Miksi miehet käpertyvät "suojaan" rintaani vasten, sen sijaan että itse vetäisivät minut omaa rintaansa vasten? Tapahtuuko teille muille nai...
Jotenkin on ruvennut melkein ärsyttämään, että minuun vetoa tunteneet miehet elämäni varrella ovat aina käpertyneet lähelle tullessaan minun rintaani vasten. Esim. makoillessa vierekkäin sängyssä, mieheni ovat aina siirtyneet alemmas, niin että voivat painaa päänsä rintaani vasten, hakeutuvat ikäänkuin alemmas, kainaloon, rintaa vasten suojaan(?) halaukseeni, nykyinen mies tekee siis samaa.
Samoin jos istuessa vierekkäin/sohvalla, mies hakeutuu alemmas ja nojaa päänsä rintaani vasten tai syliin.
MIKSI?
Minä kaipaisin ja haluaisin, että mies olisi se, joka vetäisi minut rintaansa vasten. Olisi ylempänä, vahvempana, suojaavampana ylläni. Välillä ihan tarkoituksella esim sängyssä maaten olen itse mönkinyt sitten alemmas ja miehen rintaa vasten/kainaloon, mutta kohta mies sitten on taas itse hakeutunut takaisin aiemmalle paikalleen pää rinnalleni.
Käykö teille muillekin näin? Tai oletteko ikinä edes huomioineet koko asiaa?
Olen alkanut jo miettiä huokuuko minusta jotain joka houkuttelee miehet tekemään näin (en ole mikään kookas enkä vahva, lähinnä lempeä ja pehmeän naisellinen, siis olemukselta ja luonteeltani) vai onko tämä jotenkin yleisestikin miesten tapa?
Onhan noita miehiä itselläni ollut, muttei kuitenkaan niiiin suurta määrää, että voisin vetää yleistyksiä, joten siksi arvon kanssasisaret, kertokaa kokemuksenne asiasta!
N41
Kommentit (126)
Tipahdatte sitten varmaan sängyssä jalkopäästä lattialle jos kumpikin mönkii jatkuvasti alemmas hakiessaan päällään toisen rintaa.
Oletko joku maksullinen nainen vai miksi puhut miehistä monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on itse asiassa ihmisiä, kuten naisetkin. Ja ne, siis ihmiset, kaipaa lämpöä, turvaa, rakkautta, hyväksyntää.
Ällöä miten paljon miehiltä odotetaan tietynlaisessa roolissa pysymistä, he eivät saa tasapuolisesti toivoa, että välillä saa olla pieni ja heikko.
Etkö huomannut, minähän se tässä toivoin, että joskus saisin itse käpertyä miehen syliin. Minä olen aina se, jonka syliin/rinnalle käperrytään, ja näin olen antanut tapahtua jo koko aikuisikäni, kaikissa suhteissani, noin 25 vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku maksullinen nainen vai miksi puhut miehistä monikossa.
Usko tai älä, mutta tähän 41 vuoden ikään mennessä monella, esim. minulla on ehtinyt olla jo useampikin seurustelu/tapailusuhde. Ihan ilman että olisi kyseessä maksullinen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on olla naisen kainalossa, lämmintä, rintaa suussa ja toinen kädessä.
Siitä se rintojen kyttäily johtuukin että oman mamman tisuille on ikuinen ikävä. Jotenkin säälittävää, se ainainen tissien hiplailu.
Minä olen taas törmännyt näihin suojelija miehiin. Olen toki pieni ja hento, joten ehkä vetoa sitten sellaisiin miehiin enemmän. Yksi mies oli, kuka tykkäsi sängyllä laittaa juurikin päänsä rinnalleni, oli vielä reilusti isompi minusta, joten ei kovin helposti edes onnistunut. Ei se minua haitannut, lusikassa olisi halunnut olla myös välillä toisinpäin, mutta se ei sitten oikein onnistunut, kun en ylettänyt kättäni hänen ylitseen. :D Nykyinen on myös tuollainen parimetrinen ja tykkää minua pitää kainalossa jne. Ja tottakai minäkin häntä hellin. Lapsia on kaksi, tyttö ja poika. Ihan samalla tavalla olen halaillut heitä ja edelleen halaan, myös poikaa. Ja ehkä enemmänkin kun on hieman pienempi vielä. Tyttö on jo lähes kokoiseni.
Hakeutuuko myös miehen suu nisällesi ja alkaa kuulumaan maiskutus
Mieti sitä! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kaipaa turvaa ja suojaa sukupuolesta riippumatta. Vai meinaatko että poikalapsi synnyttyään on mieluiten itsekseen ja ilman vanhemman turvaa toisin kuin tyttövauva jota pitää koko ajan suojella? Vai missä vaiheessa elmää tämä muutos mielestäsi tapahutt? Siinä vaiheessa kun sinä alat lukemaan romanttista kioskikirjallisuutta ja katsomaan rakkaushömppäleffoja teini-iän kynnyksellä?
Todellakin siis mieheni tulee minun kainalooni kun hänellä on paha mieli, ja minä halaan ja silittelen lohdutukseksi kuten hänkin minulle tekee.
Toki kaikki kaipaavat turvaa. Ja tämähän onkin ok, jos sitä tapahtuu suunnilleen tasapuolisesti. Mun kokemuksen mukaan vaan pääsääntöisesti mies on se joka käpertyy _aina_ kainaloon/halaukseeni, siis vaikkei olisi edes kummemmin murhetta tai mitään.
Se automaattinen tapa olla lähelläni tuntuu siis miehillä aina olevan tämä "syliin tulo", ei syliin ottaminen? Ja sitä ihmettelen.
Ap
Olet tunteiltasi sulkeutunut. Moitit miestä siitä että hän on avoin? Hän siis käpertyyy syliisi. Sinä et tee samoin, koska et koe sille tarvetta. Olet ehkä hiukan kylmä.
Koen tarvetta ja teenhän minä samoin, tai siis yritän, kuten aloituksessa mainitsin. Mies vaan kääntää asetelman hetimiten takaisin siihen että itse hakeutuu taas syliin sen sijaan että pitelisi paria sekuntia kauempaa minua.
Ap
Olet sitten varmaan jotenkin miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on itse asiassa ihmisiä, kuten naisetkin. Ja ne, siis ihmiset, kaipaa lämpöä, turvaa, rakkautta, hyväksyntää.
Ällöä miten paljon miehiltä odotetaan tietynlaisessa roolissa pysymistä, he eivät saa tasapuolisesti toivoa, että välillä saa olla pieni ja heikko.Etkö huomannut, minähän se tässä toivoin, että joskus saisin itse käpertyä miehen syliin. Minä olen aina se, jonka syliin/rinnalle käperrytään, ja näin olen antanut tapahtua jo koko aikuisikäni, kaikissa suhteissani, noin 25 vuotta.
Ap
Kun et ole käpertynyt miehen syliin, niin et sitten ole. Ei ole miehen vika.
On kokemusta ja se ärsyttää samalla tavalla minua kuin sinua. Minä olen itse pienikokoinen ja joskus se jopa sattuu kun mies lepuuttaa päätänsä minun päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöä miten paljon miehiltä odotetaan tietynlaisessa roolissa pysymistä, he eivät saa tasapuolisesti toivoa, että välillä saa olla pieni ja heikko.Etkö huomannut, minähän se tässä toivoin, että joskus saisin itse käpertyä miehen syliin. Minä olen aina se, jonka syliin/rinnalle käperrytään, ja näin olen antanut tapahtua jo koko aikuisikäni, kaikissa suhteissani, noin 25 vuotta.
Ap
Tuo olisi tärkeää. Voisit puhua toiveestasi ja hyvä olisi olla mies, joka pitää kosketteluista, halauksista ja hyväilyistä. Itse koskettelen ja halaan vaimoa joka päivä. En yhtä usein paina päätäni hänen syliinsä mutta joskus saatan senkin tehdä.
Miehissä ja naisissa on kuitenkin enemmän yhteistä kuin eroa henkisesti.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on olla naisen kainalossa, lämmintä, rintaa suussa ja toinen kädessä.
Siitä se rintojen kyttäily johtuukin että oman mamman tisuille on ikuinen ikävä. Jotenkin säälittävää, se ainainen tissien hiplailu.
Alkukantainen lisääntymisvaisto missä vastakkaista sukupuolta kiihottaa seksuaalisesti toisen vastakkaisen sukupuolen erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on elämän suojelija.
No mikä se mies sitten on? Ja mikä tarkoitus on miehen isommalla voimalla ja kookkaudella, naiseen verraten, jos miehen tarkoitus ei olisi suojata?
Ap
Miehen tarkoitus ei todellakaan ole suojata naisia.
Mies menee kohti rintaasi koska sinulla on sellaiset rasvapallot siinä. Miehet on yleensä niistä kiinnostunut
Hei apua, mulla on samaa! Ja olen pienirintainen. Minäkin haluaisin olla välillä se käpertyjä, olen muutenkin pienikokoinen, mutta jostain syystä miehet käpertyy kainalooni. Valitaanko kenties jotain vaille jääneitä?
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja se ärsyttää samalla tavalla minua kuin sinua. Minä olen itse pienikokoinen ja joskus se jopa sattuu kun mies lepuuttaa päätänsä minun päällä!
Kiellä miestä että et yhtään tykkää.
Voit samalla muistuttaa että yhden (1) euron velkaa edellisestä kauppareissusta ja että on ottanut sinun osaasi leikkelepaketista. Käyttänyt myös sinun henkilökohtaista voitasi. Itsesi ostamaa leivonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on elämän suojelija.
No mikä se mies sitten on? Ja mikä tarkoitus on miehen isommalla voimalla ja kookkaudella, naiseen verraten, jos miehen tarkoitus ei olisi suojata?
Ap
Miehen tarkoitus ei todellakaan ole suojata naisia.
Mies menee kohti rintaasi koska sinulla on sellaiset rasvapallot siinä. Miehet on yleensä niistä kiinnostunut
Ei pidä paikkaansa, kyse on nyt jostain muusta.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnat ovat seksuaalielimiä. On luonnollista että heteromiehiä ne kiinnostaa
Olet tunteiltasi sulkeutunut. Moitit miestä siitä että hän on avoin? Hän siis käpertyyy syliisi. Sinä et tee samoin, koska et koe sille tarvetta. Olet ehkä hiukan kylmä.