Itänaapurin suuri johtaja täyttää pian 74 vuotta
Kommentit (13)
Toivottavasti ei kuitenkaan nukkuessaan , toivon horrorin täyteisiä viimeisiä hetkiä.
Toivottavasti kuolee kuin Stalin, kukaan ei mene katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolee kuin Stalin, kukaan ei mene katsomaan.
Olisi parempi, jos venäläiset itse järjestäisivät asian.
Vaikka länsimaissa toivotaan että Putin unohdetaan, ei unohdeta. Hän jää historiankirjoihin Suurena Johtajana, aivan kuten Stalin. Historiaa ei voi vääristää, se kertoo aina totuuden.
Suuren johtajan kuva julisteena jollakin ja tauluksi kehystettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka länsimaissa toivotaan että Putin unohdetaan, ei unohdeta. Hän jää historiankirjoihin Suurena Johtajana, aivan kuten Stalin. Historiaa ei voi vääristää, se kertoo aina totuuden.
Olen syntynyt 80 luvulla ja tiedän Stalinista vain sen että lihava ruma, huutava ukko oli.
Kuka tuommoista saatanan ruumiillistumaa haluaa seinälleen?
Saa ison lahjan omilta, bunkkeri räjähtää.
Olen varma että stupido tekee onnittelupuhelun.
Vierailija kirjoitti:
Siis Putte haluaisi jäädä historiankirjoihin Suurena Johtajana. Siksi hän aloitti hyökkäyssodan Ukrainaankin. Vaan kun voitto antaa odottaa itseään, Putte jää historiaan Venäjän suuruuden tuhoajana kuten lännessä arvostettu Gorbatshov.
Siitä huolimatta edelleen määrää ja muut alistuu ja tuon seuraaja sitten aikanaan, kuka tulee olemaankaan, tulee olemaan samanlainen. Samanlainen kuin tuo, samanlainen kuin edeltäjänsä. Rajanaapuri ja sen kanssa pitää tulla toimeen huolimatta siitä, mitä turvallisesti valtameren takana oleva nykyinen isäntämaamme sanoo. Voi voi sentään.
Ikämies jo. Kohta kalma koittaa.