Miksi miehet käpertyvät "suojaan" rintaani vasten, sen sijaan että itse vetäisivät minut omaa rintaansa vasten? Tapahtuuko teille muille nai...
Jotenkin on ruvennut melkein ärsyttämään, että minuun vetoa tunteneet miehet elämäni varrella ovat aina käpertyneet lähelle tullessaan minun rintaani vasten. Esim. makoillessa vierekkäin sängyssä, mieheni ovat aina siirtyneet alemmas, niin että voivat painaa päänsä rintaani vasten, hakeutuvat ikäänkuin alemmas, kainaloon, rintaa vasten suojaan(?) halaukseeni, nykyinen mies tekee siis samaa.
Samoin jos istuessa vierekkäin/sohvalla, mies hakeutuu alemmas ja nojaa päänsä rintaani vasten tai syliin.
MIKSI?
Minä kaipaisin ja haluaisin, että mies olisi se, joka vetäisi minut rintaansa vasten. Olisi ylempänä, vahvempana, suojaavampana ylläni. Välillä ihan tarkoituksella esim sängyssä maaten olen itse mönkinyt sitten alemmas ja miehen rintaa vasten/kainaloon, mutta kohta mies sitten on taas itse hakeutunut takaisin aiemmalle paikalleen pää rinnalleni.
Käykö teille muillekin näin? Tai oletteko ikinä edes huomioineet koko asiaa?
Olen alkanut jo miettiä huokuuko minusta jotain joka houkuttelee miehet tekemään näin (en ole mikään kookas enkä vahva, lähinnä lempeä ja pehmeän naisellinen, siis olemukselta ja luonteeltani) vai onko tämä jotenkin yleisestikin miesten tapa?
Onhan noita miehiä itselläni ollut, muttei kuitenkaan niiiin suurta määrää, että voisin vetää yleistyksiä, joten siksi arvon kanssasisaret, kertokaa kokemuksenne asiasta!
N41
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Hei apua, mulla on samaa! Ja olen pienirintainen. Minäkin haluaisin olla välillä se käpertyjä, olen muutenkin pienikokoinen, mutta jostain syystä miehet käpertyy kainalooni. Valitaanko kenties jotain vaille jääneitä?
Tätä olen itsekin miettinyt, että valitsenko vahingossa näitä "vaille jääneitä"? :D
Vai huokuuko meistä jotain niin hoivaavaa ja pehmeän turvallista, että sitä erityisesti kaipaavat miehet valitsevat meidät...?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan yleensä naisen kainaloon enkä koe tarvetta itse olla kainalossa. Tämä vastauksena tekeekö miehet yleensä niin.
<3
Ap
Tykkään suojella ja tukea. Jo pienestä pitäen suojelin siskojani kun heitä kohdeltiin huonosti. Tosin iän myötä näkee maailman maltillisemmin, mutta kyllä edelleen ennemmin haen autolla kuin että vaimo, sisko, ystävä pitää yksin liikkua pimeällä. Koen että itse kyllä pärjään mutta on usein huoli muista. En ole silti mustasukkainen luonteeltani - enkä kontrolloiva. Sanoisin että meitä näin ajattelevia on monta. Sekä naisia että miehiä :)
Minä harrastan läheisyyttä ja hellyyttä vain toisten miesten kanssa. Tällöin voimme vapautuneesti kosketella toisiamme homoseksuaalisin tavoin, eikä tarvitse miettiä kaltaistesi akkojen aivoituksia. Tätä voin suositella kaikille muillekin miehille. Naisen läheisyys on kaikin tavoin inferiööriä kahden miehen väliseen rakkauteen verraten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan yleensä naisen kainaloon enkä koe tarvetta itse olla kainalossa. Tämä vastauksena tekeekö miehet yleensä niin.
<3
Ap
Tykkään suojella ja tukea. Jo pienestä pitäen suojelin siskojani kun heitä kohdeltiin huonosti. Tosin iän myötä näkee maailman maltillisemmin, mutta kyllä edelleen ennemmin haen autolla kuin että vaimo, sisko, ystävä pitää yksin liikkua pimeällä. Koen että itse kyllä pärjään mutta on usein huoli muista. En ole silti mustasukkainen luonteeltani - enkä kontrolloiva. Sanoisin että meitä näin ajattelevia on monta. Sekä naisia että miehiä :)
Mies joka tuolla tavoin huolehtii ja suojelee, on kyllä kultakimpale.
(ja kyllä, saa mies silti itsekin haluta välillä suojaa ja huolehtimista, ei tarvitse nyt kenenkään "ohiksen" tulla vääntelemään tätä kommenttiani. 😅)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan läheisyyttä ja hellyyttä vain toisten miesten kanssa. Tällöin voimme vapautuneesti kosketella toisiamme homoseksuaalisin tavoin, eikä tarvitse miettiä kaltaistesi akkojen aivoituksia. Tätä voin suositella kaikille muillekin miehille. Naisen läheisyys on kaikin tavoin inferiööriä kahden miehen väliseen rakkauteen verraten.
No niin hyvä, jatka sinä omalla linjallasi. Aloitukseni koski heteroMiehiä, tarkennukseksi, kun et näköjään ymmärtänyt.
Ap
Tisseistähän tuo johtuu. Tissimiehenä tämän tiedän eli tissit ovat kuin magneetti. Huomaan nettiä selatessakin aina kun tulee tiktok tai instagram videpätkiä, missä naiset ovat laittaneet puskurit esille, niin huomaan juuttuvani niihin. Koen tissien katsomisen olevan jollain tapaa jopa terapeuttista, joten mikäli olen oikeiden tissien äärellä, niin luonnolliseti hakeudun niitä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi! Oletko niin heikko joka tarvitsee juuri mieheltä suojaa ja turvaa? 🤣
Mä panen ja lopuksi painan pääni naisen tissien väliin, siinäpä vasta mieli lepää. Ja mulukku.
-eri
Laitan pääni naisen tisseihin ja siinä on hyvä olla 🤗
Niin se vaan on: isot daisarit ovat ihanat!
Monille heteromiehille puoliso on ainut ihminen kenelle voi osoittaa kiintymystä fyysisesti. Muuten pitää performoida miehisyyttä. Ja siihen ei kuulu hellät tunteet, ne on naisille ja homoille. Ja sitten se puolisokin salaa haaveilee, että mies olisi iso ja vahva suojelija eikä mikään ämmä joka käpertyy rinnalle.
Minun nykyinen mies tekee noin. Hän muutenkin on sellainen, että hakee naisesta äidillisyyttä ja suojaa. Aikaisemmissa suhteissa mies on ollut enemmän se, jonka kainaloon minä voin käpertyä ja joka suojelee. Kääntöpuoli sitten se, että joskus ovat olleet liiankin holhoavia. Nykyisessä suhteessa tuo, että mies hakee hoivaa ja on jotenkin lapsenomaisesti muhun suhtautuva on paitsi ärsyttävää, myös seksintappaja.
Vierailija kirjoitti:
Minun nykyinen mies tekee noin. Hän muutenkin on sellainen, että hakee naisesta äidillisyyttä ja suojaa. Aikaisemmissa suhteissa mies on ollut enemmän se, jonka kainaloon minä voin käpertyä ja joka suojelee. Kääntöpuoli sitten se, että joskus ovat olleet liiankin holhoavia. Nykyisessä suhteessa tuo, että mies hakee hoivaa ja on jotenkin lapsenomaisesti muhun suhtautuva on paitsi ärsyttävää, myös seksintappaja.
Kyllä, valitettavasti vaikuttaa nimenomaan myös tuohon viimeksi mainitsemaasi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kaipaa turvaa ja suojaa sukupuolesta riippumatta. Vai meinaatko että poikalapsi synnyttyään on mieluiten itsekseen ja ilman vanhemman turvaa toisin kuin tyttövauva jota pitää koko ajan suojella? Vai missä vaiheessa elmää tämä muutos mielestäsi tapahutt? Siinä vaiheessa kun sinä alat lukemaan romanttista kioskikirjallisuutta ja katsomaan rakkaushömppäleffoja teini-iän kynnyksellä?
Todellakin siis mieheni tulee minun kainalooni kun hänellä on paha mieli, ja minä halaan ja silittelen lohdutukseksi kuten hänkin minulle tekee.
Tässä kai kyse ei ole siitä, että molemmat hakee hoivaa toiselta, vaan mies yksipuolisesti aina haluaa olla se, jota hellitään ja pidetään kainalossa.
Minä olen myös pieni ja lattarintainen ja huomannut saman. Ehkä suomalaisista miehistä vain löytyy paljon pikkulusikoita.
Olen kyllä huomannut samantapaista... Kumppanini eivät ole ottaneet minua kainaloonsa, vaan se on nimenomaan toisinpäin. N 30
Tämä on nykyajan tasa-arvoa. Aikuisia miehiä täytyy lohduttaa ja silitellä.
Vaimoni on ollut aina kainalossani 30 vuoden ajan muutamaa kertaa lukuunottamatta.
Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta kyllä jossain on jotain pielessä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mieluumminhan miestä sängyssä isukiksi kutsuu, kuin poikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja se ärsyttää samalla tavalla minua kuin sinua. Minä olen itse pienikokoinen ja joskus se jopa sattuu kun mies lepuuttaa päätänsä minun päällä!
Kiellä miestä että et yhtään tykkää.
Voit samalla muistuttaa että yhden (1) euron velkaa edellisestä kauppareissusta ja että on ottanut sinun osaasi leikkelepaketista. Käyttänyt myös sinun henkilökohtaista voitasi. Itsesi ostamaa leivonaan.
Tämä. Ja muistuta samalla, että olet nyt kaksi kertaa maksanut kahvilassa ja että herra on hyvä ja maksaa myös kaksi seuraavaa kertaa. Kerro myös, että mies on lasten kanssa ihan väärällä tavalla ja niiden rytmi menee sekaisin ja mihin sitä sitten joudutaan? Mutta minusta ei voi kuitenkaan miestä kieltää käpertymästä. Koska jos kerran on johtaja, niin sitten kantaa myös vastuun siitä ja lohduttaa alaistaan asiaan kuuluvalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykyajan tasa-arvoa. Aikuisia miehiä täytyy lohduttaa ja silitellä.
Vaimoni on ollut aina kainalossani 30 vuoden ajan muutamaa kertaa lukuunottamatta.
Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta kyllä jossain on jotain pielessä ja pahasti.
Tätähän ne naiset on halunneet, kun mies ei saa olla mikään toksinen maskuliini.
Jo heti syntymästäni asti minulla on ollut geeneissä, että rinnan imeminen tuntuu mukavalta. Sitten vieroitettiin liian aikaisin. Nyt se yhä tuntuu mukavalta silloin, kun rinnan omistajakin siitä nauttii.