Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäisenä sinkkumiehenä olen sitä mieltä, että parinvalinnassa...

Miehenkuva
11.12.2022 |

...kannattaisi onnistua ensimmäisellä kierroksella. Minä en onnistunut.

Minulla oli nuorena sekä kauniita että fiksuja tyttöjä ja naisia, jotka kohtelivat minua hyvin, mutta hylkäsin heidät etsiessäni aina parempia vaihtoehtoja.

Nyt kun ikää on jo viitisen kymmentä, tarjonta on kovin pientä ja vaatimatonta. Vaikka ulkonäköseikat tässä iässä alkavat olla toissijaisia ja ennen kaikkea ratkaisee luonne, niin silti tahtoisin enintään kevyesti ylipainoisen naisystävän, koska itse olen onnistunut syömisiäni tarkkailemalla ja liikuntaa harrastamalla pysymään normaalipainossa.

Omasta kokemuksestani sanoisin, että kannattaa miettiä kumppanin valintaa järjellä jo nuorena. Myöhemmin kumppanin löytäminen on vaikeaa.

Nuorena on myös helpompi kasvaa yhteen toisen kanssa. Vanhempana kummallakin on vaikeasti yhteen sovitettavaa henkistä painolastia.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkuva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista, että painosta piti päästä sanomaan tässäkin.

Selvä ylipaino nyt vain on asia, joka häiritsee, enkä sille mitään voi. Paljon mukavampaa olisi, jos se ei häiritsisi, mutta meillä kaikilla on rajamme.

Varmasti minussakin on puutteita, joiden vuoksi osa naisista hylkää minut.

Ei voi olla. Oot varmaan uniikki lumihiutale 😬

Vierailija
122/126 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, naispuolinen versio sinusta ja samaa ikäluokkaa. Olisi pitänyt nuorena tajuta etsiä sopiva puoliso ajoissa eikä kituuttaa vuositolkulla väärien ihmisten kanssa. Toinen virhe oli priorisoida muita asioita: opiskeluja, uraa, matkailua jne. Nyt keski-ikäisenä on liian myöhäistä ruikuttaa, kun mistään ei löydy enää sopivaa puolisoa ja yksinäisyys kalvaa.

Mutta on paljon niitäkin jotka menevät yksiin 19 v ja sitten 10-20 vuoden jälkeen tajuavatkin että valitsivat siippansa liian aikaisin ja tämä ei sitten ollutkaan sopiva.

Loppujen lopuksi se vaihtelee milloin kukakin löytää sopivan puolisonsa, vai löytääkö ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, naispuolinen versio sinusta ja samaa ikäluokkaa. Olisi pitänyt nuorena tajuta etsiä sopiva puoliso ajoissa eikä kituuttaa vuositolkulla väärien ihmisten kanssa. Toinen virhe oli priorisoida muita asioita: opiskeluja, uraa, matkailua jne. Nyt keski-ikäisenä on liian myöhäistä ruikuttaa, kun mistään ei löydy enää sopivaa puolisoa ja yksinäisyys kalvaa.

Lähdeppä sinäkin Aasiaan esim Esim Vietnamiin, Filippiineille tai Thaimaahan. Siellä voi 50v olla kovaa valuuttaa ja nuoria naisia riittää hauskanpitoon, tyttöystäväksi tai vaikka vaimoksi kun hyvä löytyy. Itselläni nyt 25v tosi kaunis thaikku heilana.

M49

Itselle se rakkaus aika tärkeä, ja tuolla ikäerolla ja kulttuurierolla ei sitä taida syntyä. Varmaan kivaa muuten. 

Kivaa?

Vierailija
124/126 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon samaa kohtaloa kaikille playereille.

Pelimiehiltä ei naiset tuu ikinä loppumaan kesken, aina joku haksahtaa heidän tarinoihinsa.

Erikoista. Itselläni on ollut paljon miehiä, joista yksikään ei ole ollut mikään pelimies vaan normaali, mukava ihminen, joka ei ole halveksinut muita ihmisiä ja on kyennyt sekä antamaan että ottamaan vastaan rakkautta.

Mutta harraste se on tuokin, että pitää itseään jotenkin muita miehiä parempana, vaikka oikeasti on surkeista surkein XD

Vierailija
125/126 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on paljon niitäkin jotka menevät yksiin 19 v ja sitten 10-20 vuoden jälkeen tajuavatkin että valitsivat siippansa liian aikaisin ja tämä ei sitten ollutkaan sopiva.

Loppujen lopuksi se vaihtelee milloin kukakin löytää sopivan puolisonsa, vai löytääkö ollenkaan.

Nuorena sitä ihastui melkeinpä vaan siihen joka sattui olemaan tarjolla ja oli tarpeeksi hyvän näköinen. Mun eka liitto oli täysin yhteensopimattoman ihmisen kanssa, ja luulin silti pitkään että ollaan match made in heaven, kun en tiennyt paremmasta ja luulin että jatkuvat riidat kuuluvat suhteeseen.

Keski-iässä solmittu liitto olikin sitten napakymppi ja vieläkin ihmettelee miten mukavaa elämä voi olla sopivan ihmisen kanssa. Itse kyllä kallistun sille kannalle että toimivan liiton solmiminen on vanhempana helpompaa kuin nuorena, kun on jo kokemusta ja tietää mitä asioita suhteelta haluaa tai ei halua.

Vierailija
126/126 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä ihastui melkeinpä vaan siihen joka sattui olemaan tarjolla ja oli tarpeeksi hyvän näköinen. Mun eka liitto oli täysin yhteensopimattoman ihmisen kanssa, ja luulin silti pitkään että ollaan match made in heaven, kun en tiennyt paremmasta ja luulin että jatkuvat riidat kuuluvat suhteeseen.

Keski-iässä solmittu liitto olikin sitten napakymppi ja vieläkin ihmettelee miten mukavaa elämä voi olla sopivan ihmisen kanssa. Itse kyllä kallistun sille kannalle että toimivan liiton solmiminen on vanhempana helpompaa kuin nuorena, kun on jo kokemusta ja tietää mitä asioita suhteelta haluaa tai ei halua.

Jos sinulla olisi ollut turvallinen kiintymyssuhdemalli, niin et olisi pitänyt riitelevää suhdetta normaalina ja match made in heaven suhteena. 

Varmaan noin onkin, että jos kiintymyssuhdemalli on turvaton, vanhemmalla iällä saatu elämänkokemus auttaa pariutumaan paremmin, mutta läheskään kaikki eivät siinä kuitenkaan onnistu, sillä noiden asioiden työstäminen vaatii miettimistä.

Osa porukasta seilaa samantyylisestä suhteesta toiseen pitäen sitä normaalina ja syyttäen vastakkaista sukupuolta kaikesta. Miehet sitä ja naiset tätä. Sellaista puhetta on tämä palstakin pullollaan, että ollaan yksin, kun vastakkainen sukupuoli on niin kelvoton. Tosiasiassa on vääristä kumppaninvalinnoista eli turvattomasta kiintymyssuhteesta, jonka perusteeella tiedostamatta toimitaan. Se sopiva piinaaja, nalkuttaja jne. löytyy aina.