Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?

Vierailija
13.12.2022 |

Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.

Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.

Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.

Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.

Kommentit (579)

Vierailija
441/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, enpä tiennyt, että suomalaisten joukossa on näin vanhoillista sakkia :D

Vai että 50 seksikumppania elämän aikana liikaa, muahahaha. Paistaa elämänkokemuksen puute näistä ihmisten viesteistä.

Kyllä noiden naisten miesten nimiä tiedossa on ja tiedetään välttää.

Enkä alkaisi äitipuoleksi lapselle, jonka kanssa olin samalla luokalla.

Tuo lapsen äiti ei ole nätti. Ihmettelin, että mies on valinnut sen tasoisen äidiksi, kun kerran naistenmies on.

Vierailija
442/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelevat seksikumppanien määrän ja myös maksullisissa käymisestä joten olen päättänyt, että en halua parisuhdetta enkä seksiä miesten kanssa, olkoot pitkiä tai lyhyitä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on 50v ikisinkku niin on vähän. Jos ootte lapsesta sti ollu yhdessä ni tosi paljon.

Vierailija
444/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle olisi ihan liikaa, jos itsellä olisi tuollainen määrä eikä tuo olisi ok määrä kumppanillenikaan vaan ihan täydellinen turn off. Jotenkin vaan ei kohtaisi arvo- eikä ajatusmaailma parisuhteen vaatimalla tasolla jos toinen kykenisi/haluaisi irrottaa seksin erilliseksi osaksi parisuhteesta ja tykkäisi siitä ilman tunnesidettä.

Minulle se on yksi tapa osoittaa rakkautta ja hellyyttä rakkaalle ihmiselle eikä mikään puhtaasti fyysinen suoritus jolla saada pelkkä orkku. Sinkkuelämää ja pelkkiä orkkuja varten on suristimet keksitty, koska eihän sen kassejaan tyhjentävän randompanon kanssa yleensä saa nainen edes sitä.

Vierailija
445/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on 50v ikisinkku niin on vähän. Jos ootte lapsesta sti ollu yhdessä ni tosi paljon.

Kyllä tuo on paljon. Huono mies.

Vierailija
446/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kerralla. Pidin hyvänä saavutuksena. Monesti kolmestakin joku on tajunnut, että mitäs tässä nyt on meneillään.

Vierailija
447/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Aiheesta poiketen niin eikai kenenkään mielestä viivapimppi ole kiihottava, kaunis tms?

Vierailija
448/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelevat seksikumppanien määrän ja myös maksullisissa käymisestä joten olen päättänyt, että en halua parisuhdetta enkä seksiä miesten kanssa, olkoot pitkiä tai lyhyitä miehiä.

Miesten ei kannata ihmetellä, kun ei tule suhteita. Itse pilaatte kaikki jutut.

Vierailija
449/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle olisi ihan liikaa, jos itsellä olisi tuollainen määrä eikä tuo olisi ok määrä kumppanillenikaan vaan ihan täydellinen turn off. Jotenkin vaan ei kohtaisi arvo- eikä ajatusmaailma parisuhteen vaatimalla tasolla jos toinen kykenisi/haluaisi irrottaa seksin erilliseksi osaksi parisuhteesta ja tykkäisi siitä ilman tunnesidettä.

Minulle se on yksi tapa osoittaa rakkautta ja hellyyttä rakkaalle ihmiselle eikä mikään puhtaasti fyysinen suoritus jolla saada pelkkä orkku. Sinkkuelämää ja pelkkiä orkkuja varten on suristimet keksitty, koska eihän sen kassejaan tyhjentävän randompanon kanssa yleensä saa nainen edes sitä.

no jo on 50-60v hlö kyseessä ni ei siitä tulekin kuin 10 hlöä per vuosi eli alle 1 per kk. Kai nyt jokainen seksiä tarvii useammin. Jos on sinkku ni tavalla tai toisella sit läheisyyttä. Itse olen pian 50v ja joitain seksikokemuksi kun lapsesta asti sama kumppani mut ymmärrän et jos aina ollut sinkku niin 50 on aika vähän kumppaneita jos seksistä tykkää.

Vierailija
450/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sekoitetaan ihmisen tuomitseminen ja kumppaniksi valitseminen. Kumppaniksi valitaan yksi ihmisjoukosta tietoisesti ja tarkasti useimmiten yrityksenä muodostaa loppuelämän parisuhde. Siihen ei oikein riitä, että kumppani ei edusta jotain sellaista, mikä on tuomittavaa. Ei se ole tuomitsemista, että ei riitä kumppaniksi saakka.

Vierailija
451/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Aiheesta poiketen niin eikai kenenkään mielestä viivapimppi ole kiihottava, kaunis tms?

Isoja häppäreitä käydään leikkauttamassa.

Vierailija
452/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se meidän mielipide paina tässä. Sinun se pitää päättää. Itse uskoisin, että tuollainen ukko ei haluaisi edelleenkään tyytyä loppuelämäkseen vain yhteen, vaan haluaisi kartuttaa lukumäärää entisestään. 

Vierailija
453/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä menetys miehille? Ovatko monet miehet ilmaisseet halukkuutta harrastaa seksiä kanssasi?

Vierailija
454/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho ilmoittaa kuvotuksen tunteella missä se raja menee. Turha asiaa on järkeistää. Mieti kumppania/ kumppaniehdokasta, jolla kumppanina ollut samaa sukupuolta olevia/ serkkuja tai muita sukulaisia/ tietyn etnisyyden omaavia / seksistä maksavia seksikumppaneita. Luulen, että joku tai useampi noista aiheuttaa jotain puistatusta, varmaan useimmilla ainakin ajatus seksityöläisyydestä. Kaikkia noita voi lähestyä järkeistämällä tai pohtimalla arvokysymyksenä, mutta mitäpä sillä on käytännössä merkitystä, kun keho kertoo primitiivisellä tavalla kannattaako kys ihmisen kanssa mennä sänkyyn saatika muodostaa parisuhdetta. Monella se puistatus ja kuvotus tulee seksikumppaneiden määrästä ja asia on vain niin.

Ai, keho ilmoittaa, että olet homofobi tai rasisti? Kerrohan kumppanillekin, niin hän ymmärtää jatkaa matkaa.

Luettelin listan esimerkkejä. Mua kuvottaa seksityöläisyys, sukulaiset esim juurikin serkku ja myös tämä määräkysymys. Eli eri etnisyyttä tai sukupuolta olevat ex-kumppanit olisi ihan ok mun puolisoehdokkaalla, mutta mielellään parisuhde, ei irtoseksiä.

Mua kyllä valitettavasti kuvotti nigerialainen sekä narkki. Ihan tolkuton tautiriski. Ja kuvaa myös sitä, että on täysin itsestäni poikkeavien ihmisten kanssa. Lisätään listalle vielä alkkiksia. 

Vierailija
455/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan liikaa, elämänkokemusta vain !

Tulee mieleen, että loppuun kaluttu.

Vierailija
456/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aika ihailtavaa, että pystyt muistamaan 50 panon nimet! 

Tai sitten se tarkoittaa jotain sairasta kirjanpitoa panoista

Jep jep. Saunaillassa pojat pakottivat tekemään listan....

Vierailija
457/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vain vähän ällöä. Muista en tiedä, mutta itselleni tuollainen meisselin liottelu ties missä laareissa olisi vain liikaa.

Entäs jos sä olet se ällötys?! Olettavatko kaikki puoli-neitsyeet että itse olette kovin laadukkaita? Muistan että vietin pari kuukautta "rauhallisesti" yhden naisen kanssa ja seurasin tilannetta. En tuntenut naista hyvin joten päätin etten heti heittäytyisi seksihommiin. Ajattelin että annan hänelle aikaa näyttäytyä millainen "timantti" on.. No, luonteeltaan oli ilkeä ja kaksinaamainen sekä melko yksinkertainen.

Ajattelin että jospa meistä tulisi vain fuck buddies, mutta kun hän kerran riisuuntui olin onnellinen etten seurustellut hänen kanssa odottaen  hääyötä - ennen seksiä.  Ulkonäkö oli järkyttävä (melko kauniista kasvoista huolimatta). Oletti että miehet piti olla sporttisia ja vahvoja kun itse oli täysin passiivinen kaiken suhteen. Näi kauniisti sanottuna. Täysin turn off! (Ok - siistit varpaankynnet.)Olen miettinyt tätä "suhdetta" pitkään ja ajattelin anonyymina kirjoittaa. Hän oli hirveän kriittinen ja piti kaikki miehiä pettävinä roistona ja tiesi arvonsa. Totesin heti kun näin hänet alastomana etten koskaan voisi olla edes FB hänen kanssa.. Hänessä ei ollut mitään mistä tykkäsin: luonteesta, älystä ja hänen vartalo vei kaiken seksihalun.  Enkä harrastunut seksiä  ja ystävyys loppui hänen puolesta siihen  vaikka olin hyvin diplomaattinen.

Siksi kysyn puoli-neitsyeeltä täältä: Oletteko varmoja siitä että olette loisto-saaliit? Vai tyydyttekö alkukantaiseen paritteluun jotta ei tarvitse olla yksin?

Minä olen valinnut yksinäisyyden ja arvostan enemmän naisia henkilöinä ja yksilöinä näin. En sano että mun tapa on oikea tai muiden tapa väärä. Mutta miksi käytämme ainutlaatuista hetkeä jota kutsutaan elämäksi viettäen "väärän" henkilön kanssa. Eikö tärkeämpi olis että henkilö tietää mitä haluaa ja mitä ei halua kun että mitä joku on tehnyt joskus tehnyt? Jos oikeasti on asioista viisastunut? 

"Ei se järvi kulu soutamalla"

Vierailija
458/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja se tartuu suuseksissä suuhun.

Samoin huuliherpes, joka on puolella suomalaisista, tarttuu oireettomana suusta sukuelimiin.

Mutta koska kyseessä ei ole varsinainen seksitauti, siihen ei liity samanlaista häpeää eikä sillä ole yhtä hyvä pelotella.

Ovat eri tauteja, genitaaloherpes pahempi, leviää isommalle alueelle.

Genitaali herpeksestä kysytään neuvolassa, kun odottaa vauvaa, koska se on vauvalle vaarallinen ja jos herpes on aktiivisena, kun pitää synnyttää niin tehdään keisarileikkaus.

Mulla on valitettavasti molemmat. Huuliherpes tullut joskus vuosikymmeniä sitten teininä eikä sitä edes muista eikä se ole oireillut kuin muutaman kerran tullut sellanen paksumpi kohta ihoa huuleen. Genitaaliherpeksestä tuli tolkuton päänsärky, todella kipeä haavauma genitaalialueelle, kipuja, kihelmöintiä, kutinaa, haavan uusiumaa joka kuukautisten yhteydessä, koronan yhteydessä, stressin yhteydessä, tiettyjä ruokia syödessä jne ja bonuksena se kiva, että se sitten voi tarttua seuraaviin kortsusta huolimatta, vaikka kuinka varoisi eikä edes tiedä, koska se tarttuu. Lisäksi se altistaa HIV-tartunnan saamista helpommin, azheimerin taudille ja varmaan paljon muullekin "kivalle". Lapsia en ole enää lisää synnyttämässä, joten sillä ei ole tässä yhtälössä itselle merkitystä. 

Vierailija
459/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vain vähän ällöä. Muista en tiedä, mutta itselleni tuollainen meisselin liottelu ties missä laareissa olisi vain liikaa.

Entäs jos sä olet se ällötys?! Olettavatko kaikki puoli-neitsyeet että itse olette kovin laadukkaita? Muistan että vietin pari kuukautta "rauhallisesti" yhden naisen kanssa ja seurasin tilannetta. En tuntenut naista hyvin joten päätin etten heti heittäytyisi seksihommiin. Ajattelin että annan hänelle aikaa näyttäytyä millainen "timantti" on.. No, luonteeltaan oli ilkeä ja kaksinaamainen sekä melko yksinkertainen.

Ajattelin että jospa meistä tulisi vain fuck buddies, mutta kun hän kerran riisuuntui olin onnellinen etten seurustellut hänen kanssa odottaen  hääyötä - ennen seksiä.  Ulkonäkö oli järkyttävä (melko kauniista kasvoista huolimatta). Oletti että miehet piti olla sporttisia ja vahvoja kun itse oli täysin passiivinen kaiken suhteen. Näi kauniisti sanottuna. Täysin turn off! (Ok - siistit varpaankynnet.)Olen miettinyt tätä "suhdetta" pitkään ja ajattelin anonyymina kirjoittaa. Hän oli hirveän kriittinen ja piti kaikki miehiä pettävinä roistona ja tiesi arvonsa. Totesin heti kun näin hänet alastomana etten koskaan voisi olla edes FB hänen kanssa.. Hänessä ei ollut mitään mistä tykkäsin: luonteesta, älystä ja hänen vartalo vei kaiken seksihalun.  Enkä harrastunut seksiä  ja ystävyys loppui hänen puolesta siihen  vaikka olin hyvin diplomaattinen.

Siksi kysyn puoli-neitsyeeltä täältä: Oletteko varmoja siitä että olette loisto-saaliit? Vai tyydyttekö alkukantaiseen paritteluun jotta ei tarvitse olla yksin?

Minä olen valinnut yksinäisyyden ja arvostan enemmän naisia henkilöinä ja yksilöinä näin. En sano että mun tapa on oikea tai muiden tapa väärä. Mutta miksi käytämme ainutlaatuista hetkeä jota kutsutaan elämäksi viettäen "väärän" henkilön kanssa. Eikö tärkeämpi olis että henkilö tietää mitä haluaa ja mitä ei halua kun että mitä joku on tehnyt joskus tehnyt? Jos oikeasti on asioista viisastunut? 

"Ei se järvi kulu soutamalla"

Mitä tämä käyttämäsi termi "puolineitsyt" oikein tarkoittaa? Kuka tai mikä on puolineitsyt? En ole ikinä kuullutkaan tällaisesta konseptista.

Vierailija
460/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sekoitetaan ihmisen tuomitseminen ja kumppaniksi valitseminen. Kumppaniksi valitaan yksi ihmisjoukosta tietoisesti ja tarkasti useimmiten yrityksenä muodostaa loppuelämän parisuhde. Siihen ei oikein riitä, että kumppani ei edusta jotain sellaista, mikä on tuomittavaa. Ei se ole tuomitsemista, että ei riitä kumppaniksi saakka.

Osa ei halua kumppaniksi ihmistä, jolla on ollut paljon seksiä muiden kanssa. Koita hyväksyä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi