Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?

Vierailija
13.12.2022 |

Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.

Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.

Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.

Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.

Kommentit (579)

Vierailija
461/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, enpä tiennyt, että suomalaisten joukossa on näin vanhoillista sakkia :D

Vai että 50 seksikumppania elämän aikana liikaa, muahahaha. Paistaa elämänkokemuksen puute näistä ihmisten viesteistä.

Mun elämä koostuu ihan toisenlaisista kokemuksista. Hyvä ja miellyttävä elämä. 

Vierailija
462/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sekoitetaan ihmisen tuomitseminen ja kumppaniksi valitseminen. Kumppaniksi valitaan yksi ihmisjoukosta tietoisesti ja tarkasti useimmiten yrityksenä muodostaa loppuelämän parisuhde. Siihen ei oikein riitä, että kumppani ei edusta jotain sellaista, mikä on tuomittavaa. Ei se ole tuomitsemista, että ei riitä kumppaniksi saakka.

Osa ei halua kumppaniksi ihmistä, jolla on ollut paljon seksiä muiden kanssa. Koita hyväksyä se.

Se on tietysti sääli, jos haluaisi tuon ihmisen loppuelämän kumppaniksi.

Mutta jos harrastaa seksiä monen kanssa niin aikuinsena pitää kantaa vastuu ja hyväksyä se tosiasia ettei sen takia kelpaa jollekin itselle tärkeälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Aiheesta poiketen niin eikai kenenkään mielestä viivapimppi ole kiihottava, kaunis tms?

Isoja häppäreitä käydään leikkauttamassa.

Kyllä juu. Mari 45 v, avioliitossa 18 vuotta, kaksi lasta, asiakaspäällikkö. Käy leikkauttamassa häpyhuulensa, että ne näyttäisivät paremmilta. Sitten heräsit ja menit jääkaapille.  

Vierailija
464/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattava ajatus että olisi ollut 50 täysin vieraan ihmisen kanssa sisäkkäin, ilman minkäänlaista henkistä intiimiä suhdetta. Minä en halua vieraita ihmisiä edes kätellä, vaikka sitä ikävä kyllä taas joskus joutuu tekemään. 

Ei, en oikein osaa edes kuvitella, miten voisi uudestaan ja uudestaan harrastaa seksiä kuin jotain urheilulajia.

Vierailija
465/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaillassa kikattaen porukassa rustattu nimilistaa vanhoista panoista miesten kesken? Juu, kyllä tuo ääliömäistä on. Hävettäisi ja inhottaisi jos olisin vaimosi. Onneksi en ole, mutta säälittää vaimosi.

Vierailija
466/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sekoitetaan ihmisen tuomitseminen ja kumppaniksi valitseminen. Kumppaniksi valitaan yksi ihmisjoukosta tietoisesti ja tarkasti useimmiten yrityksenä muodostaa loppuelämän parisuhde. Siihen ei oikein riitä, että kumppani ei edusta jotain sellaista, mikä on tuomittavaa. Ei se ole tuomitsemista, että ei riitä kumppaniksi saakka.

Osa ei halua kumppaniksi ihmistä, jolla on ollut paljon seksiä muiden kanssa. Koita hyväksyä se.

Ja osa taas pitää h*orittelua ja kyläpYörittelyä melko vastenmielisenä. Koeta hyväksyä se.

Vierailija
467/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Aiheesta poiketen niin eikai kenenkään mielestä viivapimppi ole kiihottava, kaunis tms?

Kyllä juu. Mari 45 v, avioliitossa 18 vuotta, kaksi lasta, asiakaspäällikkö. Käy leikkauttamassa häpyhuulensa, että ne näyttäisivät paremmilta. Sitten heräsit ja menit jääkaapille.  

Kannattaisi varmaan lukea lehtiä ja häppärit ei kyllä suurene, kun saa lapsen. Isoja häppäreitä on jo 18-vuotiailla.

Vierailija
468/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on sellainen luku, että multa saisit pakit ehdottomasti. Olisit muuten millainen vaan.

Vierailija
469/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistattava ajatus että olisi ollut 50 täysin vieraan ihmisen kanssa sisäkkäin, ilman minkäänlaista henkistä intiimiä suhdetta. Minä en halua vieraita ihmisiä edes kätellä, vaikka sitä ikävä kyllä taas joskus joutuu tekemään. 

Ei, en oikein osaa edes kuvitella, miten voisi uudestaan ja uudestaan harrastaa seksiä kuin jotain urheilulajia.

Noh, noh, kukaan ei ole väittänyt, että partnerit ovat olleet täysin vieraita, ja intiimiä yhteyttäkin on löytynyt.

Vai ehkä puistatukset kuuluvat iltarunkkurutiiniisi? Sitä en halua millään muotoa häiritä. Paheksu siis vain, jos se sinua kiihottaa.

Vierailija
470/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa ja se on mennyttä aikaa.

Mulla on yli 40. Miehellä on n.100.

Mutta teillehän tuo passaa, kun olette molemmat nätisti sanottuna samaa sorttia.

Vierailija
471/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan lukea lehtiä ja häppärit ei kyllä suurene, kun saa lapsen. Isoja häppäreitä on jo 18-vuotiailla.

Väännetään nyt sitten rautalangasta. Keskivertoa suomalaista naista ei huvita käydä leikkauttamassa häpyhuuliaan. Jos joku 0,03 promillea näin tekee niin kivat heille. Varmaan työskentelevät alalla tai muuten esittelevät itseään henkilöille, joille on tärkeää se, että naisella on pienet häpyhuulet. 

Kyllä on taas mennyt elämä ja seksin harrastaminen vaikeaksi. 

Vierailija
472/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osa taas pitää h*orittelua ja kyläpYörittelyä melko vastenmielisenä. Koeta hyväksyä se.

Itsepä tuollaiset nimitykset itsellesi kirjoitit.

Niin, et voi harrastaa seksiä monen kanssa ja olla samalla se kunnollinen vaimoehdokas.

Vierailija
473/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no 50 nyt ei ole mitään, toki riippuu iästä.. Mä olen 60 nainen ja menekkiä oli viikonloppuisin ja viikollakin, aina eri tyyppi ja lyhyitä suhteita, no oli pidempiäkin mutta kun en vakavaa etsinyt niin pidin vaan hauskaa, yli 200 on käyty läpi.. Ja tosiaankaan nimiä en muista, muutakun harvojen tyyppien nimet.. Nyt olen rauhoittunut.. Vihdoin ja viimein, nautin kotielämästä, mökillä viihdyn pohjoisessa, ja ei, miestä enkä lapsia en ole riesakseni ottanut, koiratkin on narttuja..

Vierailija
474/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt sitten rautalangasta. Keskivertoa suomalaista naista ei huvita käydä leikkauttamassa häpyhuuliaan. Jos joku 0,03 promillea näin tekee niin kivat heille. Varmaan työskentelevät alalla tai muuten esittelevät itseään henkilöille, joille on tärkeää se, että naisella on pienet häpyhuulet. 

Miehet tykkäävät viivapimpistä, niitä on noissa tietyissä elokuvissakin.

Vierailija
475/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se liikaa tai ei, niin se joka tapauksessa on sun seksikumppaniesi määrä ja sen kanssa sun on elettävä, että joillekin ja esim omalle kumppanillesi tuo on liikaa jotta voisi sinua ajatella elämänkumppaniksi.

Olisi kantsinut kertoa tuokin "data" itsestä jo heti alkuunsa tai sitten miettiä aikanaan korvaako määrä laadun.

Nyt on kuitenkin nyt ja panojasi et panemattomiksi saa eli ensi kerralla sitten rehellisesti ja avoimesti alusta asti.

Vierailija
476/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖööööö.... Naisillahan tuo luku tulee täyteen jo ennen kuin täyttää 20v. Eli mikä ongelma?

Oon 31v nainen ja mun luku on 2? Eli älkää nyt jauhako ulostetta.

Olen 73 v. ja luku 2, vaikka olin nuori villeillä 60-70 luvuilla.

Eli yksi kokemus aviomieheni lisäksi.

Vierailija
477/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on ihan vain mun käyttämä sanonta, mutta tarkoitin että kun tyypit jotka ovat olleet "5 - 8 henkilön " kanssa voivat kritisoida muita.  Olen ammattini puolesta nähnyt niin paljon valehtelevia ihmisiä - naisia ja miehiä. Itse arvostelen millainen ihminen on nykyään ja onko hän pahoillaan miten hän on kohdellut muita. Nainen tai mies joka on ollut monien seksikumppanien kanssa voi myös todeta ettei seksi ole kaikkea jos ihminen on tyhmä, tylsä ja itsekeskeinen.

Täällä on hyvä keskustella ja samalla oppii eri näkemyksistä, mutta eiköhän me kaikki olemme yksilöitä?:)

Vierailija
478/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sinkku kirjoitti:

Höh, no 50 nyt ei ole mitään, toki riippuu iästä.. Mä olen 60 nainen ja menekkiä oli viikonloppuisin ja viikollakin, aina eri tyyppi ja lyhyitä suhteita, no oli pidempiäkin mutta kun en vakavaa etsinyt niin pidin vaan hauskaa, yli 200 on käyty läpi.. Ja tosiaankaan nimiä en muista, muutakun harvojen tyyppien nimet.. Nyt olen rauhoittunut.. Vihdoin ja viimein, nautin kotielämästä, mökillä viihdyn pohjoisessa, ja ei, miestä enkä lapsia en ole riesakseni ottanut, koiratkin on narttuja..

Kyllä se on paljon eikä osa naisista halua miestä joka on nainut puolen kaupunkia. Kummasti lapsen luokalla on samannäköinen lapsi kuin oma.

Vierailija
479/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät viivapimpistä, niitä on noissa tietyissä elokuvissakin.

Juu juu, ihan sama. Naiset EIVÄT SILTI mitenkään ilmiönä käy leikkuuttamassa itseään. On itselläkin tietty ihanne koko ja muoto penikselle, mutta se nyt vaan on voi voi, ettei sitä miehellä ole. 

Vierailija
480/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se airo soutamalla kulu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi