Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa elämässäni mietin, että tulisipa jokin sairaus

Vierailija
16.12.2022 |

Joka voisi tästä maailmasta pian pois. Korot nousevat, sähkö kallista, ruoka kallista ja minulla pienehkö palkka. En näe tästä enää poispääsyä, enkä usko, että Suomea edes enää saadaan jaloilleen ja hyvinvointivaltioksi.

Tyttäreni takia täytyy jaksaa mutta elämänilo mennyt. Ei ole kumppania jakamassa asumiskuluja.Sairaus olisi paras vaihtoehto.

Miten te muut jaksatte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen toivomus, kun hoitoon pääsyn ja sairaanhoidon tila on mitä on. Haluat siis päivystykseen istuskelemaan koko päiväksi - ja seuraavana päivänä sama uudelleen, koska sinua ei ehditty ottaa vastaan?

Vierailija
2/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sairaala laskut on aika kalliita . Ja lääkkeet siihen päälle .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sairaala laskut on aika kalliita . Ja lääkkeet siihen päälle .

Mutta onhan aina mahdollista jättää hoitoa hakematta ja lääkkeitä hommaamatta.

Antaa luonnon tehdä tehtävänsä.

Tosin tyttären on varmaan varsin mukava katsoa vanhempansa hidasta riutumista ja kuihtumista.

Itsesääliin ei ikävä kyllä kuole, joten kyllä sinun pitää nyt aktiivisesti yrittää hankkia jokin sairaus joka vie jos ei hoideta.

Vierailija
4/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kateellinen tuttaville ja perheenjäsenille jotka ovat jo kuolleet. Ei tätä sais sanoa ääneen.

Omasta mielestä maailma meni rikki kun netti tuli. Ihmiset meni sekasi.

Vierailija
5/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein kateellinen tuttaville ja perheenjäsenille jotka ovat jo kuolleet. Ei tätä sais sanoa ääneen.

Omasta mielestä maailma meni rikki kun netti tuli. Ihmiset meni sekasi.

Jatkan vielä että harmittaa ku oon ortorektikko. Pakko syödä terveellisesti ja liikkua. Jatkuu tää kituminen. Onneks sentään poltan ja juon silloin ku jaksan. Minusta ei tuu ikinä tulemaan sänkypotilasta jota käännellään. Teen omat ratkaisuni sitä ennen.

Vierailija
6/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen toivomus, kun hoitoon pääsyn ja sairaanhoidon tila on mitä on. Haluat siis päivystykseen istuskelemaan koko päiväksi - ja seuraavana päivänä sama uudelleen, koska sinua ei ehditty ottaa vastaan?

"tästä maailmasta pian pois" ap tarkoittanee kuolemaan johtavaa sairautta, jota ei hoideta

Vierailija
7/7 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Mutta harva on niin onnekas, että sairaus vie lempeästi ja kertalaakista (esim. sydämen pysähdys unessa). Todennäköisesti olisi kärsimystä, joka tuntuu pitkältä ennen varsinaista kuolemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi