Mies vihjailee erolla, jos en laihdu. Olen yrittänyt monesti, mutta aina repsahdan. Paino 95kg
Pituus 161cm.
En tiedä miksi se on niin epämukavaa ja ankeaa se laihdutus..
Mikä avuksi?
Kommentit (160)
Onneksi olkoon laihdutuksesta. Painoit 102, kun viimeksi teit saman aloituksen miehen ehdottamasta yhteisestä elämäntapamuutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon laihdutuksesta. Painoit 102, kun viimeksi teit saman aloituksen miehen ehdottamasta yhteisestä elämäntapamuutoksesta.
En tehnyt
Ap
Ihminen harvoin on oman kohtalonsa herra. Koskenee yllättäen myös kehon painoa. Sekin lienee huomattavilta osin karmaan liittyvien alitajuisten impulssien (sanskritiksi vaasanaa) kontrolloimaa... : /
Jos olet esimerkiksi suklaan ystävä, et tuppaa mahtaa mitään sille että kätesi kurkottuu kohti vaikkapa Fazerin (fat serin) Sinistä ja vie useita paloja suuhusi vaikka järkesi huutaa että nyt riittää tältä päivältä!
Laihduta ja sano sen jälkeen miehelle että saa mennä. Älä edes vihjaile tyhmästä luonteesta.
Niin, no myöskään miehillä ei ole velvollisuutta olla parisuhteessa vastoin tahtoaan, vaan ero on sallittu myös miehille.
Lihavuus on psyykkinen ongelma. Ensin sinun tunnustettava että olet riippuvainen liikasyömisen tuomasta hyvästä olosta. Seuraavaksi pitää miettiä mitä yrität paeta liikasyömällä, mistä se paha olo tulee jonka takia herkutelet peittääksesi pahan olon.
Miehen näkökulmasta hoikka nainen toki haluttavampi, en voi syyttää miestä.
Liikut liian vähän jos et laihdu. Minä olin kuntosalin pitäjä 15 vuoden ajan vaimoni kanssa. Miehet tai naiset tulee salille siinä vaiheessa kun ovat kotona yrittäneet laihtua vuoden tai viisi vuotta eikä ole onnistunut. Sitten ne tulee salille ja kerron miten paljon pitää polkea kuntopyörää, pitää juosta eikä kävellä niin ne hämmästyy. Sitten kun annan 10 kg puntin käteen niin ne katsoo että pitääkö oikeesti nostella puntteja että laihtuu. Kyllä sellaiset 1500 kaloria pitäisi kuluttaa joka päivä 6 päivänä viikossa treenin aikana että se alkaa vaikuttamaan. Ihmiset hämmästyy kun sanon että hiki pitää tulla kun treenaa. Muuten ei ole tehnyt tarpeeksi sen eteen että laihtuisi.
1500 kaloria kirjoitti:
Liikut liian vähän jos et laihdu. Minä olin kuntosalin pitäjä 15 vuoden ajan vaimoni kanssa. Miehet tai naiset tulee salille siinä vaiheessa kun ovat kotona yrittäneet laihtua vuoden tai viisi vuotta eikä ole onnistunut. Sitten ne tulee salille ja kerron miten paljon pitää polkea kuntopyörää, pitää juosta eikä kävellä niin ne hämmästyy. Sitten kun annan 10 kg puntin käteen niin ne katsoo että pitääkö oikeesti nostella puntteja että laihtuu. Kyllä sellaiset 1500 kaloria pitäisi kuluttaa joka päivä 6 päivänä viikossa treenin aikana että se alkaa vaikuttamaan. Ihmiset hämmästyy kun sanon että hiki pitää tulla kun treenaa. Muuten ei ole tehnyt tarpeeksi sen eteen että laihtuisi.
Kaloriteoria on väärä eikä toimi. Paljon helpommalla pääsee kiloista totaalisella ruokavaliomuutoksella. Mutta liikkumisesta on toki paljon muutakin hyötyä ja sen pitäisi olla osa elämää ihan kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
1500 kaloria kirjoitti:
Kaloriteoria on väärä eikä toimi. Paljon helpommalla pääsee kiloista totaalisella ruokavaliomuutoksella. Mutta liikkumisesta on toki paljon muutakin hyötyä ja sen pitäisi olla osa elämää ihan kaikilla.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt
Ap
Älä valehtele, trolli. Vähän vaihtelet pituuden ja painon määrää mutta muu ulina on aina sisällöltään sama. :D
Laihduttaa kannattaa toki itsensä vuoksi.
Sen sijaan mies, joka kiristää puolisoa laihtumisella ei ole rakkauden arvoinen, heivaa se mäkeen.
Se on vuosien aikana nähty että ne jotka ei jaksa treenata niin ne ei laihdu. Vuosia yrittäneet kaikenlaisilla ketodieteillä ja muilla humpuukki dieteillä laihtua mutta ovat yhä läskejä. Ainoa oikea tapa laihtua on kova treeni. vuosikausia väärä ruokavalio , liikaa herkkuja ja sokeria vetäneet mahaansa niin sitten ne kuvittelee että kun alkaa mussuttaa porkkanaa ja rasvatonta jugurttia niin laihtuu helposti 20 kg liikkumatta. Siksi ketjun aloittajakin on läski vieläkin. 15 km juoksulekki joka päivä laihduttaa eikä mikään 30 minuutin kävely.
Minä nostan 150 kg penkistä ja jalkaprässistä mennyt 360 kg. Se ei ole tullu kävelemällä vaan vuosien sali treenillä ja itsekurilla
Suomessa kuolee ylipainon takia 6000 ihmistä vuodessa. Miehesi rakastaa sinua, koska ei halua menettää sinua ylipainon takia.
Itse laihdutin 0-kalorin dieetillä. Se on todella totaritäärinen menetelmä, mutta tehokas. En suosittele, vaikka suosittelen niille jotka haluavat nopeasti suuria miinuskiloja. Siis pelkkää vettä + kivennäisaineita niin kauan, että paino on halutussa lukemissa. Mulla meni 7 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
1500 kaloria kirjoitti:
Asia on yksinkertainen. Jos et kuluta niitä läski kaloreitasi niin et koskaan laihdu. Treenaamalla tulee lihasta läskin tilalle kroppaasi. Silloin vartalo näyttää paremmalta eikä läskit roiku. 1500 kaloria treenin aikana on ihan hyvä määrä jos haluaa läskeistään eroon. Punttitreeni tunti, siinä kuluu 800 kaloria, sitten juoksumatolla 50 minsaa siinä kuluu 700 kaloria. Sitten voi katsoa mitä syö, Minä syön normaalia ruokaa. kuten maksarooilaatikkoa, kalaa, kanaa, riisiä, omenia, banaania. 150 kg nousee penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta asennetta. Sinulla on todella negatiivinen asenne. Vali, vali. Mieti mitä saat, kun muutat elämäntapoja. Terveys, keveys yms. Kyllä mahan saa täyteen laihduttaessakin. Pitää vain miettiä järkevästi mitä kannattaisi syödä.
Mitä iloa kevystä olosta, jos ei saa syödä mitään hyvää ja koko ajan kiukuttaa? Ap
Miksi ei saisi syödä mitään hyvää ja koko ajan kiukuttaisi? En ymmärrä, mutta et selvästi itsekään ymmärrä oikein mistään mitään. Tsemppiä näihin samoihin aloituksiin päivästä toiseen.
Mulla pöaino laski nopeasti Ozempicin aloitettuani 20 kg. Nyt kun sitä ei ole kuukausiin saanut apteekeista, on kiloja tullut jo 10 takaisin. Jatkuva näläntunne. Eilen kysyin apteekista niin se farmaseutti sanoi että heillä on niin paljon varauksia ett kaikki tulevat erät menevät niille. Enkä saanut jättää varausta.
Maistuuko ruoka paremmalta, jos sitä syö enemmän? Onko liikunta ikävämpää, jos sitä harrastaa säännöllisemmin?
Tee muutokset itsesi takia, jos teet, älä miehen takia. Ansaitsen terveellisen elämän. Pystyt ihan varmasti opettelemaan nauttimaan uudenlaisesta elämäntavasta.
Hän tekee omat päätöksensä, mutta on tietysti ihan reilua, että antaa sinulle mahdollisuuden muuttaa elämää terveellisemmäksi, eikä vaan eroa tai pahempa, etsi ensin uutta ja sitten eroa.
Mies47 kirjoitti:
Se on vuosien aikana nähty että ne jotka ei jaksa treenata niin ne ei laihdu. Vuosia yrittäneet kaikenlaisilla ketodieteillä ja muilla humpuukki dieteillä laihtua mutta ovat yhä läskejä. Ainoa oikea tapa laihtua on kova treeni. vuosikausia väärä ruokavalio , liikaa herkkuja ja sokeria vetäneet mahaansa niin sitten ne kuvittelee että kun alkaa mussuttaa porkkanaa ja rasvatonta jugurttia niin laihtuu helposti 20 kg liikkumatta. Siksi ketjun aloittajakin on läski vieläkin. 15 km juoksulekki joka päivä laihduttaa eikä mikään 30 minuutin kävely.
Minä nostan 150 kg penkistä ja jalkaprässistä mennyt 360 kg. Se ei ole tullu kävelemällä vaan vuosien sali treenillä ja itsekurilla
Kuule nyt arvon mies, kun minulla ei nilkat kestä juoksemista. On ollut sama juttu nuoresta saakka. Ei vaan onnistu juokseminen.
Niin mullekin mies sanoi, ei eronnut kuitenkaan. Nyt painoa varmaan 110kg, pituutta 160cm. Ei ole terveellistä ja omakin mieliala olisi varmasti parempi, mutta tässä ollaan.