Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Vierailija
13.12.2022 |

https://yle.fi/a/74-20005887

Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.

Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.

Kommentit (362)

Vierailija
21/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te näitä stalkkaajia kun on niin kiimaisella tavalla pyrittävä mitätöimään toisten kokemukset ja syyttää harhaiseksi?

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Eli kaikki jotka ovat kanssasi eri mieltä ovat stalkkaajia?

Kyllähän tuollaisen logiikan avulla saa koko maailman vainoamaan itseäsi. Ehkä tuossa se syyllinen löytyikin. Jos sinä sanot jotain ja toinen on eri mieltä, niin silloin kyseessä on vainoaja.

Jos käyttäydyt huonosti ja ihmiset puhuvat siitä netissä, he ovat vainoajia. 

Nyt kyllä vedit jotain aivan outoja johtopäätöksiä. Puhuinko jotain eri mieltä olemisesta? Olenko sanonut että minua vainottaisiin? Olenko käyttäytynyt huonosti? Kenen mittapuun mukaan?

Vierailija
22/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te näitä stalkkaajia kun on niin kiimaisella tavalla pyrittävä mitätöimään toisten kokemukset ja syyttää harhaiseksi?

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Eli kaikki jotka ovat kanssasi eri mieltä ovat stalkkaajia?

Kyllähän tuollaisen logiikan avulla saa koko maailman vainoamaan itseäsi. Ehkä tuossa se syyllinen löytyikin. Jos sinä sanot jotain ja toinen on eri mieltä, niin silloin kyseessä on vainoaja.

Jos käyttäydyt huonosti ja ihmiset puhuvat siitä netissä, he ovat vainoajia. 

Mutta on se hyvä kysymys, että miksi joukkovainoamisen uhreiksi itseään sanovat lytätään niin voimakkaasti. Kyllä tätä asiaa pitäisi tutkia ihan kunnolla, kun YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimistokin tunnustaa jo ilmiön.

Koska jokainen normaali  ulkopuolinen näkee että he ovat sairaita ja tarvitsevat apua. Ei heitä auta se että menee heidän leikkiinsä mukaan.

Suomen kaltaisessa valtiossa ketään tavallista ihmistä ei joukkovainota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lätistä syistä kun niitä ei kaikki mukana olijat edes tiedä. Heille kerrotaan vääriä syitä. Esim. monesti on jotain uhriin liittyviä salaisuuksia joita peitellään, jotka olisivat haitallisia esim. jopa korkeassa asemassa oleville.. Sitä suurempi hässäkkä, mitä enemmän peiteltävää.

Metodit on hyvin tiedossa ja niitä monia myös käytetään. Rikollista, inhottavaa, uskomatonta.

Oikeasti nämä reppanat eivät tiedä mitään oikeita salaisuuksia. Toimittajat paljastavat jatkuvasti päättäjille kiusallisia asioita eikä heitä vainota.

Vierailija
24/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensi kertaa isossa ostoskeskuksessa ja siellä oli iso valotaulu jota menin uteliaana  katsomaan ja kuinkas ollakaan, siinä oli iso punainen piste jossa luki olet tässä! Tiesivät tarkkaan sijaintini, vaikka se oli todella suuri ostoskeskus.

Vierailija
25/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei poliisilla riitä resursseja oikeisiin rikoksiin kun kyttäävät viattomia ihmisiä pitkin poikin Suomea :) Tähänkö ne verovarat menee? Olen järkkyttynyt.

Vierailija
26/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole. 

Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi. 

Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään. 

Vierailija
27/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole. 

Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi. 

Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään. 

Siis tunnetko ap:n henkilökohtaisesti, irl???

Vierailija
28/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha lätistä syistä kun niitä ei kaikki mukana olijat edes tiedä. Heille kerrotaan vääriä syitä. Esim. monesti on jotain uhriin liittyviä salaisuuksia joita peitellään, jotka olisivat haitallisia esim. jopa korkeassa asemassa oleville.. Sitä suurempi hässäkkä, mitä enemmän peiteltävää.

Metodit on hyvin tiedossa ja niitä monia myös käytetään. Rikollista, inhottavaa, uskomatonta.

Oikeasti nämä reppanat eivät tiedä mitään oikeita salaisuuksia. Toimittajat paljastavat jatkuvasti päättäjille kiusallisia asioita eikä heitä vainota.

Karpoa ainakin vainottiin usein ja monenkin viranomaisen ja poliitikon taholta.

Vierailija
29/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt potilaat on nykyään kotona ja kaduilla

Ei ne oo sairaaloissa vaan avohoidossa. ( avohoidotta)

Vierailija
30/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuulemiani juttuja vainotuksi itsensä kokevalta: "puhelinta salakuunnellaan, kuuluu sellainen naks ja silloin aletaan äänittämään", "naapuri vakoilee minua ilmastointikanavan kautta, kuulen sellaista kolinaa", "pistorasioista levitetään yöllä jotain kaasua makuuhuoneeseeni", "minua seurataan kävellessäni kadulla, ottavat koiran mukaan, jotta näyttäisi siltä, että sitä koiraa ulkoilutetaan", "saan koodattuja viestejä muun muassa lukiessani yhtä blogia, siihen tekstiin on upotettu uhkauksia, huomaan ne, kun poimin tietyt kirjaimet tekstistä ja niistä muodostuu sanoja", "asunnossani käy usein joku sillä välin, kun käyn kaupassa, valot ovat esimerkiksi päällä, vaikka taatusti sammutin ne lähtiessäni tai pöydällä on juomalasi vaikka en sitä siihen jättänyt", "polkupyöräni renkaat ovat usein tyhjät".

Erittäin vakuuttavia havaintoja vainoamisesta ja vakoilusta. Kertojana 58-vuotias eläkeläisnainen, joka halusi tietää, voiko palkata yksityisetsivän selvittämään näitä outoja tapahtumia ja tutkimaan myös sitä, että kävikö miehensä vieraissa, vaikka väitti vain poikenneensa R-kioskilla, koska kyllä sitä 15 minuutissa monenlaista ehtii.

En tietenkään kiistä, etteikö sellaista ilmiötä kuin joukkovainoaminen ole, mutta sairaat houreet erottaa kyllä.

Vierailija
31/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotiin voi kamerat hankkia

Luultavammin kuitenkin kännysi sua vakoilee

Vierailija
32/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Minulla on aika paljonkin kavereita.

- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.

- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia. 

- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.

Oletko Panu vai Late ?

En kumpikaan. Tiedän ne, mutten tunne henkilökohtaisesti.

Vierailija
33/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet teinit ja lapset kokee joukko ainoa nykyään. Kuvataan salaa sinappi videoita, levitellään juoruja suljetuissa Whatsapp ryhmissä, mobilispidaan muita nuoria pilkkaa maan ja syrjitään livenä. Meinasitteko laittaa, vastuulliset AV mammat, nuokin nuoret suljetulle ja psykoosilääkitykseen?

Ei ihmekään että "nuorten pahoinvointi on lisääntynyt". Kyllähän se lisääntyy, kun ei voi edes kertoa mitä nykylasten elämässä tapahtuu, kun mamma ja kuraattori ei osaa puhua digiä.

Vierailija
34/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten aletaan vetää salaliittoteoriapohjaista youtube-showta, kirjoittamaan blogia ja levittämään disinformaatiota somessa ja saadaan jokunen tykkäys, ja siitä innostuneena lisätään kierroksia.

Vierailija
35/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten aletaan vetää salaliittoteoriapohjaista youtube-showta, kirjoittamaan blogia ja levittämään disinformaatiota somessa ja saadaan jokunen tykkäys, ja siitä innostuneena lisätään kierroksia.

Kenestä puhut ja oletko yksi sen henkilön vainoajista?

Vierailija
36/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä gang stalkingia? Sopivat jos ei koko kaupungin mutta kaupungin osan kanssa, milloin kuljetaan mun talon ohi, naapurit salakuuntelee ja levittää juorisivustolle asioita mitä sanon, sopivat keskenään taloyhtiön kanssa että laittaavat muovi -ja kartonkiroskansa muovipusseihin, jotta tunnistetaan mitkä on minun roskia. (Minä en siis laita muovipusseihin mutta oon kiinnittänyt huomiota että muiden roskat on nykyään pakattu muovipusseihin oli sitten kyse muovi tai kartonkiroskista. Jos olen tupakalla niin tullaan tekoyskimään kovaan ääneen toisille parvekkeille ( Tiedän varmasti että on tekoyskintää koska se kuulostaa täysin yliteatraaliselta se yskiminen) tiedän siis että nämä tapahtumat on totta, mutta voiko kutsua gang stalkingiksi jos kyse ei ole poliisitoiminnasta vaan ihmisten yrityksestä satuttaa minua ja siitä että he yksinkertaisesti saavat iloa juoruilusta mun kustannuksella.

Vierailija
37/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on sairas ja kuvittelee, että autot käynnistyvät kun hän ajaa ohitse, niin ei se tarkoita ettäkö näin olisi. Kyse on siitä, että ihminen saattaa esimerkiksi ajaa tiettyjen alueiden ohitse juuri niinä aikoina, kun ihmiset ovat lähdössä kauppaan, kouluun tai muualle ja sairas ihminen kiinnittää ainoastaan silloin huomiota noihin autoihin, kun ne käynnistyvät hänen ajaessa ohitse. Jos me näkisimme videokamerakuvaa tämän henkilön ajamassa autoa varmasti emme näkisi mitään epänormaalia tallenteella. 

Siis te harhaiset. Ostakaa bodykamera ja alkakaa kuvaamaan? Sillähän se totuus tulisi ilmi mutta totuus on, ettei niistä tallenteista löydy mitään. Sitten alkaa se samainen "he tiesivät, että teen tätä ja siksi ja siksi..." 

Voi kumpa ymmärtäisitte, että olette sairaita. 

Minulla on ollutkin käytössä joskus piilokamera ja niille tallentui joskus hyvinkin epäilyttävää toimintaa. Mutta vainoamisen organisoijat tulevat varovaisemmiksi, kun kohdehenkilö alkaa kuvata tapahtumia ympärillään. Ja jotkut tietyt vainoamiseen liittyvät toiminnat vähenivät ja melkeinpä loppuivat, kun laitoin niistä kuvamateriaalia nettiin.

Mä katsoin joskus jotain aaveiden metsästäjät -tv-sarjaa. Siinä ne jätti kameran kuvaamaan jonnekin hylättyyn mielisairaalaan yöllä ja sitten ihmeteltiin kameraan jääneitä kolahduksia. Se oli jännää tasan niin kauan kunnes tajusi, että omassakin kämpässä kuuluu päivittäin jotain outoja napsahduksia ja pamauksia, joille ei ole mitään selvää lähdettä. Enkä mä usko, että tässä meidän parikymmentä vuotta vanhassa kerrostalokämpässä on mitään aaveita, jotka haluaa kolistelemalla kertoa mulle niiden kamalasta kohtalosta tässä asunnossa.

Sama se on noissa sun kuvaamissa videoissa. Et kertonut  mitä epäilyttävää toimintaa siellä näkyi, mutta jos ajatellaan, että siinä joku vaikka käveli sua kohden kadulla ja yhtäkkiä se kääntyi 180 astetta ja lähti pois. Sä ajattelet, että se huomasi sun kuvaavan ja joutui keskeyttämään tehtävänsä ja se tyyppi ajatteli, että hitto, känny jäi kotiin ja pitää käydä hakemassa se.

En kiellä, etteikö aaveita tai joukkovainoamista nykypäivän Suomessa voisi olla olemassa, mutta oudot sattumat/mielenterveyshäiriö ovat noin miljoona kertaa todennäköisempi syy noille jutuille.

Olen julkaissut videoita, joissa näkyy esim., että poliisiauto ihan selvästi kyttää minua sivutiellä ja lähtee ajamaan perään heti, kun ajan sen ohi pyörällä. Mutta sitten kiistäjä sanoo ylimalkaisesti: eihän se nyt sinua varten siellä ollut, kaikkihan sitä näkee poliisiautoja. Mitä jos se olikin juuri nimenomaan kyttäämässä minua siellä tarkoituksella? Miksi se on mahdoton ajatus? 

Tuollaisia tapauksia on sattunut minulle aivan liikaa, jotta kyse voisi olla vain sattumasta, kuten tuolla kirjoitin:

https://indietarget.blogspot.com/2020/02/kiistajan-logiikkaa-poliisiaut…

Luuletko oikeasti, että poliisien työaikaa ja resursseja tuhlattaisiin sinun vainoamiseesi? Siinä ei vain kerta kaikkiaan ole mitään järkeä. Poliiseilla on jatkuvasti tuhat kertaa tärkeämpää tekemistä. Sinä et ole mikään niin merkittävä toisinajattelija, että ketään kiinnostaa menemisesi ja tulemisesi. Vaikka kuinka olisit aktivisti, ei poliisilla ole aikaa sinua kytätä, ellet nyt suunnittele jotain väkivaltaista iskua jonnekin tms. Silloin ehkä voisin jotenkin uskoa, että olisi joku pieni mahdollisuus, että poliisit kyttäävät juuri sinua, mutta toisaalta silloin tähän olisi myös ihan validi syy.

Vierailija
38/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nää on erikoispersoonia ja huomattavan tärkeitä ihmisiä omassa elämässään

Tuota on minultakin kysytty usein ivallisesti, että miksi minä olisin niin tärkeä henkilö, että minua vainottaisiin. En tärkeydestä tiedä, mutta tuolla pohdiskelen syitä, miksi minut on valittu yhdeksi kohteeksi:

https://indietarget.blogspot.com/2017/12/organisoitu-vainoaminen.html

Luettelet tuolla asioita, jotka ovat tapahtuneet useimmille meistä, minulle esimerkiksi on tapahtunut melkein prikulleen samat asiat kuin sinulle ja poliisin osalta pahempikin väärinkäsitys. Silti minä en pidä noita mitenkään erikoisena tai itseäni järjestelmällisen vainoamisen kohteena. Mikä se ero meidän välillämme on, jos sinä olet mielestäsi ihan terve?

Vierailija
39/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on sairas ja kuvittelee, että autot käynnistyvät kun hän ajaa ohitse, niin ei se tarkoita ettäkö näin olisi. Kyse on siitä, että ihminen saattaa esimerkiksi ajaa tiettyjen alueiden ohitse juuri niinä aikoina, kun ihmiset ovat lähdössä kauppaan, kouluun tai muualle ja sairas ihminen kiinnittää ainoastaan silloin huomiota noihin autoihin, kun ne käynnistyvät hänen ajaessa ohitse. Jos me näkisimme videokamerakuvaa tämän henkilön ajamassa autoa varmasti emme näkisi mitään epänormaalia tallenteella. 

Siis te harhaiset. Ostakaa bodykamera ja alkakaa kuvaamaan? Sillähän se totuus tulisi ilmi mutta totuus on, ettei niistä tallenteista löydy mitään. Sitten alkaa se samainen "he tiesivät, että teen tätä ja siksi ja siksi..." 

Voi kumpa ymmärtäisitte, että olette sairaita. 

Minulla on ollutkin käytössä joskus piilokamera ja niille tallentui joskus hyvinkin epäilyttävää toimintaa. Mutta vainoamisen organisoijat tulevat varovaisemmiksi, kun kohdehenkilö alkaa kuvata tapahtumia ympärillään. Ja jotkut tietyt vainoamiseen liittyvät toiminnat vähenivät ja melkeinpä loppuivat, kun laitoin niistä kuvamateriaalia nettiin.

Mä katsoin joskus jotain aaveiden metsästäjät -tv-sarjaa. Siinä ne jätti kameran kuvaamaan jonnekin hylättyyn mielisairaalaan yöllä ja sitten ihmeteltiin kameraan jääneitä kolahduksia. Se oli jännää tasan niin kauan kunnes tajusi, että omassakin kämpässä kuuluu päivittäin jotain outoja napsahduksia ja pamauksia, joille ei ole mitään selvää lähdettä. Enkä mä usko, että tässä meidän parikymmentä vuotta vanhassa kerrostalokämpässä on mitään aaveita, jotka haluaa kolistelemalla kertoa mulle niiden kamalasta kohtalosta tässä asunnossa.

Sama se on noissa sun kuvaamissa videoissa. Et kertonut  mitä epäilyttävää toimintaa siellä näkyi, mutta jos ajatellaan, että siinä joku vaikka käveli sua kohden kadulla ja yhtäkkiä se kääntyi 180 astetta ja lähti pois. Sä ajattelet, että se huomasi sun kuvaavan ja joutui keskeyttämään tehtävänsä ja se tyyppi ajatteli, että hitto, känny jäi kotiin ja pitää käydä hakemassa se.

En kiellä, etteikö aaveita tai joukkovainoamista nykypäivän Suomessa voisi olla olemassa, mutta oudot sattumat/mielenterveyshäiriö ovat noin miljoona kertaa todennäköisempi syy noille jutuille.

Olen julkaissut videoita, joissa näkyy esim., että poliisiauto ihan selvästi kyttää minua sivutiellä ja lähtee ajamaan perään heti, kun ajan sen ohi pyörällä. Mutta sitten kiistäjä sanoo ylimalkaisesti: eihän se nyt sinua varten siellä ollut, kaikkihan sitä näkee poliisiautoja. Mitä jos se olikin juuri nimenomaan kyttäämässä minua siellä tarkoituksella? Miksi se on mahdoton ajatus? 

Tuollaisia tapauksia on sattunut minulle aivan liikaa, jotta kyse voisi olla vain sattumasta, kuten tuolla kirjoitin:

https://indietarget.blogspot.com/2020/02/kiistajan-logiikkaa-poliisiaut…

Koska poliisia ei kiinnosta tippakaan sinä ja sinun ajatuksesi.

Jep, poliisilla on hädin tuskin resursseja hoitaa oikeita työtehtäviään, joten ei niillä ole aikaa ruveta vainoamishommiin jonkun nobodyn vuoksi. Ylipäänsäkin ihmiset ovat jopa hämmentävän epäkiinnostuneita muiden tekemisistä, koska omassa elämässä on ihan tarpeeksi miettimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi