Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?

Vierailija
13.12.2022 |

Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.

Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.

Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.

Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.

Kommentit (579)

Vierailija
421/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla luku on samaa luokkaa. En koe että olisin mitenkään erityisen paljoa seksiä harrastanut. Hyviä kokemuksia ollut enimmäkseen.

Ei ole yhtään liikaa. Sopiva on jokaiselle se minkä itse sopivaksi tuntee.

Vierailija
422/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla luku on samaa luokkaa. En koe että olisin mitenkään erityisen paljoa seksiä harrastanut. Hyviä kokemuksia ollut enimmäkseen.

Kunhan kertoo kumppanimäärän rehellisesti uudelle kumppanille, jotta hän saa itse päättää onko se ok vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Vierailija
424/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kertoo kumppanimäärän rehellisesti uudelle kumppanille, jotta hän saa itse päättää onko se ok vai ei.

Niin, ehkäpä se uusi kumppani osaa itse kertoa, mikä hänelle on suhteessa tärkeää.

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, ja pitäisin vähän outona, jos joku alkaisi papattaa jotain lukuja.

Eipä sillä, pitkässä suhteessa olen.

Vierailija
425/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Jos menee 50-vuotiaana naimisiin niin kyllä se vaimo rumempi on kuin edelliset nuoremmat naisystävät.

Vierailija
426/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkäpä se uusi kumppani osaa itse kertoa, mikä hänelle on suhteessa tärkeää.

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, ja pitäisin vähän outona, jos joku alkaisi papattaa jotain lukuja.

Ei tietenkään se sinua haittaa, koska olet jakorasia, mutta kaikki ei ole.

Vierailija
427/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho ilmoittaa kuvotuksen tunteella missä se raja menee. Turha asiaa on järkeistää. Mieti kumppania/ kumppaniehdokasta, jolla kumppanina ollut samaa sukupuolta olevia/ serkkuja tai muita sukulaisia/ tietyn etnisyyden omaavia / seksistä maksavia seksikumppaneita. Luulen, että joku tai useampi noista aiheuttaa jotain puistatusta, varmaan useimmilla ainakin ajatus seksityöläisyydestä. Kaikkia noita voi lähestyä järkeistämällä tai pohtimalla arvokysymyksenä, mutta mitäpä sillä on käytännössä merkitystä, kun keho kertoo primitiivisellä tavalla kannattaako kys ihmisen kanssa mennä sänkyyn saatika muodostaa parisuhdetta. Monella se puistatus ja kuvotus tulee seksikumppaneiden määrästä ja asia on vain niin.

Ai, keho ilmoittaa, että olet homofobi tai rasisti? Kerrohan kumppanillekin, niin hän ymmärtää jatkaa matkaa.

Mä veikkaan, että useimmat parit ovat nämä asiat jutelleet pitkissä parisuhteissa tai toisen rajat on tiedossa vaikka ei niin oltaisi asiaa käyty läpi erikseen. Uskoisin, että pitkissä parisuhteissa saattaa olla myös aika samat kummallakin kumppanilla. Mikä on siis pelkästään hyvä juttu, kun parisuhteessa on kyse yhteensopivuudesta.

Vierailija
428/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen unelma, että miehen edelliset on olleet kauniimpia. Lohdutukseksi voit saada sitten seksitaudin. Ja mies voi vielä sanoa, että muut naiset, ne edelliset oli parempia seksissä kuin nykyinen.

Varmaan kiva suhde.

Vierailija
429/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, enpä tiennyt, että suomalaisten joukossa on näin vanhoillista sakkia :D

Vai että 50 seksikumppania elämän aikana liikaa, muahahaha. Paistaa elämänkokemuksen puute näistä ihmisten viesteistä.

Vierailija
430/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kertonut jos on kysytty. Miksipä en kertoisi. Ei ole tapanani valehdella. Yleensä ihmisiä ei kauheana tuollaiset kiinnosta.

Vierailija
431/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho ilmoittaa kuvotuksen tunteella missä se raja menee. Turha asiaa on järkeistää. Mieti kumppania/ kumppaniehdokasta, jolla kumppanina ollut samaa sukupuolta olevia/ serkkuja tai muita sukulaisia/ tietyn etnisyyden omaavia / seksistä maksavia seksikumppaneita. Luulen, että joku tai useampi noista aiheuttaa jotain puistatusta, varmaan useimmilla ainakin ajatus seksityöläisyydestä. Kaikkia noita voi lähestyä järkeistämällä tai pohtimalla arvokysymyksenä, mutta mitäpä sillä on käytännössä merkitystä, kun keho kertoo primitiivisellä tavalla kannattaako kys ihmisen kanssa mennä sänkyyn saatika muodostaa parisuhdetta. Monella se puistatus ja kuvotus tulee seksikumppaneiden määrästä ja asia on vain niin.

Ai, keho ilmoittaa, että olet homofobi tai rasisti? Kerrohan kumppanillekin, niin hän ymmärtää jatkaa matkaa.

Luettelin listan esimerkkejä. Mua kuvottaa seksityöläisyys, sukulaiset esim juurikin serkku ja myös tämä määräkysymys. Eli eri etnisyyttä tai sukupuolta olevat ex-kumppanit olisi ihan ok mun puolisoehdokkaalla, mutta mielellään parisuhde, ei irtoseksiä.

No aika kivoja ehdotuksia siitä, mikä on hyvä kuvotuksen aihe. Eiköhän ne ihan omia ennakkoluuloja kuitenkin heijastele. Toivottavasti en tunne sinua oikeassa elämässä.

T. Seksuaalivähemmistössä

Sulleko ei siis tule mieleen mitään asiaa, joka sun kumppanin seksihistoriassa olisi liikaa?

Vierailija
432/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kertonut jos on kysytty. Miksipä en kertoisi. Ei ole tapanani valehdella. Yleensä ihmisiä ei kauheana tuollaiset kiinnosta.

Ei jakorasioita kiinnostakaan muiden kumppanimäärät ja seksitaudit on jo.

Vierailija
433/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, enpä tiennyt, että suomalaisten joukossa on näin vanhoillista sakkia :D

Vai että 50 seksikumppania elämän aikana liikaa, muahahaha. Paistaa elämänkokemuksen puute näistä ihmisten viesteistä.

Kyllä noiden naisten miesten nimiä tiedossa on ja tiedetään välttää.

Enkä alkaisi äitipuoleksi lapselle, jonka kanssa olin samalla luokalla.

Vierailija
434/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit väärälle. Minä se jolla viitisenkymmentä. En näe seksin harrastamista mitenkään jakamisena, se on molemminpuoleista toimintaa, ja mukavaa sellaista. Yhdessä otetaan ja annetaan, aivan tasa-arvoisina.

Enpä edes ajatellut että joku vielä nykypäivänä ajattelisi että seksistä pitävä nainen on joku jakorasia. 😅

Mielenkiintoista nähdä että ihmisiä näköjään on todella moneen junaan.

Vierailija
435/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit väärälle. Minä se jolla viitisenkymmentä. En näe seksin harrastamista mitenkään jakamisena, se on molemminpuoleista toimintaa, ja mukavaa sellaista. Yhdessä otetaan ja annetaan, aivan tasa-arvoisina.

Enpä edes ajatellut että joku vielä nykypäivänä ajattelisi että seksistä pitävä nainen on joku jakorasia. 😅

Mielenkiintoista nähdä että ihmisiä näköjään on todella moneen junaan.

No, jakorasia olet eikä siitä mihinkään pääse. Mutta ehkä joku naistenmies voi ottaa sut, hän voi sitten riitatilanteessa sanoa, että Helena oli parempi ottamaan suihin kuin sinä.

Vierailija
436/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viddu kirjottelee saunaillassa jotain listoja. Mee hoitoon

Vierailija
437/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viddu kirjottelee saunaillassa jotain listoja. Mee hoitoon

Kirjoittaako he myös kenellä oli parhain vartalo ja oli tiukin. Nykyinen ei....

Vierailija
438/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tuollainen määrä. Vai onko se niitä saunaillan mieskavereitaan vetänyt?

Vierailija
439/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein mäkin joskus inventaariolistan, perusjuttuja.

Inventaariolistan? Siis mistä syystä tällainen tehdään?

No miksi ihminen ylipäätään muistelee elämäänsä?

Jos on saanut HIV:n ja haluaa ilmoittaa siitä muille? ja tekee kuolemaa? 

En minä tiedä miksi muuten toi lista tehtäisiin

No ihan suomalainen perinne että polttareissa heitetään hyvästi eksille. Eihän siellä tosi kaikkien nimiä tarvitse huutaa vaan ainoastaan ne isoimmat jutut. Jottei vanha suola alkaisi janottaa. 

Vierailija
440/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluaisi miestä jolla on ollut yli 50 seksikumppania ennen minua. En usko että minulla olisi kovinkaan paljon yhteistä noin "vauhdikkaan" tyypin kanssa, kun itse haluan harrastaa seksiä vain silloin kun olen vakavassa parisuhteessa.

En siis millään tavalla tuomitse ihmistä jolla on tuollaisia seksikumppanimääriä. En vain halua sellaista ihmistä avo/aviomiehekseni, siinä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän