IS: Wille Rydman on syytön
Kommentit (687)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen ryymannin vaimoa, että se edelleen katselee tuollaista nilkkiä.
Vaimoa? Ei hän ole naimisissa. Tapailee tällä hetkellä tätä hyvin nuoren näköistä naista:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Wille-Rydman-esitteli-Seiskan-synttareill…
OMG
Kuvan perusteella aikuinen. Naiset tykkäävät alfoista.
Kuvan perusteella 15 v.
Rydman seurusteli vielä kesällä ainakin 28-vuotiaan naisen kanssa. En tiedä, onko sama kuin tuossa kuvassa, mutta jos on, niin hävetkää katkerat mammat.
Ja olihan Rydmanilla naisystävä Niinistön itsenäisyyspäiväjuhlillakin.
Vierailija kirjoitti:
Persut ottavat mielellään listoilleen.
Vahvistan tämän!
T. Superpersu
Vierailija kirjoitti:
Rydman on wokeilun ja canceloinnin uhri. Vähintä mitä kokoomus voi tehdä on asettaa hänet presidentti ehdokkaaksi.
Mun mielestä on esim.vähän eri asia sanoa sana n**keri telkkarissa esimerkin yhteydessä (ei kutsua ketään sillä nimellä) telkkarissa. Ja kauhee haloo ja möykkä aivan tyhjästä ,täysin asiallisesti keskustelleen tähtitieteiijä Vataojan osaksi.
Kuin vrt. Rydmanin juttu, jossa on paljon erilaisia todistajia ja todisteita vähintäänkin asiattomasta ja vastenmileisestä käytöksestä. Ok, ei ehkäpä täyty rikoksen määritemä, tai on asiat jo vanhentuneet osaksi, mutta ei näitä juttuja kyllä nyt ole ihan tyhjästä repäisty. RIikosasiat tässä yhteydessä on vain yksi osa asiaa, ja poiisi tutkii sen puolen. Mun mielestä on kyllä osoitettu tarpeeksi isolla todistemäärällä, millainen niljake kuitenkin tyyppi on, ei ehkä sitten ihan rikollinen, mutta niljake kuitenkin. Mun mielestä ainakin, ja jokaisella saa olla mielipide kyllä kenestä haluaa. Mun mielestä ihan oikein, että nämä asiat tuli julki, on kuitenkin kyse kansanedustajasta. Miten hän on itseään puolustanut, ei kyllä minua ainakaan yhtään vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen ryymannin vaimoa, että se edelleen katselee tuollaista nilkkiä.
Vaimoa? Ei hän ole naimisissa. Tapailee tällä hetkellä tätä hyvin nuoren näköistä naista:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Wille-Rydman-esitteli-Seiskan-synttareill…
OMG
Kuvan perusteella aikuinen. Naiset tykkäävät alfoista.
Kuvan perusteella 15 v.
Rydman seurusteli vielä kesällä ainakin 28-vuotiaan naisen kanssa. En tiedä, onko sama kuin tuossa kuvassa, mutta jos on, niin hävetkää katkerat mammat.
Tuskin on.
Mitä ihmeen WILLEN kannattajia täällä on? Onko se jotenkin erityinen? 😅😂🤣
En ollut ikinä hänestä kuullutkaan, ennen kuin sai vartin kuuluisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on wokeilun ja canceloinnin uhri. Vähintä mitä kokoomus voi tehdä on asettaa hänet presidentti ehdokkaaksi.
Mun mielestä on esim.vähän eri asia sanoa sana n**keri telkkarissa esimerkin yhteydessä (ei kutsua ketään sillä nimellä) telkkarissa. Ja kauhee haloo ja möykkä aivan tyhjästä ,täysin asiallisesti keskustelleen tähtitieteiijä Vataojan osaksi.
Kuin vrt. Rydmanin juttu, jossa on paljon erilaisia todistajia ja todisteita vähintäänkin asiattomasta ja vastenmileisestä käytöksestä. Ok, ei ehkäpä täyty rikoksen määritemä, tai on asiat jo vanhentuneet osaksi, mutta ei näitä juttuja kyllä nyt ole ihan tyhjästä repäisty. RIikosasiat tässä yhteydessä on vain yksi osa asiaa, ja poiisi tutkii sen puolen. Mun mielestä on kyllä osoitettu tarpeeksi isolla todistemäärällä, millainen niljake kuitenkin tyyppi on, ei ehkä sitten ihan rikollinen, mutta niljake kuitenkin. Mun mielestä ainakin, ja jokaisella saa olla mielipide kyllä kenestä haluaa. Mun mielestä ihan oikein, että nämä asiat tuli julki, on kuitenkin kyse kansanedustajasta. Miten hän on itseään puolustanut, ei kyllä minua ainakaan yhtään vakuuta.
Eli vihervasemmistolaisten ja wokelaisten temppu onnistui, sinäkin olet nyt sitä mieltä, että hän on syyllinen vaikka juuri syyttömäksi todettu.
-Katso peiliin, olet halpa makkara tasoltasi ajattelijana.
Toivottavsti joku lapsi syyttää sinua sexuaalirikoksesta, vaikkapa joku poika niin että olet kosketellut sopimattomasti ja sinut tuodaan julkisuuteen ja tuomitaan ilamn oikeudenkäyntiä, menetät työsi ja kunniasi.
Vierailija kirjoitti:
Persut ottavat mielellään listoilleen.
En minä ainakaan. Pysyköön siellä missä on. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryydman halusi nuorta lihaa.kaikki muu on lässytystä ja uhriutumista.
Narukädet puolustaa idoliaan.Kuka mies ei haluaisi nuorta lihaa? Ei keski-ikäisiä naisia kukaan halua.
Ne keski_ikäiset on vain parempia nuoret vasta opettelee.
Vierailija kirjoitti:
En ollut ikinä hänestä kuullutkaan, ennen kuin sai vartin kuuluisuutensa.
No se on vain häpeäksi sinulle, jos et yhtään seuraa uutisia!
Keski-ikäiset kaljamahaiset, kaljuuntuneet miehet täällä haaveilee. 😅😂😂🤣😅
KUVITTELETTEKO, ETTÄ TEILLÄ KÄY FLAKSI, KUN KERRAN PÄTKÄLLÄKIN. HEH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut ikinä hänestä kuullutkaan, ennen kuin sai vartin kuuluisuutensa.No se on vain häpeäksi sinulle, jos et yhtään seuraa uutisia!
No kerropas mulle mitä kaikkea WR on tehnyt politiikan saralla? Mitä mieleenpainuvaa ja järkevää?
Ryydmanni on ihan itse soppansa keittänyt. Vanha sanonta sitä saa mitä tilaa pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narukädet puolustaa idoliaan.Kuka mies ei haluaisi nuorta lihaa? Ei keski-ikäisiä naisia kukaan halua.
Voimaantuneet nelikymppiset naiset kuvittelee, että he on miesten päiväunia, vaikka miesten katse on käännetty 25 vuotiaisiin.
Käytetty nainen on kuin käytetty polkupyörä, pyöriä kummatkin mutta toinen vanha ja loppunajettu, silti hankala ja itsepäinen. Kuvittelee olevansa wintagea.
Teillä peräkammarin heeboilla ei ole kokemusta muusta kuin omasta kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet nelikymppiset naiset kuvittelee, että he on miesten päiväunia, vaikka miesten katse on käännetty 25 vuotiaisiin.
Käytetty nainen on kuin käytetty polkupyörä, pyöriä kummatkin mutta toinen vanha ja loppunajettu, silti hankala ja itsepäinen. Kuvittelee olevansa wintagea.
Teillä peräkammarin heeboilla ei ole kokemusta muusta kuin omasta kädestä.
E-he e-he.
Ja jotkut vielä peukuttaa tätä palstalla jo 10 vuotta kiertäneestä lauseesta, osoittaa vaan tasonne henkisiin kykyihinne.
Rotta!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jälleen kerran nähtiin että ei ole rikos jos henkilö on mieltynyt nuorempiin naisiin.
Se että asiaa joku paheksuu, ei oikeuta julkiseen ajojahtiin. Hesari joutuu varmaan hieman taas selittelemään juttujaan.
Rydman-causti muistuttaa hieman tapausta "metsäpeto".
Ei syytteitä. Eikä ilmeisesti mitään rikosta.
Vierailija kirjoitti:
Syyttömyyteen tuskin kukaan uskoo! Napoleon-syndrooma on vakava sairaus!
Ei savua ilman tulta, sanotaan. Se tulee Ryydmannin kohdalla mieleen. Entä, jos sittenkin...?
Haha, nyt kaikki incelit fanittaa Willeä.
Eikö se olekaan h o m o
Mun puolesta saa hyvin olla, mua ei h o m o u s haittaa. Olen vain tosi yllättynyt, että ei ole.