Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilkkasi ulkonäköäni

Vierailija
08.12.2022 |

Se tapailu loppui sitten siihen. Kuulemma ei tarkoittanut pahaa, mutta minusta tuntui pahalta ja vahinko oli jo tapahtunut. En ymmärrä, miksi pitää vääntää vitsiä toisen kustannuksella.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät vain tykkää valehdella.

Oukei. Aletaanko me naiset kertomaan myö totuuksia teille.

1. "Ei ole kemiaa"= et ole pantava ja tussuni ei kostu

2. "Ollaan ystäviä" = ei todellakaan olla, toivottavasti et ota yhteyttä

3. "Ei se haittaa, sitä tapahtuu kaikille!"= kyllä haittaa, ja ei todellakaan tapahdu. Olet liian vanha,jos lerpahtaa

4. "Tykkään romanttisesta valaistuksesta takastellessa"= olet niin ruma, että en halua katsoa sinua ja pimeässä voin haaveilla, että rakastelen x:n kanssa.

Minulla on PMS joten olen muuten vaan vittumainen seuraavat kolme viikkoa. Kolme viikkoa on kulunut: Minulla on kuukautiset joten olen vittumainen ihan muuten vaan. Ja näille ihmisille pitäisi vielä maksaa sama palkka kun miehille?

Vierailija
42/75 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten anatomia on niin omituinen että ei kannata mennä puhumaan mitään. Minulle kerran suuttui yksi nainen kun kutsuin yhtä toista naista tytöksi, tämä tytöksi kutsumani nainen oli noin 30v ja itse olen 37v tämä tytöksi kutsumani nainen oli itse kysynyt minulta tykkäänkö nuoremmasta tytöstä. No on kuulemma erittäin alentavaa puhua naisesta tyttönä vaikka kuten yllä kohdehenkilö oli itse tytötellyt itseään. Ei auttanut yrittää oikaista asiaa. Kuulemma olin sika ja miehillä on kuulemma tapana puhua tuolla tavalla, mutta kun nainen puuttuu peliin yrittää laittaa kaikki naisen syyksi... No en mä noin hankalaa ihmistä kaipaakkaan. Mutta on se joskus aika ihmeellistä, miten kovasti pitää suuttua asiasta, jota ei millään tavalla tarkoiteta esim vaikka loukkaavana. M37v

Jos työkaverinainen tai deitti kutsuisi sinua pienimunaiseksi vitjapalliksi, paskahousuksi, luuseriksi ja soijapojaksi, etkö muka loukkaantuisi? Siis jos sanoja käyttäisi näitä sanoja vaikka kaverillisesti tai hellittelymielessä eikä mitenkään tarkoita loukata.

On kutsunut ja en ole loukkaantunut. On verrattu toisiin miehiin ja aina ei ole omat ominaisuuteni yltäneet ihan samaan, mutta on sanottu että olet silti tosi kiva ja tykkään susta. Sellainen kelpaa. Jokainen ymmärtää että ei ole täydellinen. Mutta ei myöskään tarvitse olla. M37v

Toisen ulkonäöllä vitsailu ei vain ole missään kontekstissa hyvän maun mukaista, ellei kyseessä ole pieni porukka joka on tuntenut toisensa kauan ja näin voinut tehdä selkeitä havaintoja siitä miten arkaluontoisia jotkut asiat ovat. Et voi tietää vain ihmisen näkemällä millainen itsetunto tai ajatukset hänellä on itsestään, onko häntä koulukiusattu, onko hänellä ollut syömishäiriö. Tiedän että miesporukoissa on usein kulttuuri, jossa muiden haukkuminen ja naljailu on hyväksyttyä.

Minulle ei todellakaan kuvailemasi tosi kiva ja tykkään susta kelpaa, jos tapailukumppani vertailisi minua muihin. Itse asiassa vaikka ei vertailisi, vaan kiva ja tykkäys ei riitä minulle :D en vain keksi mihin tarvitaan sellaisen miehen seuraa, joka ei paranna omaa elämänlaatuani vaan pikemminkin huonontaa. Tässä sinä ja minä taidamme olla erilaisia, joten tapailkaamme kumpikin sitä minkä hyväksymme. Apn tapauksessa kävi parhain päin, ja molemmat ovat varmaan pitkällä aikavälillä tyytyväisiä.

Kun tapailen itse jotakuta ja minulla on tunteita, koen sen velvollisuudekseni kehua kaikkia hänen hyviä puoliaan avoimesti ja antaa hänelle tunteen siitä, että hän on minulle maailman paras, eikä sillä ole väliä millaisia muut ovat koska keskityn vain häneen (en vertaa koska ei tällä saavuteta yhtään mitään mielestäni). En myöskään sano mitään, jonka tiedän mahdollisesti voivan loukata koska tämän henkilön hyvinvointi on vaan niin tärkeää. Haluan hänen tuntevan olonsa niin hyväksi, että hän pystyy mihin vaan. Puhun miehille niin kauniisti että heitä alkaa itkettää, ja oletan samaa kohtelua itselleni. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö arvostelisi miehen käytöstä kun hän tekee jotain tyhmää, esim. haukkuu muiden ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän tarkalleen ottaen sanoi, vai naureskeliko vain? Mistä tiedät mille asialle naureskeli? Oletko satavarma, ettei tuossa ole väärinymmärryksen mahdollisuutta?

Mies sanoi: "Sää menit punaiseksi!" ja naureskeli. Ei selittänyt, miksi koki kommentoinnin tarpeelliseksi. Jossain toisessa yhteydessä kommentoi, että poskeni olivat punaiset ja lämpimän tuntuiset. Ne edelliset kommentit vielä menivät, mutta se päin naamaa naureskelu tuntui todella pahalta.

- ap

Suomalaiset eivät ole tunnettuja sosiaalisista kyvyistään. Ei hänellä vaikutaolevan ilkeämielisyyttä kommentissa. Punastuminen ei ole epämiellyttävää tai noloa. Ikävää, että lapsuuden kiusaus traumatisoi yhä. 

Jos se kerran ei ole noloa, miksi siitä huomautetaan voitonriemuisesti ilkkuen? En vain ymmärrä.

Eri ihmiset voivat sanoa samat asiat eri sävyyn. Huomio punastumisesta voi olla ihan neutraali, ja sitten sen vain tilanteessa töräyttää vahingossa jotenkin hassusti ulos. Tai sitten voi pilkata ilkeästi.

Missään tapauksessa en kuitenkaan suosittele tulkitsemaan kaikkia lähtökohtaisesti pahin vaihtoehto mielessä. Se on tyypillistä mm. persoonallisuushäiriöisille (lukeudun itse heihin), ja tekee kestävien ihmissuhteiden muodostamisesta todella hankalaa. Ymmärrän että on vaikea ottaa vastaan kommentteja itselle arasta aiheesta, mutta kannattaisiko edes kysäistä toisen motiiveista ennen kuin näyttää ovea?

Hitusen ihmettelen palstan JSS-linjan suosiota, kaikilla kun joskus pääsee sammakoita, vaikka ei pahaa tarkoittaisikaan.

Vierailija
44/75 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän tarkalleen ottaen sanoi, vai naureskeliko vain? Mistä tiedät mille asialle naureskeli? Oletko satavarma, ettei tuossa ole väärinymmärryksen mahdollisuutta?

Mies sanoi: "Sää menit punaiseksi!" ja naureskeli. Ei selittänyt, miksi koki kommentoinnin tarpeelliseksi. Jossain toisessa yhteydessä kommentoi, että poskeni olivat punaiset ja lämpimän tuntuiset. Ne edelliset kommentit vielä menivät, mutta se päin naamaa naureskelu tuntui todella pahalta.

- ap

Suomalaiset eivät ole tunnettuja sosiaalisista kyvyistään. Ei hänellä vaikutaolevan ilkeämielisyyttä kommentissa. Punastuminen ei ole epämiellyttävää tai noloa. Ikävää, että lapsuuden kiusaus traumatisoi yhä. 

Jos se kerran ei ole noloa, miksi siitä huomautetaan voitonriemuisesti ilkkuen? En vain ymmärrä.

Eri ihmiset voivat sanoa samat asiat eri sävyyn. Huomio punastumisesta voi olla ihan neutraali, ja sitten sen vain tilanteessa töräyttää vahingossa jotenkin hassusti ulos. Tai sitten voi pilkata ilkeästi.

Missään tapauksessa en kuitenkaan suosittele tulkitsemaan kaikkia lähtökohtaisesti pahin vaihtoehto mielessä. Se on tyypillistä mm. persoonallisuushäiriöisille (lukeudun itse heihin), ja tekee kestävien ihmissuhteiden muodostamisesta todella hankalaa. Ymmärrän että on vaikea ottaa vastaan kommentteja itselle arasta aiheesta, mutta kannattaisiko edes kysäistä toisen motiiveista ennen kuin näyttää ovea?

Hitusen ihmettelen palstan JSS-linjan suosiota, kaikilla kun joskus pääsee sammakoita, vaikka ei pahaa tarkoittaisikaan.

Naiselle mies tarkoittaa järjestään työmaata. Tapailuvaiheessa saakin tarkkailla tölväsyjä. Urpon saa jättää jo alkuvaiheessa. Mies opetelkoon käyttäytymään.

Vierailija
45/75 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mielensäpahoittaja voi herranjumala... saatat vielä yllättyä mitä kaikkea elämässä Voikkaan sattua jos pelkkä tuollainen heitto saa mielesi romahtamaan.. ei naurahtaminen tarkoita automaattisesti että halutaan pilkata tai että asialla olisi edes sen kummempaa väliä.

Vierailija
46/75 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista tarvitse kuunnella lihavalta, kaulattomalta ja rumalta suomalaismieheltä. 

Täsmennys: ei millään pahalla.

Eli yhden trollialoituksen perusteella väität kaikkien suomalaisten miesten olevan lihavia ja kaulattomia rumiluksia? Muuta afrikkaan.

Vierailija
47/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuntuu pahalta ap. En itsekään olisi jatkanut tapailua.

Miten tästä eteenpäin? Jos yrittää tapailla miehiä, aina jossain vaiheessa tulee naljailua tai kommentteja. Ilmeisesti ikisinkkuus on ainoa vaihtoehto.

- ap

Voit jatkaa miesten lemppaamista tämän itse keksimäsi "ongelman" takia ja jäädä vanhaksi piiaksi tai sitten lopetat draamailun ja voit löytää oikein mukavaakin miehen. Muista kuitenkin, että vaikka ne mukavat miehet on usein leppoisia, niin ei nekään kovin pitkään jaksa draamaqueenia katsella.

Ja kyllä, punastuva nainen on yleensä seksikäs jos kyse ei ole pubiruusun punakkuudesta.

"Punastuva nainen on seksikäs, paitsi..."

Niin, huomaatteko? Tässäkin siis tulee jossain kohden raja vastaan. Punastuminen on söpöä, paitsi jos punastuu liikaa.

Itse olen rumaksi kutsuttu nainen ja olen todella kova punastelemaan. Itselläni punaisuus vain korostaa epäviehättäviä piirteitä. Minua on haukuttu vaikka millä nimillä, ja pahimmat kommentit ovat tulleet juuri silloin, kun kasvoni ovat punoittaneet. En ole koskaan seurustellut.

Vierailija
48/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroi nilkoissa roikkuville hajukasseilleni. T. Jorma 61

Hyiiiiiiiii 😭

Vierailija
49/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella tulet olemaan loppuikäsi yksin, jos noin vähästä pahoitat mielesi. Se on vaan tosiasia, kukaan ei jaksa tosikkoa eikä sitä ettei ole kykyä nauraa itselleen.

Vierailija
50/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät kertoa oman totuutensa vain väärässä paikassa.

Vierailija
51/75 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti aika huonolta ja lapselliselta käytökseltä aikuiselta alkaa nauramaan punastumiselle.

Ymmärsikö pyytää anteeksi?

Punastumisessa ei ole oikeasti mitään vikaa eikä sitä tarvitse hävetä.

Nauraja itse saisi miettiä käytöstään.

Vierailija
52/75 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oukei. Aletaanko me naiset kertomaan myö totuuksia teille.

1. "Ei ole kemiaa"= et ole pantava ja tussuni ei kostu

2. "Ollaan ystäviä" = ei todellakaan olla, toivottavasti et ota yhteyttä

3. "Ei se haittaa, sitä tapahtuu kaikille!"= kyllä haittaa, ja ei todellakaan tapahdu. Olet liian vanha,jos lerpahtaa

4. "Tykkään romanttisesta valaistuksesta takastellessa"= olet niin ruma, että en halua katsoa sinua ja pimeässä voin haaveilla, että rakastelen x:n kanssa.

No kerro. Ei se meitä haittaa. M37v

Oon eri, mut okei. Jatkan sanomalla suoraan. Kerran yhdelle miehelle, joka ärsytti kommenteillaan sanoin suoraan ja ei ole sen jälkeen saanut munaa pystyyn. Ihan otti myöhemmin yhteyttä ja kertoi selvästi odottaen jotain anteeksipyyntöä tai jotain. En pyytänyt anteeksi ja aion vastaisuudessakin tehdä näin. Kiva, että on sullekin miehenä ok tämä.

Vierailija
53/75 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miten voitonriemuisesti ilkkuen? Vaikea ottaa kantaa kun ei ole itse kuullut äänenpainoja, mutta ei tuo nyt kovin ilkeältä vaikuta.

Miten tilanne eteni tästä?

Vierailija
54/75 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies halusi lopettaa tapailun?

Vierailija
55/75 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä häiritsi sun ulkonäkö - ei jatkoon. Löydät paremman.

Vierailija
56/75 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus kiusotella sun punastumista mahdollisesti ihan hyväntahtosesti, mut teki sen kömpelösti. Ei sen kummempaa. Älä ota ittees, sellasta sattuu. Mä en tietty ollu paikalla näkemässä.

Vierailija
57/75 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se halus kiusotella sun punastumista mahdollisesti ihan hyväntahtosesti, mut teki sen kömpelösti. Ei sen kummempaa. Älä ota ittees, sellasta sattuu. Mä en tietty ollu paikalla näkemässä.

Miksi pitää kiusoitella?

58/75 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä eteenpäin? Jos yrittää tapailla miehiä, aina jossain vaiheessa tulee naljailua tai kommentteja. Ilmeisesti ikisinkkuus on ainoa vaihtoehto.

- ap

Etkö käytä meikkiä. Meikkivoide peittää ja sen käytön myötä se punastelukin loppuu ja voit olla ilmankin.

Vierailija
59/75 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Etkö käytä meikkiä. Meikkivoide peittää ja sen käytön myötä se punastelukin loppuu ja voit olla ilmankin.

Sivusta: Minulla punaisuus näkyy meikinkin läpi. On kokeiltu Blascot, Vichy Dermablendit ja muut. Olisikin noin yksinkertaista. Eiköhän ap:kin ole jo kokeillut vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi