Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka viihdyt yksin, miksi?

Vierailija
10.12.2022 |

Mikä ihmisissä on sellaista joka ei kiinnosta?

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn sekä yksin että seurassa. Haluuni olla yksin ei liity se, että kokisin muiden seuran epämiellyttäväksi, vaan tykkään vain olla ilman seuraa aika usein.

Vierailija
22/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puuduttavan tylsä ihminen ja tykkään olla omissa oloissani. Seuraani jaksaisi vain yhtä tylsä ihminen kuin minä. Sellaisten seuraa minä en taas halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun se on mun luonne - erakko.

Vierailija
24/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksikseni. Nautin tunteistani yksikseni.

Satunnaiset ohikulkijat ja kohtaamiset ovat hyviä ja mukavia, muutamia sanoja, hieman hymyä ja matkaa saa jatkaa milloin vain yksin.

Vierailija
25/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihmiset ovat oikeasti yllättävän tyhmiä, en jaksa sitä

-en jaksa myöskään sitä esittämistä: tekopirteys ja tekoystävällisyys ja kaikki on vaan ihanaa ja kultapupumussukkaa. Kukaan ei ole rehellisesti ja aidosti sitä mitä on, eikä kukaan sano rehellisesti ja aidosti omia ajatuksiaan ja tunteitaan

Varmaan kumminkin suurin syy on tuo teennäisyys. En kertakaikkiaan jaksa olla mukana esittämässä ja leikkimässä, että kaikki on niin ihanaa ja täydellistä ja siunattua ja onnellista. Ja kulissien takana on sitten vaikka mitä luurankoja. 

Olen mieluummin itsekseni. Ei tarvitse esittää yhtään mitään. 

Vierailija
26/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikuisiällä ole uskaltanut läheisiin tuttavuuksiin. Mukavaa se on joskus, ja harmittaa kun ei vaan osaa jatkaa.

Vierailija
27/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olemiseen tottuu.

Vierailija
28/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn älykkäässä seurassa.

Vierailija
29/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, pelkää tai karta ihmisiä, mutta voin ihan hyvin olla esim. koko viikonlopun omissa oloissa ilman että koen yksinäisyyttä, ahdistusta tms.

Kuten monet, koen väsyväni jos joudun olemaan 'normaalia seurallisempi'.. Eikä siis ole mitään ongelmia olla seurallinen. Kuten monesti todettu, ihmiset tapaavat sekoittaa introverttiuden kaikenlaisiin sosiaalisiin estoihin, pelkoihin tai ihmisvihaan.

Vierailija
30/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ih

Ja niin edelleen. Ihmiset ovat useimmiten epäkiinnostavia.

M.O.T

Samat sanat

Vierailija
31/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jaksa. Ihmiset on yleensä aika tyhmiä.

Ei saisi sanoa, mutta TÄMÄ 🙈. Jos tapaat omasta mielestäsi kivan ihmisen, alkaa tutustumisen myötä tylemaan esille narsistisia piirteitä. Alkaa esim. kehumaan itseään kuinka hyvä ihminen on, kuinka on omaishoitanut xx määrä vuosia jne. Ei jaksa...tuo vain yksi esimerkki. Ne ihmiset jotka ovat kiinnostuneira sun asioista eivätkä puhu omista asioista ovat 99% ne jotka pumppaavat sulta tietoa mitä voivat juoruta eteenpäin.

Vierailija
32/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti erakko, tunnistin tämän kun seurustelin 5 vuotta samassa osoitteessa.

Olen myös yövirkku ja pc pelaaja, ei pysty keskittymään jos toinen pörrää ympärillä kokoaja.

Eli varmaan jonkinlainen etäily suhde voisi toimia, tai sitten pitää olla oma tontti mihin voinee rakentaa erillisen "mancaven".

Vierailija
33/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jaksa. Ihmiset on yleensä aika tyhmiä.

Ei saisi sanoa, mutta TÄMÄ 🙈. Jos tapaat omasta mielestäsi kivan ihmisen, alkaa tutustumisen myötä tylemaan esille narsistisia piirteitä. Alkaa esim. kehumaan itseään kuinka hyvä ihminen on, kuinka on omaishoitanut xx määrä vuosia jne. Ei jaksa...tuo vain yksi esimerkki. Ne ihmiset jotka ovat kiinnostuneira sun asioista eivätkä puhu omista asioista ovat 99% ne jotka pumppaavat sulta tietoa mitä voivat juoruta eteenpäin.

Vaikutat tyhmältä.

Vierailija
34/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn joidenkin harvojen ihmisten kanssa, joilla on hyvä musiikkimaku, jotka ovat älykkäitä, kiinnostuneita kiinnostavista aiheista, mahdollisesti myös empaattisia. Yleensä näin laadukkaat ihmiset ovat valikoivia, tai heillä on jo paljon ystäviä tai kiinnostavaa ajankulua, joten en tutustu heihin niin syvällisesti, että tulisimme ystäviksi. Varsinkin silloin jos he kokevat, että minulla on liian vähän annettavaa, eli jos heidän vaatimuslistansa onkin erilainen kuin minun.

Vierailija
35/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn mä joidenkin ihmisten seurassa. Ikävä kyllä usein seurueeseen sattuu se yksi tai kaksi tyyppiä, jotka vaan puhuu ja puhuu ja puhuu, yleensä vielä omia asioitaan. Viimeksi eilen oli seurueessa tyyppi, jolle me muut oltiin yleisöä sen jutuille. Jos ei olisi ollut työedustustilaisuus, niin olisin lähtenyt pois. Nyt piti lusia koko ilta. Hyyh.

Mua olisi kyllä kiinnostanut keskustella seurueeni kanssa, se on kivaa. Mutta ei onnistunut, kun yksi sabotoi kaiken keskustelun. Mua kiinnostaa siis sellaset vähän hiljaisemmat ja vähemmän itseriittoiset tyypit, tai siis niiden jutut.

Vierailija
36/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ihmisissä on sellaista joka ei kiinnosta?"

Pahantahtoisuus, juoruileminen, p*skan puhuminen selän takana, kieroileminen, valehteleminen, (piilo)vttuileminen, vertaileminen, matkiminen, itsensä korostaminen... Sen verran on ihmisistä kokemusta että olen todennut, että paljon parempi on olla yksin.

Vierailija
37/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ja turvallisempi olla yksin. Ihmiset, muutamaa yksilöä lukuunottamatta, ovat sellaisia että olen heidän seurassaan aina tietyllä tavalla "varpaillaan". Se kuluttaa

Vierailija
38/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kestäisin oikeastaan vähän enemmän kuin nyt, olen vaan niin saamaton olemaan sosiaalinen. En jaksa siivota, joten en voi kutsua ketään kotiin. En oikein tiedä mitä harrastaisi toisen kanssa ja en haluaisi tuhlata rahaa kahvilassa istuskeluun. En jaksaisi lähteä baariin, koska pitää miettiä mitä laittaa päälle, suihkutella ja laittautua, ja seuraava päivä menee makoillessa jos tulee valvottua ja juotua. Jos ei ole ennestään hyvä kaveri jonkun kanssa, niin eihän sitä voi itseäänkään kutsua kylään.

Vierailija
39/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan syntynyt introvertiksi, ja huonot kokemukset muista ihmisistä on vain vahvistanut haluani olla yksin. Minä en jaksa eikä minua kiinnosta muiden ihmisten vittuilut ja juonittelut, ei kiinnosta juopottelu sun muu rötvästely. Mielenkiintoni kohdistuu sellaisiin harrastuksiin joissa voi toimia netin kautta, keskustelufoorumit, kuvien jakopalvelut, jne. eikä tarvitse tavata ketään. Pääasiassa ulkomaisilla keskustelufoorumeilla olen, Suomessahan ei juuri muita harrastuksia tunneta kuin kaljanjuonti, mikä ei minua kiinnosta.

Olen kohtapuoliin jo 50v mies ja näin mennään varmasti hautaan asti.

Vierailija
40/178 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti ekstrovertti.

Olen kylläkin ekstramortti, mutta ei sillä niin väliä ... :D