Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilkkasi ulkonäköäni

Vierailija
08.12.2022 |

Se tapailu loppui sitten siihen. Kuulemma ei tarkoittanut pahaa, mutta minusta tuntui pahalta ja vahinko oli jo tapahtunut. En ymmärrä, miksi pitää vääntää vitsiä toisen kustannuksella.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten anatomia on niin omituinen että ei kannata mennä puhumaan mitään. Minulle kerran suuttui yksi nainen kun kutsuin yhtä toista naista tytöksi, tämä tytöksi kutsumani nainen oli noin 30v ja itse olen 37v tämä tytöksi kutsumani nainen oli itse kysynyt minulta tykkäänkö nuoremmasta tytöstä. No on kuulemma erittäin alentavaa puhua naisesta tyttönä vaikka kuten yllä kohdehenkilö oli itse tytötellyt itseään. Ei auttanut yrittää oikaista asiaa. Kuulemma olin sika ja miehillä on kuulemma tapana puhua tuolla tavalla, mutta kun nainen puuttuu peliin yrittää laittaa kaikki naisen syyksi... No en mä noin hankalaa ihmistä kaipaakkaan. Mutta on se joskus aika ihmeellistä, miten kovasti pitää suuttua asiasta, jota ei millään tavalla tarkoiteta esim vaikka loukkaavana. M37v

Jos työkaverinainen tai deitti kutsuisi sinua pienimunaiseksi vitjapalliksi, paskahousuksi, luuseriksi ja soijapojaksi, etkö muka loukkaantuisi? Siis jos sanoja käyttäisi näitä sanoja vaikka kaverillisesti tai hellittelymielessä eikä mitenkään tarkoita loukata.

Vierailija
22/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten anatomia on niin omituinen että ei kannata mennä puhumaan mitään. Minulle kerran suuttui yksi nainen kun kutsuin yhtä toista naista tytöksi, tämä tytöksi kutsumani nainen oli noin 30v ja itse olen 37v tämä tytöksi kutsumani nainen oli itse kysynyt minulta tykkäänkö nuoremmasta tytöstä. No on kuulemma erittäin alentavaa puhua naisesta tyttönä vaikka kuten yllä kohdehenkilö oli itse tytötellyt itseään. Ei auttanut yrittää oikaista asiaa. Kuulemma olin sika ja miehillä on kuulemma tapana puhua tuolla tavalla, mutta kun nainen puuttuu peliin yrittää laittaa kaikki naisen syyksi... No en mä noin hankalaa ihmistä kaipaakkaan. Mutta on se joskus aika ihmeellistä, miten kovasti pitää suuttua asiasta, jota ei millään tavalla tarkoiteta esim vaikka loukkaavana. M37v

Jos työkaverinainen tai deitti kutsuisi sinua pienimunaiseksi vitjapalliksi, paskahousuksi, luuseriksi ja soijapojaksi, etkö muka loukkaantuisi? Siis jos sanoja käyttäisi näitä sanoja vaikka kaverillisesti tai hellittelymielessä eikä mitenkään tarkoita loukata.

On kutsunut ja en ole loukkaantunut. On verrattu toisiin miehiin ja aina ei ole omat ominaisuuteni yltäneet ihan samaan, mutta on sanottu että olet silti tosi kiva ja tykkään susta. Sellainen kelpaa. Jokainen ymmärtää että ei ole täydellinen. Mutta ei myöskään tarvitse olla. M37v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän tarkalleen ottaen sanoi, vai naureskeliko vain? Mistä tiedät mille asialle naureskeli? Oletko satavarma, ettei tuossa ole väärinymmärryksen mahdollisuutta?

Mies sanoi: "Sää menit punaiseksi!" ja naureskeli. Ei selittänyt, miksi koki kommentoinnin tarpeelliseksi. Jossain toisessa yhteydessä kommentoi, että poskeni olivat punaiset ja lämpimän tuntuiset. Ne edelliset kommentit vielä menivät, mutta se päin naamaa naureskelu tuntui todella pahalta.

- ap

Suomalaiset eivät ole tunnettuja sosiaalisista kyvyistään. Ei hänellä vaikutaolevan ilkeämielisyyttä kommentissa. Punastuminen ei ole epämiellyttävää tai noloa. Ikävää, että lapsuuden kiusaus traumatisoi yhä. 

Jos se kerran ei ole noloa, miksi siitä huomautetaan voitonriemuisesti ilkkuen? En vain ymmärrä.

Vierailija
24/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät vain tykkää valehdella.

Oukei. Aletaanko me naiset kertomaan myö totuuksia teille.

1. "Ei ole kemiaa"= et ole pantava ja tussuni ei kostu

2. "Ollaan ystäviä" = ei todellakaan olla, toivottavasti et ota yhteyttä

3. "Ei se haittaa, sitä tapahtuu kaikille!"= kyllä haittaa, ja ei todellakaan tapahdu. Olet liian vanha,jos lerpahtaa

4. "Tykkään romanttisesta valaistuksesta takastellessa"= olet niin ruma, että en halua katsoa sinua ja pimeässä voin haaveilla, että rakastelen x:n kanssa.

Vierailija
25/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän tarkalleen ottaen sanoi, vai naureskeliko vain? Mistä tiedät mille asialle naureskeli? Oletko satavarma, ettei tuossa ole väärinymmärryksen mahdollisuutta?

Mies sanoi: "Sää menit punaiseksi!" ja naureskeli. Ei selittänyt, miksi koki kommentoinnin tarpeelliseksi. Jossain toisessa yhteydessä kommentoi, että poskeni olivat punaiset ja lämpimän tuntuiset. Ne edelliset kommentit vielä menivät, mutta se päin naamaa naureskelu tuntui todella pahalta.

- ap

Suomalaiset eivät ole tunnettuja sosiaalisista kyvyistään. Ei hänellä vaikutaolevan ilkeämielisyyttä kommentissa. Punastuminen ei ole epämiellyttävää tai noloa. Ikävää, että lapsuuden kiusaus traumatisoi yhä. 

Mitä muuta naisen tulee sietää?

Vierailija
26/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on vielä edessä. Paljon, huomaa paljon huono itsetuntoisia sovinisteja hakemassa seuraa. Joillakin täytyy omien sanojensa mukaan olla 2-6 naisystävää. Hain Keltaisesta Ruususta miehen.

Miten onnistuit sovinistit sotkemaan koko asiaan? Sehän tarkoittaa kiihkoisänmaallisuutta.

Vierailija
27/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Oho. Sulla on selkeästi joku juttu tuohon punastumiseen. Mä punastelen kanssa ja lisäksi on rosakea, eli olen jatkuvasti enemmän tai vähemmän punainen. Ei tuo mua haittaa. Mies sanoo, että se on aivan liian suloista kun punastelen ja samaa on sanonut muutkin miehet. Mies kiusoittelee mua myös punastumisesta, koska tietää että punastun vielä lisää siitä. Itsestäni tuo on lähinnä hassua, ei mitenkään negatiivista. Välillä kyllä sattuu poskiin ihan reilusti, mutta en mä anna sen häiritä.

Vierailija
28/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät vain tykkää valehdella.

Oukei. Aletaanko me naiset kertomaan myö totuuksia teille.

1. "Ei ole kemiaa"= et ole pantava ja tussuni ei kostu

2. "Ollaan ystäviä" = ei todellakaan olla, toivottavasti et ota yhteyttä

3. "Ei se haittaa, sitä tapahtuu kaikille!"= kyllä haittaa, ja ei todellakaan tapahdu. Olet liian vanha,jos lerpahtaa

4. "Tykkään romanttisesta valaistuksesta takastellessa"= olet niin ruma, että en halua katsoa sinua ja pimeässä voin haaveilla, että rakastelen x:n kanssa.

No kerro. Ei se meitä haittaa. M37v

Vierailija
29/75 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on vielä edessä. Paljon, huomaa paljon huono itsetuntoisia sovinisteja hakemassa seuraa. Joillakin täytyy omien sanojensa mukaan olla 2-6 naisystävää. Hain Keltaisesta Ruususta miehen.

Miten onnistuit sovinistit sotkemaan koko asiaan? Sehän tarkoittaa kiihkoisänmaallisuutta.

Ei tarkoita

Vierailija
30/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä sanoa miehelle,  minkä sanomisesta ei tykkää, jos vaikka hän itse ei pahaa sillä tarkoita, jos se punastumisesi häntä oikeasti häiritsee, niin uutta ukkoa etsimään.

Oma mieheni joskus kuittailee lyhyydestäni, mutta rakkaudella. Siis jos vaikka pitää pyytää apua jonnekin yltääkseen.

Vierailija
31/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; kaikella rakkaudella: kuulostaa, että sinulla on trauma tuosta punaisuudestasi. Me muut tietysti voimme opetella käytöstavat, mutta et voi olettaa, että alamme kävelemään munankuorilla sen takia.

Tilannekomiikkaa ei voi perua, ja siitä taisi aloituksessa olla kyse.

Vierailija
32/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Oho. Sulla on selkeästi joku juttu tuohon punastumiseen. Mä punastelen kanssa ja lisäksi on rosakea, eli olen jatkuvasti enemmän tai vähemmän punainen. Ei tuo mua haittaa. Mies sanoo, että se on aivan liian suloista kun punastelen ja samaa on sanonut muutkin miehet. Mies kiusoittelee mua myös punastumisesta, koska tietää että punastun vielä lisää siitä. Itsestäni tuo on lähinnä hassua, ei mitenkään negatiivista. Välillä kyllä sattuu poskiin ihan reilusti, mutta en mä anna sen häiritä.

No, minulle ei kukaan ole koskaan tuollaista sanonut. Ei ole sanottu "suloiseksi" tämän takia.

- ap

Vierailija
33/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap; kaikella rakkaudella: kuulostaa, että sinulla on trauma tuosta punaisuudestasi. Me muut tietysti voimme opetella käytöstavat, mutta et voi olettaa, että alamme kävelemään munankuorilla sen takia.

Niin mitä tilannekomiikkaa?

Vierailija
34/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä hän sanoi

Naureskeli punastumiselleni. Olen siis erittäin herkkä punastumaan ja menen punaiseksi milloin mistäkin syystä (kylmällä säällä, nauraessani, nolostuessani, jopa täysin ilman syytä). Ilmeisesti siinä oli hänen mielestään jotain huvittavaa ja koomista.

En tiedä, miksi minusta tuntui niin pahalta. Tuli tunne, että olen epämiellyttävän näköinen ja pitäisi vajota maan alle. Miehet eivät ilmeisesti pidä punakasvoisista naisista.

- ap

Te epävakaat persoonallisuushäiriöiset ette pysty ottamaan vastaan asiallisiakaan kommentteja jotka kohdistuvat itseen.

Mitä ihmeen asiallista tuossa aloituksessa kuvatussa kommentissa on? Tulee mieleen lähinnä joku koulukiusaajakakara, "hihii toi punastui hihii!"

Vierailija
35/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä hän sanoi

Naureskeli punastumiselleni. Olen siis erittäin herkkä punastumaan ja menen punaiseksi milloin mistäkin syystä (kylmällä säällä, nauraessani, nolostuessani, jopa täysin ilman syytä). Ilmeisesti siinä oli hänen mielestään jotain huvittavaa ja koomista.

En tiedä, miksi minusta tuntui niin pahalta. Tuli tunne, että olen epämiellyttävän näköinen ja pitäisi vajota maan alle. Miehet eivät ilmeisesti pidä punakasvoisista naisista.

- ap

Te epävakaat persoonallisuushäiriöiset ette pysty ottamaan vastaan asiallisiakaan kommentteja jotka kohdistuvat itseen.

Mitä ihmeen asiallista tuossa aloituksessa kuvatussa kommentissa on? Tulee mieleen lähinnä joku koulukiusaajakakara, "hihii toi punastui hihii!"

Punastuminen on söpöä. Toivottavasti mies väistää luodin. Noin huonon itsetunnon omaavan naisen kanssa ei kukaan jaksa olla.

Vierailija
36/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No, minulle ei kukaan ole koskaan tuollaista sanonut. Ei ole sanottu "suloiseksi" tämän takia.

- ap

Tää on varmaan niitä miljoonia asioita jotka tekevät kauniista vain kauniimman, mutta rumaa kiusataan vain enemmän.

Vierailija
37/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema tilanne ei kuulostanut minusta pilkkaamiselta, vaan kiusoittelulta - todennäköisesti mies ei tarkoittanut mitään pahaa eikä tiennyt, että punastuminen on sinulle arka paikka. Ymmärrän kyllä, että muiden kommentit liittyen omiin epävarmuuksiin satuttavat, mutta ehkä kannattaa miettiä, onko mies muuten vaikuttanut ilkeältä. Punastun itsekin tosi herkästi, mutta en pahastu vaikka joku siitä kommentoisi, kun en asialle mitään mahda.

Vierailija
38/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana sama ongelma, punastuin tosi herkästi. Siitä tuli minulle lopulta melkein trauma, aloin vältellä tilanteita joissa voisin punastua.

Pahinta oli jos joku kommentoi asiasta, useasti virnuillen. Punastuminen kun on jo itsessään noloa punastujalle ja kommentit vain pahentaa asiaa.

Kommentointi osoittaa ettei omaa sosiaalisia taitoja tai on kiusaajatyyppiä.

Ja vaikka omasta mielestä punastuminen olisi söpöä, niin sen voi pitää omana tietonaan ainakin eka deiteillä.

Olin itse kerran eka deitillä miehen kanssa, joka jostain syystä alkoi yhtäkkiä virnuilla itsevarmasti.

Hän sitten soitti jo samana iltana ja pyysi uusille treffeille. Kertoi katuvansa ettei ollut heti sanonut että halusi tavata uudelleen, mutta ei ollut voinut vastustaa kiusausta pitää minua vähän epätietoisena, koska oli huomannut että olin jo ihastunut häneen.

Hämmennyin, koska en ollut ollenkaan kiinnostunut hänestä.

Oli vähän nolo tilanne. Kerroin ystävällisesti että oli ollut kivaa "mutta kemia puuttui" .

Hän yllättyi ja kertoi että oli ollut täysin varma että olen häneen ihastunut, sillä olin kuulemma punastunut!

Yleensä olin kyllä tietoinen punastumisistani, mutta ihoni voi punoittaa myös hetkellisesti kun esim nauran, joten arvelen että kävi näin.

Käviköhän ap:lle samoin, että mies luuli olevansa ihastuksen kohde ja siksi alkoi jo itsevarmana kiusoitella?

Mikä tahansa oli syynä, niin on vain tyhmää kommentoida kenekään punastumista. Tuollaiset tyypit on muutenkin rasittavia, joten ap, et menettänyt mitään.

Ja ap, jotkut tykkää mollata toisten ulkonäköä, mutta se kertoo enemmän mollaajista kuin mollattavasta, kommenteissa ei tarvitse olla yhtikäs mitään perää!

Ja vielä: Itselläni punastuminen on loppunut kokonaan, mikä on kuulemma tavallista iän myötä. Siihen asti, älä anna muiden lannistaa itseäsi tyhmillä kommenteillaan, vaan elä täyttä elämää.

Eri

Vierailija
39/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuntuu pahalta ap. En itsekään olisi jatkanut tapailua.

Miten tästä eteenpäin? Jos yrittää tapailla miehiä, aina jossain vaiheessa tulee naljailua tai kommentteja. Ilmeisesti ikisinkkuus on ainoa vaihtoehto.

- ap

Voit jatkaa miesten lemppaamista tämän itse keksimäsi "ongelman" takia ja jäädä vanhaksi piiaksi tai sitten lopetat draamailun ja voit löytää oikein mukavaakin miehen. Muista kuitenkin, että vaikka ne mukavat miehet on usein leppoisia, niin ei nekään kovin pitkään jaksa draamaqueenia katsella.

Ja kyllä, punastuva nainen on yleensä seksikäs jos kyse ei ole pubiruusun punakkuudesta.

AP! Toivottavasti luet mitä kirjoitan: tuo edellinen vastaaja on palstan naisvihainen (incel) mielenterveysongelmainen häirikkömies, jolla ei ole niin MITÄÄN tajua normaalista fiksusta kommunikoinnista ja käytöstavoista. Lue tämä nyt itsellesi vielä ajatuksella uudestaan. 

Ja sinä häirikkömies, joka tuli tähän ilkeilemään ja kaasuvalottamaan aloituksen sympaattista kirjoittajaa, kuule, haistapa PITKÄ paska. Täytyy sanoa, että ilmeisesti on tyhmyydestä myös kiinni, että et vieläkään käsitä (vaiko halua) erottaa, että vika ja syy ei ole yleensä loukatussa/kohteessa (eikä kohde ole dramaqueen jos hän ei SIEDÄ häiriköintiä ja kiusaamista wt-alatrolli/pers.häiriöisten tyyliin) VAAN hänessä joka ei osaa taikka halua kohdella toista hyvin. Jos kyse on siitä että WT-ALATASO/HÄIRIKKÖTASO on sinulle se mukavuusalue, jossa haluat liikkua ja jossa ymmärrät KALTAISIASI, ymmäräthän että muiden ihmisten ei tarvitse hyväksyä ja mennä sinun paskasi mukaan.

AP. Hyvä ihminen, älä tuollaisia mielisairaita (vaihtoehtoisesti täysin taukkeja ja älyllisesti ilmeisiä typeryksiä , eivät pysty kehittymään/edistymään alatasolta mihinkään, selvästikään) päänaukojia kuuntele. 

Minun neuvoni ja arvioni tästä sinun tilanteestasi on se, että ehkä ette sovi toisillenne.  Olet törmännyt junttiin mieheen - hän ei kuulosta ilkeältä ja suoralta käsin hullulta (kuten palstan häiriköt/incelit) vaan ajattelemattomalta juntilta. Tuo tapailumies voi olla muuten ok, mutta hän on junttityyppinen eikä mieti ja ajattele, mitä suustaan sanoo (kertoo myös tyhmyydestä, oikeasti). On erilaisiakin miehiä, siis ON olemassa myös fiksuja tai ok käytöksisiä miehiä.

Tärkeä neuvo sinulle loppuun, jolla voit vaikuttaa asioihin jatkossa: kerro lupaavanoloiselle kiinnostavalle (ei kannata suorilta käsin juntteihin tai ilkeisiin tuhlata mahdollisuuksia ja yrittämisiä) tapailumiehelle, että sinulla on punastumishomma ja sitä voi käydä monia kertoja päivässä ja se on herkkä aihe sinulle, niin et toivoisi siitä sormella osoittamisia. Miten mies reagoi ja miten mies ottaa huomioon, MIKÄ on miehen ymmärrystaso, se kertoo sinulle tärkeää. Otat hommaa haltuun. 

Ei tarvita akateemista sivistystä siihen, että on sydämen ja aivojen sivistystä. 

AP.  Hyvää sinne ja rohkeutta 💛🧡!! 

Vierailija
40/75 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Älä kuule trolli käytä "kaikella rakkaudella" sanoja, kun tarkoituksesi ja sanomasi on ihan kaikkea muuta. 

Kyse on normaaleista käytöstavoista ja olemisesta, sydämen sivistyksestä, johon ei edes tarvita akateemista sivistystä. Toisin sanoen kyse ei EDELLEENKÄÄN ole siitä, että muiden pitäisi kulkea munankuorilla - tällaisen lähtäasetus on WT-häirikkötaso elikkä wt-häiriköille ok oleminen ja kommunikointi onkin hirveän vaikeaa ja kokevat sen munankuorilla kävelemisen vaatimisen tasoksi.

Ymmärräthän, että et voi olettaa omalta wt-alahäiriötasoltasi, että se mukavuusalue on sama kaikille muille etkä voi vaatia ok tason ihmisiä sinne, mihin sinä haluat jäädä ja liikkua. Yritä kehittyä, jos haluat eteenpäin, äläkä valehtele itsellesi että se ok taso on väärin äläkä kaasuvalota muita luulemaan että ok taso olisi munankuorten taso. Se ei ole. 

Ja sitä paitsi. Nyt tulee sinulle oikea kauhistuksen news flash: jos sinulla olisi tunneälyä ja aivojen ymmärrystä, niin sinulle ei olisi haastetta ottaa asioita huomioon eikä käyttäytyä kuin narsisti/tunnekylmä ihminen. Se ei ole edelleenkään munankuorilla kävelemistä vaan normaalia huomioonottamista ja aivojen että sydämen käyttöä.

Se että yrittää kaasuvalotusta, traumoilla häpäisemistä, asioiden kääntämistä aivan päikseen, jotta voi jatkaa omaa satuttavaa käytöstään kohdetta kohtaan, se on niin, että:  opi kuule olemaan paremmin. Pidättäydyn sanomaan näin.

WT-ALATASO/HÄIRIKKÖTASO on sinulle se mukavuusalue, jossa haluat liikkua ja jossa ymmärrät KALTAISIASI, ymmäräthän että muiden ihmisten ei tarvitse hyväksyä ja mennä sinun paskasi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi