Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käpertyvät "suojaan" rintaani vasten, sen sijaan että itse vetäisivät minut omaa rintaansa vasten? Tapahtuuko teille muille nai...

Vierailija
11.12.2022 |

Jotenkin on ruvennut melkein ärsyttämään, että minuun vetoa tunteneet miehet elämäni varrella ovat aina käpertyneet lähelle tullessaan minun rintaani vasten. Esim. makoillessa vierekkäin sängyssä, mieheni ovat aina siirtyneet alemmas, niin että voivat painaa päänsä rintaani vasten, hakeutuvat ikäänkuin alemmas, kainaloon, rintaa vasten suojaan(?) halaukseeni, nykyinen mies tekee siis samaa.

Samoin jos istuessa vierekkäin/sohvalla, mies hakeutuu alemmas ja nojaa päänsä rintaani vasten tai syliin.

MIKSI?

Minä kaipaisin ja haluaisin, että mies olisi se, joka vetäisi minut rintaansa vasten. Olisi ylempänä, vahvempana, suojaavampana ylläni. Välillä ihan tarkoituksella esim sängyssä maaten olen itse mönkinyt sitten alemmas ja miehen rintaa vasten/kainaloon, mutta kohta mies sitten on taas itse hakeutunut takaisin aiemmalle paikalleen pää rinnalleni.

Käykö teille muillekin näin? Tai oletteko ikinä edes huomioineet koko asiaa?

Olen alkanut jo miettiä huokuuko minusta jotain joka houkuttelee miehet tekemään näin (en ole mikään kookas enkä vahva, lähinnä lempeä ja pehmeän naisellinen, siis olemukselta ja luonteeltani) vai onko tämä jotenkin yleisestikin miesten tapa?

Onhan noita miehiä itselläni ollut, muttei kuitenkaan niiiin suurta määrää, että voisin vetää yleistyksiä, joten siksi arvon kanssasisaret, kertokaa kokemuksenne asiasta!

N41

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on elämän suojelija.

Vierailija
2/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se mies sitten on? Ja mikä tarkoitus on miehen isommalla voimalla ja kookkaudella, naiseen verraten, jos miehen tarkoitus ei olisi suojata?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samoja kokemuksia.

Mies painaa päänsä rinnalleni ja otan hänet hellivään halaukseen, samalla silittelen hiuksia..

Huomasin tekeväni samoin meidän lapsille, ja monet äidit tekee samaa omille lapsilleen. Ehkä se tuo turvaa ja hellyyttä kun lapsena on samalla tavalla hellitty?

Itse rakastan jos mies hipsuttelee hiuksia tai rapsuttelee selästä, äitini teki sitä kun olin pieni. Tulee turvallinen ja rento olo.

Vierailija
4/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kaipaa turvaa  ja suojaa sukupuolesta riippumatta. Vai meinaatko että poikalapsi synnyttyään on mieluiten itsekseen ja ilman vanhemman turvaa toisin kuin tyttövauva jota pitää koko ajan suojella? Vai missä vaiheessa elmää tämä muutos mielestäsi tapahutt? Siinä vaiheessa kun sinä alat lukemaan romanttista kioskikirjallisuutta ja katsomaan rakkaushömppäleffoja teini-iän kynnyksellä?

Todellakin siis mieheni tulee minun kainalooni kun hänellä on paha mieli, ja minä halaan ja silittelen lohdutukseksi kuten hänkin minulle tekee.

Vierailija
5/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä naisen kainaloon enkä koe tarvetta itse olla kainalossa. Tämä vastauksena tekeekö miehet yleensä niin.

Vierailija
6/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nössö. Naiset on nössöjä. 😂

Vierailija
7/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se mies sitten on? Ja mikä tarkoitus on miehen isommalla voimalla ja kookkaudella, naiseen verraten, jos miehen tarkoitus ei olisi suojata?

Ap

Suojelua on monenlaista. Kaunista.

Vierailija
8/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukavampaa kun sitä tapahtuu molemmin päin.

T mies joka tykkää helliä ja olla hellittävänä

Vierailija
9/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asutko siis jossain luolassa tiikereiden ympäröimänä vai miksi kaipaat sohvallesi isokokoista suojelijaa?

Vierailija
10/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Oletko niin heikko joka tarvitsee juuri mieheltä suojaa ja turvaa? 🤣

Vierailija
11/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kaipaa turvaa  ja suojaa sukupuolesta riippumatta. Vai meinaatko että poikalapsi synnyttyään on mieluiten itsekseen ja ilman vanhemman turvaa toisin kuin tyttövauva jota pitää koko ajan suojella? Vai missä vaiheessa elmää tämä muutos mielestäsi tapahutt? Siinä vaiheessa kun sinä alat lukemaan romanttista kioskikirjallisuutta ja katsomaan rakkaushömppäleffoja teini-iän kynnyksellä?

Todellakin siis mieheni tulee minun kainalooni kun hänellä on paha mieli, ja minä halaan ja silittelen lohdutukseksi kuten hänkin minulle tekee.

Toki kaikki kaipaavat turvaa. Ja tämähän onkin ok, jos sitä tapahtuu suunnilleen tasapuolisesti. Mun kokemuksen mukaan vaan pääsääntöisesti mies on se joka käpertyy _aina_ kainaloon/halaukseeni, siis vaikkei olisi edes kummemmin murhetta tai mitään.

Se automaattinen tapa olla lähelläni tuntuu siis miehillä aina olevan tämä "syliin tulo", ei syliin ottaminen? Ja sitä ihmettelen.

Ap

Vierailija
12/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko isotissinen pullukka? Äidinkaipuu. Miehet ovat ikuisia pikkupoikia.

Vierailija
13/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla isot tissit? Meinaan sitä kivempaa...

Vierailija
14/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjään hyvin itsekseni, mutta kyllä, kai minun primitiiviset tarpeeni kaipaisivat sitä, että saisin joskus tuntea itseni suojelluksi, varjelluksi Naiseksi, että vierelläni olisi Vahva Mies, joka kykenee olemaan turva minun ylläni. Johon minä voin nojata, eikä aina niin että minuun nojataan. Edes siis joskus, eikä aina vain näin toisinpäin...

Ap

Vierailija
15/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva meistä sitä tarvitsee, useimmat siitä nauttivat. Suomessahan menee helposti, että nainen on johtaja ja mies seuraa ja myötäilee. Itse olen juuri tälläinen, mutta en omasta halustani. Olen luonnostani johtaja. Onneksi löysin miehen, joka osaa ottaa johtajuuden ja pääsen nauttimaan suojelusta ja huolehtivuudesta. Se ei tarkoita ettenkö hoitaisi itse asioita tai huolehtisi omalta osalta miehestä.

Vierailija
16/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä on voimakkaampi hoivan tarve. Kaipaavat rinnalle ja syliin ottamista.

Vierailija
17/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu siinä vaiheessa, kun kasvetaan aikuisiksi, ja miehistä tulee fyysisesti isompia ja vahvempia kuin naisista. Lapset ovat eri asia.

Vierailija
18/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan yleensä naisen kainaloon enkä koe tarvetta itse olla kainalossa. Tämä vastauksena tekeekö miehet yleensä niin.

Ap

Vierailija
19/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on itse asiassa ihmisiä, kuten naisetkin. Ja ne, siis ihmiset, kaipaa lämpöä, turvaa, rakkautta, hyväksyntää.

Ällöä miten paljon miehiltä odotetaan tietynlaisessa roolissa pysymistä, he eivät saa tasapuolisesti toivoa, että välillä saa olla pieni ja heikko.

Vierailija
20/126 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on inhottavaa! Minäkin naisena kaipaan ja arvostan miehistä miestä, en mitään äidinkorviketta hakevaa sylivauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme