin. Hesari joutuu varmaan hieman taas selittelemään juttujaan.
Rydman-causti muistuttaa hieman tapausta "metsäpeto".
Ei syytteitä. Eikä ilmeisesti mitään rikosta.Se on aika sairasta jos partnerin tärkein kriteeri on se että hän on yli 16v mikä on suojaikäraja!
Vaikka olen hopeakettu niin joku roti pitäisi olla siinä miten käyttäytyy ja mitä seuraa hakee!
Kenellä näin muka on, ei ainakaan Rydmanilla, jonka naisystävä oli noin kolemkymppinen?
-Keksit olkiukkoja, olet itse selvästi joku kateellinen peedo, joka haluaa itse alle 16v.
Ootkos ollenkaan seurannut tuota tapausta? :D Tutustuppa kuule kokoomusnuorten juttuihin! Minä en siihen porukkaan kuulu ja ei pitäisi Rydmanillakaan. Kuitenkin toinen meistä siellä saalistaa. Jos sinun on vaikea tajuta niin mainittakoon sinulle että näistä kahdesta se en ole minä :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hesari kertonut useista naisista, jotka sanovat Ryydmannin ahdistelleen? Eikös niitä naisia ollutkaan vai?
Tallanteiden, päiväkirjojen ja todistajien mukaan valehtelivat ja olivat sopineet keskenään valheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttöjen satuja ja tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän hesari haluaakin ihmisten uskovan, entä jos. ..vaikka mitään todisteita ei ole ja oikeuslaitoskin on sen todennut. Ja idiootit uskovat hesarin luomiin mielikuviin. Eikös maalittamisen pitänyt olla paheksuttavaa?
Poliisi on kahteen kertaan todennut, ettei mitään rikosta ole tapahtunut. Hesari saa maksaa tuosta lokasankojournalismistaan toivon mukaan mahdollisimman kalliisti! Pahempi tuolta osin kuin Seiska...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän hesari haluaakin ihmisten uskovan, entä jos. ..vaikka mitään todisteita ei ole ja oikeuslaitoskin on sen todennut. Ja idiootit uskovat hesarin luomiin mielikuviin. Eikös maalittamisen pitänyt olla paheksuttavaa?
Eiks se juoppo päätoimittaja heitetty pihalle? Joko siellä linja muuttuis?
"Eikös maalittamisen pitänyt olla paheksuttavaa?"
Ei, jos maalittajana on HS...
Mikähän se ajoi HS:n jahtaamaan tuota Rydmania noin kovat kudit piipussa?
Vasemmistolaiset ja vihreät poliitikot ovat suojassa tältä osin ko. lehdykältä. Marinia vastaan olisi voitu aloittaa samanalainen ajojahti siitä Kesäranta-sekoilusta. Vaan HS olikin sen suhteen melkoisen hyväksyvä jopa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme toisensa tuntevaa naista. Yksi on Seiskan mukaan jäänyt jo todistettavasti kiinni valheista, toinen tämän jutun toinen osapuoli, kolmas se exä, joka on jo aiemmin tehnyt niitä kuuluisia rikosilmoituksia eron yhteydessä...
Neljäntenä se "Petra", joka on Rydmanin julkaisemien viestien ja ulkopuolisen todistajan mukaan pikemminkin itse ahdistellut Rydmania.
Loput taisivat olla näitä, joista tuntui pahalta, kun Rydman ohjasi alaselästä pöytään istumaan, tarjosi viiniä, kyseli outoja tai haukkui kokoomusnuoria lortoiksi. Väitteet aika lailla eri kaliiberia kuin neljän ensin mainitun.
En nyt ota kantaa, että onko kaikkien naisten jutut mielestäni valetta, mutta HS:n jutun luoma kuva kymmenestä toisistaan tietämättömästä naisesta oli tahallaan harhaanjohtava.
Näin se cäncellointi toimii vaik oot syytön. Ottaako kukaan sanojaan nyt takaisin tai palauttaa ukolle paikan kokoomuksessa? No ei tietenkään. Jatketaan tyytyväisenä eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Niin syytön ja tälläkin palstalla arvaten 95% naisista hutki ennen tutkimista.
Se on aika sairasta jos partnerin tärkein kriteeri on se että hän on yli 16v mikä on suojaikäraja!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-