Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin pikkujouluissa täydellisesti

Vierailija
11.12.2022 |

Olen hakannut päätäni kirjaimellisesti seinään koko eilisen päivän ja parannellut krapulaa. Firman pikkujoulut pidettiin poikkeuksellisesti perjantaina töiden jälkeen, vaikka koko porukka ei päässyt paikalle / halunnut osallistua, kun firmassa on aiemmin pidetty pikkujoulut marraskuun lopulla. Nyt johto halusi tehdä poikkeuksen.

En ollut ehtinyt syömään ennen pikkujouluja ja päätin testata boolin heti ensimmäiseksi mikä oli iso iso virhe (!) Siitä alamäki alkoi ja mokailuni paheni äärimmilleen. Olin ihan tuiterissa ennen pääruokaa mitä vain näykin. Muistan viettäneeni iltaa yhdessä neljän tiimiläisen kanssa ja siihen loppuvat muistikuvani täysin.

Miksi mokasin täydellisesti? Olen lähennellyt, leperrellyt ja tehnyt kaikkea muuta jätjettömän typerää miespuoleiselle työkaverille, joka sattuu olemaan ihastunut minuun mutta tuskin on enää. Tämän lisäksi olen tarrautunut miehen käteen ja puristellut lujasti niin että on jäänyt jälkiä ja mikä pahinta huutanut kadulla suureen ääneen ja haukkunut miestä miesh..ksi ja vihaavani tätä. Että näin. Onnistuin humalassa myös tuhoamaan / kadottamaan miehen kalliin merkkihuivin.

En enää ikinä juo alkoholia enkä juhli työkavereiden kanssa mitään. Tästä kaikesta on kuvattu video toisen miespuoleisen työkaverin puhelimella jonka lähetti aamusta minulle ja kertoi, ettei mies aio tulla työpaikalle ja on etänä koko viikon. Pomo ei tiedä vielä, kun oli ehtinyt lähtemään aiemmin, mutta työkaveri sanoi, että todistajia on tiimistä kaksi + mies itse.

Tämä on surullista mutta totta ja tapahtunut oikeasti. Pidän miehestä todella, mutta alkoholin takia menetin malttini täysin. Kaksi työkaveria kyselevät onko minulla piilevä / alkava alkoholiongelma, kun riehuin juhlissa liikaa. Hävettää niin paljon että haluan kuolla. Joudun varmaan puhutteluun ja saan varoituksen, kunhan minua ei vain irtisanota. Voiko tuollaisesta irtisanoa?

Mieheen en ole ottanut yhteyttä. En vaan yksinkertaisesti pysty. En vielä. Mitä teen?? Ostanko kukkia ja uuden huivin ja pyydän anteeksi kasvokkain? Merkkihuivi on todella kallis eikä sitä saa Suomesta. Mokasin täydellisesti..

Kommentit (588)

Vierailija
441/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi olla provo. Hyvä sellainen, kerännyt tosi paljon kommentteja puolesta ja vastaan.

Vierailija
442/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Sympatiat puolellasi, tiedän ettei tuo ollut tarkoitus. Itsekin mokannut ihan täysin kerran yhden juhannuksen missä oli paljon minulle tuntemattomia ihmisiä. En ollut ehtinyt syödä mitään ja se yhdistettynä alkoholiin on kuin huumaustila! Pahin on ettei muista itse mitään vaan ihmiset kertoo sitten seuraavana päivänä kuinka on toilailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko APjo tullut töistä? Sujuiko päivä hyvin?

Entä k.o. esimies? Kun oli niin kärsinyt ja sorrettu.  Meneekö muut viheltäen ohi molemmista?

Vierailija
444/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi voi olla halpa kopio kalliista designhuivista. Miten mukamas muistat huivin niin tarkkaan jos olit kauheassa kännissä??

Vierailija
445/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selvä alkoholiongelma. Kerro se työkavereillesi, pyydä anteeksi käytöstäsi ja lupaa heille, että hakeudut päihdehoitoon (ja sitten menet sinne aikuisten oikeasti)

Vierailija
446/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taisi olla provo. Hyvä sellainen, kerännyt tosi paljon kommentteja puolesta ja vastaan.

Oli provo tai ei, ap tarvitsee silti hoitoa

Vierailija
447/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli provo tai ei, ap tarvitsee silti hoitoa

Tekis ensin ilmotuksen siitä videoinnista yksityisyyden loukkauksena. 

Vierailija
448/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvä alkoholiongelma. Kerro se työkavereillesi, pyydä anteeksi käytöstäsi ja lupaa heille, että hakeudut päihdehoitoon (ja sitten menet sinne aikuisten oikeasti)

LOL!

Vierailija
449/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Päihdekuntoutuksiin on vaikeaa päästä silloinkin kun sille todellakin on tarvetta. Yksi pikkujoulusähellys ei ihan täytä kriteerejä.

Joku alkoholisti tai sellaisen läheinen voisi loukkaantuakin noista möläytyksistäsi.

Vierailija
450/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Päihdekuntoutuksiin on vaikeaa päästä silloinkin kun sille todellakin on tarvetta. Yksi pikkujoulusähellys ei ihan täytä kriteerejä.

Joku alkoholisti tai sellaisen läheinen voisi loukkaantuakin noista möläytyksistäsi.

jos ei osaa hallita alkoholinkäyttöään ja juo itsensä siihen pisteeseen, että kntrolli menee, niin silloin on päihdeongelma ja tarvitsee apua.

Vierailija
451/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. En lukenut koko ketjua, mutta siis tämähän on oikeasti aika pieni mokailu. Olen todistanut paljon pahempaakin. Anna olla, korvaa huivi ja pahoittele. Ei kukaan tuollaisia jaksa muistella pitkään. Pomolle tai muille et ole mitenkään tilivelvollinen. Normaalisti hoidat hommat töissä. Lähes joka pikkujouissa joku mokailee ja tänä vuonna teillä se olit sinä ja ehkä joku muukin? Pikku juttuja.

Vierailija
452/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tähän jaksa kommentoida, koska olen nähnyt niin kaikenlaista kännihölmöilyä, joista on 99% tapauksista selvitty lopulta naurulla ja pahoittelulla ettei tällaiset oikein herätä suuria mielikuvia. Kaikki asiat tuntuvat siitä hölmöilleestä pahemmilta kuin todellisuudessa ovatkaan ja ajan kuluessa ne oppii myös sellaisena näkemään.

Se mikä ärsyttää on tuo pakonomainen tarve kuvata kaikki videolle. Mitä kukaan hyötyy siitä, että kuvataan kännistä ihmistä, naureskellaan hänelle ja sitten mahdollisesti aiheutetaan hänelle ongelmia vaikka mitään suurempaa ei olisikaan tapahtunut. Olkaa niissä juhlatilanteissa läsnä ja pitäkää ne kännykät taskuissanne. Lapset kuvaavat, jos toinen tekee jotain hassunhauskaa. Aikuisten pitäisi tietää paremmin.

Vierailija
453/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen moka, työnantaja kiittelee virheettömästä suorituksesta :D

Vierailija
454/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ei osaa hallita alkoholinkäyttöään ja juo itsensä siihen pisteeseen, että kntrolli menee, niin silloin on päihdeongelma ja tarvitsee apua.

Älä edelleenkään jaksa. Näitä tapahtuu itse kullekin eikä asioista tarvitse tehdä suurempia kuin ne jo ovat. 

Vierailija
455/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Eikä tuollaisen syyn takia saa apua yhtään mistään. Googlaa mitä alkoholiongelma tarkoittaa.

Vierailija
456/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo, koska tää känniääliö olisi kuulemma mennyt sen miehen kotiin puhumaan sunnuntaina? Ketjussa puhui alussa, että mies asuu lähellä. Oliko tämä mies sitten kännykällä pyydettyjen anteeksipyyntöjen jälkeen kutsunut epäluotettavaksi epäilemänsä naisen kotiinsa? Ei varmasti.

Ja miksi projektinvetäjä jäisi tuollaisesta viikoksi etätöihin? Ei mitään stressinsietokykyä.

Ajattelitko että se mies kutsui sen kotiinsa vain selvittämään jotain huivikriisiä? Ei kyllä, miehet on aika suoranuottisia ja pystyy selvittämään puhelimitse ja sähköpostitse kaiken mitä henkilökohtaisestikin. On vain yksi asia mitä eivät voi tehdä etänä...Ap niitti nyt sitä mitä pikkujouluissa kylvi. 

Vierailija
457/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon alkoholistit ois voinut vetää hurjan määrän juomaa ja pysyä silti toimintakykyisenä ja jatkaa vielä sittenkin kun kaikki muut väsähtää. Tuommoinen, joka humaltuu parista ekasta drinkistä, on nimenomaan kokematon käyttäjä. Ja en todellakaan ihaile dokailua. Perustelen vain sitä ettei ap todellakaan tarvitse päihdekuntoutusta. Sitä tarvii ne, jotka jatkaa aamuun asti tai jopa monta päivää.

Vierailija
458/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se morkkis siitä ohi menee. Onhan se nyt kumma, jos mokomaa pitää paisutella ja oikein retostella kuvatulla pätkällä. Onpa pikkumaisia työkavereita sinulla. Tekopyhää tuomita, kuka normaali ihminen nyt ei olisi joskus kännissä mokaillut? Pyydät anteeksi ja se siitä. Huivin korvaat.

Pitäkää te pyhistelevät kommentoijat teekutsuja, jos ette ihmisten pikku mokailuja voi hyväksyä.

Sanoisitko samaa, jos mies olisi käynyt naiseen kiinni niin että jää ihan jälkiä? Ja tuhonnut naisen vaatteita?

Olen eri, mutta jos työkaveri(mies), jonka kanssa olen hyvissä väleissä, tekisi minulle noin humalassa, niin olisin kyllä ensin vihainen, mutta antaisin varmasti anteeksi, kun vilpittömästi pyytäisi. On sitä itsekin tullut törttöiltyä, vaikken tietääkseni ole aiheuttanut mustelmia kenellekään. Humalassa ihminen ei aina hallitse voimankäyttöään. Lieventävä asianhaara tässä on se, että ap ei juuri käytä alkoholia yleensä, eikä siis osannut arvata, että noin voisi käydä.

Vierailija
459/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran menee kontrolli, niin sen voi hyvin laittaa kokemattomuuden piikkiin. Kukaan ei voi tietää, miten suurehko alkoholimäärä itseen vaikuttaa, ennen kuin on kokeillut. En sinänsä tarkoita että pitäisi kokeilla, mutta jos on nähnyt miten ympärillä ihmiset juovat kuin sienet ilman suurempia haittoja, niin voi luulla että se on ok itsellekin. Kokemattomana ei myöskään tiedä, milloin kontrolli alkaa mennä, ja sitten kun se on mennyt, onkin jo myöhäistä.

Vierailija
460/588 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis työnkuvaa muutetaan kännisekoilun takia? Onko tuo edes laillista... miten se sun suoriutumiseen työtehtävissä muka vaikuttaa?

Mies kysyi minulta tänään kasvostusten, kun tapasimme että kykenenkö enää hoitamaan työtä, kun projektissa on niin paljon vastuuta. Olen hoitanut työt kunnialla, mutta kännisekoilu meni överiksi. Mies sanoi, ettei voi luottaa minuun enää tekemäni jälkeen, joten ehdotti työnkuvani muuttamista tarkoittaen, että saan jatkaa projektissa edelleen, mutta tehtäviä vaihdetaan - tästä keskustellaan vielä muidenkin kanssa. Ymmärrän miehen suuttumuksen ja onneksi sentään mies pystyi keskustelemaan asioista, vaikka väärin tein. Minulla on liikaa stressiä ja haluaisin sairauslomalle, mutta en voi jättää tiimiä pulaan. Mies ei ole kiristänyt, mutta minä tein väärin miestä kohtaan.

Siis MITÄH? Äijähän on täys m u lk k u. Rankaisee sinua koska kerroit ettet halua häntä. Miten ihmeessä sinun kännisekoilu estää sinun työtäsi, ethän sinä ole ollut humalassa työajalla! Äijähän on täys luuseri.

Ei ap ole sanonut ettei halua miestä mutta mies sanoi ettei halua suudella kännistä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan