Miksi miehet käpertyvät "suojaan" rintaani vasten, sen sijaan että itse vetäisivät minut omaa rintaansa vasten? Tapahtuuko teille muille nai...
Jotenkin on ruvennut melkein ärsyttämään, että minuun vetoa tunteneet miehet elämäni varrella ovat aina käpertyneet lähelle tullessaan minun rintaani vasten. Esim. makoillessa vierekkäin sängyssä, mieheni ovat aina siirtyneet alemmas, niin että voivat painaa päänsä rintaani vasten, hakeutuvat ikäänkuin alemmas, kainaloon, rintaa vasten suojaan(?) halaukseeni, nykyinen mies tekee siis samaa.
Samoin jos istuessa vierekkäin/sohvalla, mies hakeutuu alemmas ja nojaa päänsä rintaani vasten tai syliin.
MIKSI?
Minä kaipaisin ja haluaisin, että mies olisi se, joka vetäisi minut rintaansa vasten. Olisi ylempänä, vahvempana, suojaavampana ylläni. Välillä ihan tarkoituksella esim sängyssä maaten olen itse mönkinyt sitten alemmas ja miehen rintaa vasten/kainaloon, mutta kohta mies sitten on taas itse hakeutunut takaisin aiemmalle paikalleen pää rinnalleni.
Käykö teille muillekin näin? Tai oletteko ikinä edes huomioineet koko asiaa?
Olen alkanut jo miettiä huokuuko minusta jotain joka houkuttelee miehet tekemään näin (en ole mikään kookas enkä vahva, lähinnä lempeä ja pehmeän naisellinen, siis olemukselta ja luonteeltani) vai onko tämä jotenkin yleisestikin miesten tapa?
Onhan noita miehiä itselläni ollut, muttei kuitenkaan niiiin suurta määrää, että voisin vetää yleistyksiä, joten siksi arvon kanssasisaret, kertokaa kokemuksenne asiasta!
N41
Kommentit (126)
Minulla siinä ei ole vauvailusta kyse, mutta välillä on kiva olla tissejä vasten, silloin ollaan jossain naiseuden ytimessä ja siinä on mukavaa. Mutta teen kyllä selväksi että on kyse tisseistä eikä suojautumisesta, ihan huumorilla on minun naiset sen ottaneet.
Aika harva nainen tulee koskaan kysymään mieheltään, että onko sinulla kaikki hyvin. Miehen paikka on vain kuunnella naista ja pysyä riittävän kaukana.
Tissejä vasten on mukava nukahtaa, mut oon joskus nukahtanut myös häpyhuulia vasten ku oon antaumuksella suudellut ja nuollut naiseni pimpsaa ja sit jämähtänyt siihen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisempi sinkkuna. AP:n kaltaiset naiset ovat riesa. Minä, minä, minä... Ihanaa, kun nainen ajattelee vain omaa nautintoaan ja asettaa sen miehen nautinnon edelle. M45+
No sehän sano jo useaan otteeseen että haluaisi VÄLILLÄ olla se joka on hellittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen tulee koskaan kysymään mieheltään, että onko sinulla kaikki hyvin. Miehen paikka on vain kuunnella naista ja pysyä riittävän kaukana.
Ja silti tilastojen mukaan naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta miehen kanssa, ja miehet sensijaan ovat onnellisempia kun heillä on parisuhde naisen kanssa kuin jos ei ole. 🤔 Jotain ne naiset siis näköjään tekevät oikein.
Hyvä AP, riippuu paljon naisen ruumiinrakenteesta. Jos on pyöreä ja pehmeä, toimii nainen oivana tyynynä.
Jos nainen on siro, niin silloin ottaa mielellään kainaloon suojelukseen ja muutenkin. ;)