Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö joku oikeasti nukkumaan jo 20-21 aikaan illalla?

Vierailija
08.12.2022 |

Järkytyin kun ystävä kertoi menevänsä nukkumaan jo kahdeksalta illalla. Mitä? Aamulla ei ole herätystä niin miksi ei valvoisi pidempään? Tuohon aikaan on parhaimmat menot ja töllöstä tulee paras tarjonta leffoja ja sarjoja. Vuorotyöläiset ymmärrän mutta muuten tuntuu todella oudolta.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, usein lähellä yhdeksää. Fyysinen ulkotyö, todellakin väsyttää illalla.

Kyllä ulkoilman takia tunteja.Vetäydyn petin,nukahdan kello 21. jälkeen,Astmaatikona herään,kun kurkuun käy kuitenkin kello noin 22.Makuuhuoneni haisee tupakalle? Parvekeen sisällä olevasta ikkunan rakovetilit tulee tupakan hajut alakertani parvekkelta ylös ja rakoventieistä asunton.Mutaminen maksaa ja talossa kuitenkin parveke tupakointi kielto.Sepä se.

Vierailija
42/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan eivät koskaan käy tilaisuuksissa joissa sivistynyt väki käy. Konsertit, oopperat, illanvietot, illalliset ym ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittavat työt alkaa klo 7.

Vierailija
44/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse myös osaa mennä niin aikaisin. Silloin jos aamuputki niin sit mutta normaalisti 23 on mun aika. Jos siitä menee myöhempään niin olen väsynyt aamulla. Tuntuu kyllä et olen aina väsynyt..

Vierailija
45/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin eilen aamulla kolmelta, tänään neljältä. Keitän kahvit ja luen lehden.

Aloitan (etä)työt kotona viimeistään klo 5. Lopetan sit ajoissa valoisan aikaan.

Sänkyyn menen n. klo 21, lueskelen niin kauan kuin jaksan, ehkä puolisen tuntia. Sit sammuu valot ja uni tulee helposti. 

Arvasin että olette porukkaa joka lukee paperista lehteä 😆

Vierailija
46/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta parhaan töllösarjat. Kiinnostaa että saa pitkät yöunet kun kuitenkin herää aikaisin (en muista milloin olisin nukkunut yli kuuteen). Siispä 21 on tavoiteaika nukahtamiselle, 20 alan valmistautumaan, menen sänkyyn lukemaan.

Vierailija
47/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan eivät koskaan käy tilaisuuksissa joissa sivistynyt väki käy. Konsertit, oopperat, illanvietot, illalliset ym ym

Sivistyksen mittareita on monia.

Jos illanvietto on punk-keikka ja sen jälkeen liikaa alkoholia, niin onko se sivistynyttä illanviettoa?

Vierailija
48/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös muut työt. Oon projektipäällikkö ja voin aloittaa milloin tykkään, yleensä kuuden jälkeen. Ihanaa päästä aikaisin töistä.

Vierailija
49/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa oma aika lapsen nukahdettua vasta kello 20 maissa. Valitettavasti työ ja pienen lapsen hoito yövalvomisineen uuvuttaa nyt niin pahasti tämän pimeän kelin kanssa että monesti tuon kahdeksan jälkeen en kykene kun syömään iltapalan ja makaamaan sohvalla. Joskus saatan torkahtaa jo ennen ilta 9! Sitten siitä väkisin käyn pesemässä hampaat ja nukkumaan. Eli kyllä, tiesitkö että ihmisillä voi olla oikeasti rankka työ ja lapset uuvuttaa vaikka minäkin vasta 28 ja ennen olin yökukkuja.

Vierailija
50/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello soi 4.45 niin ihan ehdottomasti ennen 21 nukkumaan. Mikään ei ole parempaa kuin hyvin nukutun yön jälkeen herääminen uuteen aamuun. Voi kun joskus piti olla niin tyhmä että valvoa 23-00 ja silmät ristissä ja unisena töissä. Tyhmimmät nukkuvat sitten vielä päiväunet että taas jaksaa kupata. Telkkarista ei ole vuosiin tullut katseltavia ohjelmia. M37v

Olet lapsen asteella oleva vammainen.

Vierailija
51/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oltu töissä neljä tuntia jo. Nyt tauolla, 12 aikaan pääsen kotiin ja sänkyyn klo 20 jotta jaksaa herätä aamulla 03.30.

Vierailija
52/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naurattaa. Usein oopperassa esitykset loppuukin vasta klo 22 jälkeen.

Vierailija
53/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistysmaissa, joissa ihmiset elää pidempään ja on onnellisempia, teille naurettaisiin kovaa.

Vierailija
54/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös muut työt. Oon projektipäällikkö ja voin aloittaa milloin tykkään, yleensä kuuden jälkeen. Ihanaa päästä aikaisin töistä.

Eli duunari.

Vierailija
55/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli duunari.

Niin tai toimihenkilö, ihan miten vain. Aika suppea maailmankuva jos sitä heilauttaa se että eri ammateissa työt voivat alkaa eri aikoihin kuin mitä itse on ajatellut :D

Vierailija
56/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi arkena duunarihommissa ja heräisi klo 03.45 aamuvuoroon niin mikään ei estä valvomasta joskus jonkun menon takia. Kyllähän myöhään valvovat joutuvat hekin joskus heräämään aikaisemmin. Tässä haisee se, että duunareita pidetään täysinä idiootteina kun emme voi joka ilta pönöttää jossain illallisella teeskentelemässä henkevää.

Kyllä meillekin silti on olemassa se sama taide, kirjat, elokuvat ja museot. Kirjoja kun voi lukea vaikka puhelimella tätä nykyä. Voi opiskella jopa koodausta hakemalla sovelluksen. Tai miten olisi kielet joita niitäkin voi opiskella milloin haluaa? Oikeastaan mitä vaan voi.

Vierailija
57/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö sä jollain 70-luvulla, jos sulla ei ole mitään tapaa nauhoittaa niitä illalla tulevia ohjelmia?

Vierailija
58/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin eilen aamulla kolmelta, tänään neljältä. Keitän kahvit ja luen lehden.

Aloitan (etä)työt kotona viimeistään klo 5. Lopetan sit ajoissa valoisan aikaan.

Sänkyyn menen n. klo 21, lueskelen niin kauan kuin jaksan, ehkä puolisen tuntia. Sit sammuu valot ja uni tulee helposti. 

Arvasin että olette porukkaa joka lukee paperista lehteä 😆

Ei tuu paperilehteä ihan tältä läppäriltä luen aamulehden ja työnantajan tarjoaman hesarin, ennen kuin siirryn työohjelmiin.

Eikä mulla siis kello koskaan soi, nukkuisin mieluusti pidempään mutta kun ei vaan onnistu.

Vierailija
59/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni menisin, että saisin tarpeeksi nukutuksi, mutta valvon klo 23 asti, että olisi sitä omaa rauhallista aikaa sen jälkeen kun lapset ovat menneet nukkumaan. Yleensä se menee sarjoja tai leffoja katsellessa, kun ei ole enää energiaa puuhata muutakaan.

Vierailija
60/86 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon töissä, pakko mennä 8 nukkumaan, että ehtii levätäkin. Eipä siinä paljon elämää ole.