Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Vierailija
13.12.2022 |

https://yle.fi/a/74-20005887

Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.

Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.

Kommentit (362)

Vierailija
321/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mooooonta viestiä aiheesta "uhri kuvittelee".

Ihanaa, että joku on löytänyt sydämen asiansa, vainoharhaisten uhrien rikkinäiset mielet!

Vierailija
322/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ihmiset, jotka uskovat tuohon gang stalkinkiin ovat usein todella pahasti mielenterveyshäiriöisiä. Monilla heillä on psykoosit päällä. Olen lukenut englanninkielistä foorumia asiasta ja siellä ihmiset puhuu ihan samoja asioita (harhoja). Se on jotenkin todella surullista. 

Ei heille järjen puhuminen auta, koska he eivät ymmärrä olevansa sairaita. 

Tämähän sopii sille neropatille, joka päättää judotermein käyttää vastustajan heikkoutta hyödykseen.

Rautalangasta: uhria ei uskota kuitenkaan, alanpa kohdistaa häneen masinoitua joukkovainoamista.

Judo on hauska laji, eikö. Oppii kaikkea kivaa.

P.S. Niin makaa kuin petaa vai miten se meni. Jäät vielä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minulla edes puolet tuollaisen itsetunnosta, joka kuvittelee olevansa niin merkittävä henkilö, että häntä oikein joukolla vainotaan. Mutta ei, itsetuntoni on pohjamudissa enkä keksi yhtään syytä, miksi minua kukaan alkaisi stalkata. En ole lainkaan mielenkiintoinen.

Vierailija
325/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkovaino Lipsanen

Työpaikat työllistävät hakkeritiimin jäseniä...

Mm.

Abloy

Kivra

Granlund

Virium Helsinki

Turun perintätoimisto

Vierailija
326/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minulla edes puolet tuollaisen itsetunnosta, joka kuvittelee olevansa niin merkittävä henkilö, että häntä oikein joukolla vainotaan. Mutta ei, itsetuntoni on pohjamudissa enkä keksi yhtään syytä, miksi minua kukaan alkaisi stalkata. En ole lainkaan mielenkiintoinen.

Oikaisen nyt tämän toistuvan väärän ajattelumallin. Kyse ei ole uhrin ominaisuuksista, vaan sen _stalkkaajan_ persoonallisuushäiriöstä.

Henkilö, joka vainoaa on sairas. Uhri voi olla millainen tahansa, hänellä voi olla hyvä tai huono itsetunto tai hän voi olla mielenkiintoinen tai tylsä kuin mikä.

Ihminen, joka vainoaa, on mieleltään sairas. Uhrin ei tarvitse kyetä selittämään miksi tai mikä ominaisuus itsessä vainoajaa kiinnostaa.

Katse pitäisi kohdistaa ihmiseen, joka vainoaa, ja auttaa häntä.

Vierailija
327/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse kuin olla joku paikallinen kylähullu tai risumies niin kakaroiden vainoaminen on takuuvarmaa.

Vierailija
328/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse kuin olla joku paikallinen kylähullu tai risumies niin kakaroiden vainoaminen on takuuvarmaa.

Vierailija
329/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainoavalle ihmiselle ei tavallinen elämä riitä. Hän tarvitsee jonkin sairaan kiksin, ja hän saa sen huijaamalla mm. virkavaltaa. Tiedän osittain miksi, kyseessä on jokin lapsuuden asia ja kauna poliisia kohtaan. Hän on myös ollut tekemisissä poliisin kanssa myöhemmin aikuisena. Hänen tekemisiään on tutkittu, mistä johtuu kauna. Hän kantaa kaunaa myös minulle, syystä, jota en tässä avaa. Mutta kauna on siis hänen harhainen käsityksenä. En ole tehnyt mitään ansaitakseni tämän, en tunne häntä oikeastaan juurikaan, minulle hän on vain kasvotuttu.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on narsistinen, kaunainen ja kostonhimoinen ihminen, jonka tuttavapiirissä on muutamia samanlaisia ihmisiä, joilla on paljon vapaa-aikaa, vähän moraalia, kunnioitusta ja kiinnostusta elää tavallista elämää. Sattuneesta syystä. Tällä vainoajallani on ainakin kaksi ihmistä apunaan. Ei tarvitse uskoa, mutta näin asia valitettavasti on. Toisen tunnen jossakin määrin itsekin.

Vainojani elää täysin kaksoiselämää, osalle hän on arvostettuna pidetty ihminen. Vähän sama tilanne kun näiden parin julkisuuden miehen kanssa. Kukaan ei olisi uskonut, ennen kuin totuus tuodaan tarpeeksi lähelle ja kiistatta nenän eteen.

En ole mitenkään erityinen enkä usko hetkeäkään, että olisin hänen ainoa uhrinsa.

Vierailija
330/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vuosia sitten täällä joku kertoi joutuneensa joukkovainoamisen uhriksi. Yksi juttu jolla se ilmeni oli että hänen asuntonsa ohi ajoi epäilyttävän usein ambulanssi pillit ulvoen. Selvästi häntä kiusattiin sillä. Ketjussa paljastui millä kadulla asui, joka oli sama kuin oma kotikatuni siihen aikaan. Tiedättekö mikä sijaitsi oman kotitaloni naapuritontilla? Sairaala. Kuulin myös tosi usein ambulansseja, koska olin äitiyslomalla, mutta ei tullut mieleenkään että ne liittyisivät minuun, vaan siihen että asuin sairaalan naapurissa.

Vierailija
331/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun vuosia sitten täällä joku kertoi joutuneensa joukkovainoamisen uhriksi. Yksi juttu jolla se ilmeni oli että hänen asuntonsa ohi ajoi epäilyttävän usein ambulanssi pillit ulvoen. Selvästi häntä kiusattiin sillä. Ketjussa paljastui millä kadulla asui, joka oli sama kuin oma kotikatuni siihen aikaan. Tiedättekö mikä sijaitsi oman kotitaloni naapuritontilla? Sairaala. Kuulin myös tosi usein ambulansseja, koska olin äitiyslomalla, mutta ei tullut mieleenkään että ne liittyisivät minuun, vaan siihen että asuin sairaalan naapurissa.

Ok, no hän siis kuvitteli. Siitäkin huolimatta, että sinulla on yksi kokemus henkiöstä, joka kuvittelee, ei tarkoita sitä, etteikö joukkovainoamista olisi.

Tai etteikö vainoamista olisi. Vainoamista on ollut läpi ihmiskunnan historian, ei se nyt loppujen lopuksi kovin ihmeellistä ole.

Länsimainen ihminen elää täysin kuplassa ja tynnyrissä, jos kuvittelee, että kaikki vainoaminen on kuviteltua.

Vierailija
332/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?

No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.

näille löytyy yleensä ihan joku diagnoosi,kin jotka kuvittelee että cia/fbi/mi6 ja muut vakoilevat heitä lattiarakenteiden kautta..onni heille, kun tällaisiä tuntemuksia saava osuu naapuriksi..aina vähän kauhistuttaa milloin joku "vainottu" päättää karistaa tyypit kannoiltaan tekemällä jotakin radikaalia asuintalossaan, yleensä näitä ääniä kuullaan kerrostaloissa.

Vierailija
333/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva oikeasti vainottu luulee, että vainoaja edustaa mitää vakoiluorganisaatiota tai, että häntä kuunneltaisiin lattiarakenteiden kautta. Vähän tarkoitushakuista mustamaalaamista ja asioiden yksinkertaistamista...Luonnollista näköjään tällä palstalla, ja etenkin aiheessa ja rikoksessa, jossa uhrina on nainen, ja se rikollinen tyypillisesti mies.

No kukin keskustelee sillä tasolla, millä osaa...jos tietolähteenä on Aku Ankka tai korkkarit, niin sillä sitten menee...

Vierailija
334/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus ihmisen, joka tykkäsi kovasti siitä, että sai ajettua omasta mielestään heikot yksilöt kuilun partaalle ja psykoosin rajamaille. Hän ihan selkeästi siis nautti siitä ja sai siitä jotain virtaa itselleen. Se oli sellaista omalle oveluudelle onanointia; vastuuttomasta kiusaamisesta ja valehtelusta nauttimista.

Hänen vakiotemppunsa oli heitellä ilmaan kohteelleen muka viattomia ajatuksia toisten ihmisten mielipiteistä tästä ihmisestä, kuinka hänestä ei pidetä, ketkä ovat häntä vastaa ja mitä toiset ovat tästä mieltä jne. Samalla hän esiintyi uhrin ystävänä ja kärkkyi tältä lisää tietoja, joita voisi käyttää kiusaamiseen.

Pian stooriin lisättiin kierroksia mm. salakuuntelulaitteista, hakkeroinnista sun muusta sellaisessa seurassa, jossa päihteitä (= kovia huumeita, piriporukka kyseessä) käytettiin väärin. Kun hänen manipulointiinsa alkoi tulla uhrilta jonkinlaista vastinetta, panoksia kovennettiin ja hänen hoviinsa kuuluvat alkoivat supattaa porukalla näitä juttuja muka vitsinä, jotta muut saisivat kauhistella, kuinka kauhea/mielenvikainen/skitsofreenikko tms. tämä narsistin varpaille astunut oikein on, eikä hänen juttujaan pidä uskoa. 

En siis ole itse tämä henkilö, vaikka saman tyypin kiusaamaksi jouduinkin myöhemmin. Vähän samalla reseptillä silloinkin mentiin ja mennään yhä. Nyt soppaan on lisätty lapsetkin. 

Vierailija
335/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no hän siis kuvitteli. Siitäkin huolimatta, että sinulla on yksi kokemus henkiöstä, joka kuvittelee, ei tarkoita sitä, etteikö joukkovainoamista olisi.

Tai etteikö vainoamista olisi. Vainoamista on ollut läpi ihmiskunnan historian, ei se nyt loppujen lopuksi kovin ihmeellistä ole.

Länsimainen ihminen elää

En väittänyt etteikö ketään vainottaisi. Kerroin vain yhden esimerkin tilanteesta jossa joku luulee vainoamisen merkiksi ihan tavallista asiaa jonka kokevat monet muutkin.

Vierailija
336/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo ei siis mitenkään voi olla mahdollista ja jos olisi niin johan siitä jo tietäisi aika monikin. Tyo sähköinen juttu menee kyllä ihan yli. Kuka tuollaista järjestäisi ja kenelle? Höpistä. Ihmisillä on ihan liian paljon aikaa ajatella hulluja. 

Vierailija
337/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin joskus ihmisen, joka tykkäsi kovasti siitä, että sai ajettua omasta mielestään heikot yksilöt kuilun partaalle ja psykoosin rajamaille. Hän ihan selkeästi siis nautti siitä ja sai siitä jotain virtaa itselleen. Se oli sellaista omalle oveluudelle onanointia; vastuuttomasta kiusaamisesta ja valehtelusta nauttimista.

Hänen vakiotemppunsa oli heitellä ilmaan kohteelleen muka viattomia ajatuksia toisten ihmisten mielipiteistä tästä ihmisestä, kuinka hänestä ei pidetä, ketkä ovat häntä vastaa ja mitä toiset ovat tästä mieltä jne. Samalla hän esiintyi uhrin ystävänä ja kärkkyi tältä lisää tietoja, joita voisi käyttää kiusaamiseen.

Pian stooriin lisättiin kierroksia mm. salakuuntelulaitteista, hakkeroinnista sun muusta sellaisessa seurassa, jossa päihteitä (= kovia huumeita, piriporukka kyseessä) käytettiin väärin. Kun hänen manipulointiinsa alkoi tulla uhrilta jonkinlaista vastinetta, panoksia kovennettiin ja hänen

Sinä olet itse vainoaja.

Olen kertonut niin laajalle joukolle, kuin voin, ystäviäni sinusta. Nimeä myöten.

On vain ajan kysymys, että jäät kiinni. Myös poliisi tietää sinusta ja jos minulle tai läheisilleni tapahtuu jotakin, jäät heti kiinni.

Vierailija
338/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä läpi, käyttää mielikuvitustaan, mitä seuraa vainoamisesta kiinnijäämisestä.

Onko se lopulta sen arvoista? Koska siinä menettää sitten kaiken: ystävät, uran, arvostuksen, kunnioituksen, perheen.

Vierailija
339/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa asuessa naapurin eläkeläinen väitti että kiusaamme häntä. Kuulemma metelöimme päivisin (olimme töissä) ja ties mitä, kävi oven takana useamman kerran huutamassa ja uhkailemassa. Kerran sitten väitti että olemme juhlineet äänekkäästi monta päivää, paha vaan että olimme ulkomailla koko viikon, todisteena tietysti liput, valokuvat yms, kotonankaan ei varashälyttimet havainneet mitään eikä toisella puolella asuva seinänaapuri. Pian tämän jälkeen "kiusatun" asunto meni myyntiin. En tiedä mitä tapahtui mutta suoraan sanottuna ei kyllä kiinnostakaan. Oltiin jo itse alettu miettiä muuttamista kun oven takana raivoaja pelotti lapsia.

Vierailija
340/362 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian stooriin lisättiin kierroksia mm. salakuuntelulaitteista, hakkeroinnista sun muusta sellaisessa seurassa, jossa päihteitä (= kovia huumeita, piriporukka kyseessä) käytettiin väärin. Kun hänen manipulointiinsa alkoi tulla uhrilta jonkinlaista vastinetta, panoksia kovennettiin ja hänen hoviinsa kuuluvat alkoivat supattaa porukalla näitä juttuja muka vitsinä, jotta muut saisivat kauhistella, kuinka kauhea/mielenvikainen/skitsofreenikko tms. tämä narsistin varpaille astunut oikein on, eikä hänen juttujaan pidä uskoa. 

En siis ole itse tämä henkilö, vaikka saman tyypin kiusaamaksi jouduinkin myöhemmin. Vähän samalla reseptillä silloinkin mentiin ja mennään yhä. Nyt soppaan on lisätty lapsetkin. 

Yliarvioit älykkyytesi. Tyypillinen rikollisen ja sairaan mielen virhe. Kukaan vainotuksi joutunut ei ilmaise ohimennen, kuin kevyenä toetamuksena "nyt soppaan on lisätty lapsetkin".

Et edes hahmota, kuinka sairas tuo lause on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä